Ketkä uskoo HG:n olevan aito henkilö?

• Viestiketjun aloittaja "CIA"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="hmmm";29752881]Tekeekö se, että sä kuitenkin viihdyt joka ketjussa jossa HG edes vilahtaa, susta masokistin?[/QUOTE]

Aika vähän niihin kommentoin. Parasta olisi, että te muut aloittelisitte enemmän ketjuja.

Blue joskus linkkas tämän ajatuksia herättävän vidion, kera tekstin:
"Kohtelisitko sinä ihmisiä eri tavalla jos tietäisit heistä enemmän"

[video=youtube_share;Wl2_knlv_xw]http://youtu.be/Wl2_knlv_xw[/video]

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
A ja C
Mielestäni Hg on naiivi ja höpsö, symppis ja ikäistään nuoremman oloinen nainen, jolla on paha tapa innostua jostain aiheesta niin paljon, että sanoo ennen kuin ajattelee. Tämä ei tee hänestä huonoa tai pahaa ihmistä ja ehdottoman aito hän on.
Hieman suvaitsevuutta kaipaisi muutamilta hänen haukkujiltaan.
Niin ja hän on myös (pitkähkön keskustelun jälkeen) kyennyt myöntämään olleensa väärässä ja muuttamaan mielipidettään. Samaa ei voi sanoa kaikista muista keskustelijoista..

aloittaja tässä ketjussa
Itse uskon, että nikin (ja myös mies1 -nikin) takana on yksi ja sama, noin 35-vuotias henkilö. En ole vielä ihan varma onko kyseessa mies vai nainen, mutta enemmän ehkä kallistun naisen puolelle. Kyseessä saattaisi olla joku yhteiskuntatieteilijäksi tai toimittajaksi itsensä mieltävä (ei välttämättä kylläkään ko, alalla toimiva, kun näköjään aktiviteettia on täällä heilua...)

A ja C
Mielestäni Hg on naiivi ja höpsö, symppis ja ikäistään nuoremman oloinen nainen, jolla on paha tapa innostua jostain aiheesta niin paljon, että sanoo ennen kuin ajattelee. Tämä ei tee hänestä huonoa tai pahaa ihmistä ja ehdottoman aito hän on.
Niin ja hän on myös (pitkähkön keskustelun jälkeen) kyennyt myöntämään olleensa väärässä ja muuttamaan mielipidettään. Samaa ei voi sanoa kaikista muista keskustelijoista..
suurin synti palstalla on muuttaa mielipidettään. :attn:

sattuu vatsaan
Yleensä hän muuttaa sen takaisin tuossa tuokiossa tai muuten aloittaa sen "älä sinä minulle tule sanomaan ennen kuin jne jne", joten se mielenmuutos tai järkiintymiseltä vaikuttanut hetki menee ohitse ja ollaan lähtötilanteessa. Mutta tämä toki usein provosoituna, joten ei se yksin hänen vikansa ole.

A ja C
Juu, en mä ihmettele että ulkopuoliset taivastelee palsta-aloitusten perusteella kuinka impulsiiviselta ja lapsellista vaikutan:/ MUTTA oikeasti olen kypsä ja rauhallinen, työssä kukaan ei uskonut mun olevan niin nuori mitä silloin aloittaessani :DTäällä minusta saa kysyä suoraan - miksi minun pitäisi olla hillitty ja järkevä kun muutkin kyselee/keskustelee todella "kirjavasti". Tää on kuitenkin vain nettipalsta.

Juu, en mä ihmettele että ulkopuoliset taivastelee palsta-aloitusten perusteella kuinka impulsiiviselta ja lapsellista vaikutan:/ MUTTA oikeasti olen kypsä ja rauhallinen, työssä kukaan ei uskonut mun olevan niin nuori mitä silloin aloittaessani :DTäällä minusta saa kysyä suoraan - miksi minun pitäisi olla hillitty ja järkevä kun muutkin kyselee/keskustelee todella "kirjavasti". Tää on kuitenkin vain nettipalsta.
Kai jos sä kerrot tänne pelkästään toilailuistasi niin ihmiset saa susta tietyn kuvan. :rolleyes:

Täällä on kahdenlaisia ihmisiä.
Semmoisia jotka jättää pahimmat toilailut kertomatta, varjelevat siis omaa julkisuuskuvaansa. Sit on semmoisia jotka kertoo viattomasti kaiken ja siten oikein tarjoilee aseet närppijöiden käteen.
Mutta kumpaankin ryhmään kuuluvat ihmiset toilailevat.

Ja on eri asia tehdä kokonainen aloitus jostain aiheesta kuin osallistua sen kommelluksen kanssa johonkin "Kerro hassuimmasta kommellukset"-ketjuun.
Jos mä tekisin aloituksen jostain tietyistä nolouksista niin niitähän muisteltaisiin täällä vielä 10 vuoden päästäkin...:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Ken guru
Kai jos sä kerrot tänne pelkästään toilailuistasi niin ihmiset saa susta tietyn kuvan. :rolleyes:

Semmoisia jotka jättää pahimmat toilailut kertomatta. Sit on semmoisia jotka kertoo viattomasti kaiken ja siten oikein tarjoilee aseet närppijöiden käteen.

Ja on eri asia tehdä aloitus jostain aiheesta kuin osallistua sen kommelluksen kanssa johonkin "Kerro hassuimmasta kommellukset"-ketjuun.
Jos mä tekisin aloituksen jostain tietyistä nolouksista niin niitähän muisteltaisiin täällä vielä 10 vuoden päästäkin...:D
Näin se menee. Ja palsta on armoton. Itsekin tuossa muutama pv sitten kirjoitin että v*tuttaa hitaasti ajavat, niin kommentoinnit oli sitä tasoa että olen suurin piirtein mielisairas skitso jonka pitää luopua ajokortista, ja että eipä olisi minustakaan uskonut että olen tuollainen aggressiivinen (yhteenveto muutaman eri ihmisen kommentoinneista). Silloin päästin höyryjä pihalle, muuten pyrin olemaan hillitty. Mutta ei sekään tarkoita sitä ettekö hermostu, kiroile ja ärsyynny (Meinasin laittaakin, että niin, ihminen olen kyllä). Täällä sellaisista ei vaan saa mainita tai saan hullun maineen.

Eikä se että täällä jostain asiasta kertoo ärsyyntyvänsä tarkoita ettäkö oikeassa maailmassa heittelisi kiviä vastaantulijoiden päälle, tai tuossa autoilutapausessa että kaahaisin kuin mielipuoli ja nojaisin auton torveen aamusta iltaan.

• Tykkää
Reactions: Echo

Semmoisia jotka jättää pahimmat toilailut kertomatta, varjelevat siis omaa julkisuuskuvaansa. Sit on semmoisia jotka kertoo viattomasti kaiken ja siten oikein tarjoilee aseet närppijöiden käteen.

Ja on eri asia tehdä kokonainen aloitus jostain aiheesta kuin osallistua sen kommelluksen kanssa johonkin "Kerro hassuimmasta kommellukset"-ketjuun.
Niin. Mutta siis ei se ole niin mustavalkoista esim. siinä taksihommassa tietenkin olisin saanut sen rahan vaikka samalla sekunnilla mutta ajattelin myös että ihan mielenkiinnosta kysynpä onko mahdollista =) Ja niinhän se oli, ei mitään kukaan hävinnyt. Aikuisten pitäisi joskus osata relata näissä virallisemmissa asioissa eikä aina ajatella miten asiat juridisesti ja sivistyneesti hoidetaan... Ihmisiä me kaikki ollaan, ja erilaisia häsläyksiä kai kaikille tulee?

Niin. Mutta siis ei se ole niin mustavalkoista esim. siinä taksihommassa tietenkin olisin saanut sen rahan vaikka samalla sekunnilla mutta ajattelin myös että ihan mielenkiinnosta kysynpä onko mahdollista =) Ja niinhän se oli, ei mitään kukaan hävinnyt. Aikuisten pitäisi joskus osata relata näissä virallisemmissa asioissa eikä aina ajatella miten asiat juridisesti ja sivistyneesti hoidetaan... Ihmisiä me kaikki ollaan, ja erilaisia häsläyksiä kai kaikille tulee?
En nyt ole samaa mieltä tuosta taksijutusta eli miten se olisi pitänyt hoitaa, mutta semmoista itsesuojeluvaistoa soisi sulle täällä palstalla. Eli on hyvä tietää mistä aloituksista tulee se p****amyrsky ja mistä ei.

Mutta tietysti jos on valmis kakkeliin eikä välitä siitä niin sit kirjoittaa mitä haluaa. Nimim."4 päivää homokeskustelun kakkasateessa istuskellut."

Viimeksi muokattu:

On myös niitä, jotka kertovat toilailuistaan, avaavat varjonsa ja naureskelevat tassuunsa kun kakkaa alkaa sataa.:D

Äkkisältään tulee mieleen muutama omakin tunnustus, liittyen kaupassa käyttäytymiseen.:cool:

On myös niitä, jotka kertovat toilailuistaan, avaavat varjonsa ja naureskelevat tassuunsa kun kakkaa alkaa sataa.:D

Äkkisältään tulee mieleen muutama omakin tunnustus, liittyen kauppakäyttäytymiseen.:cool:
Juu en mäkään varo aina sanomisiani, ja teen sen tarkoituksella. Mutta silloin on raivattava kalenterista tyhjää tilaa, koska kysymyksiä tulee kohti ja tiheään. :D Silloin kun olen kiireinen niin en kirjoita mitään poikkipuolista.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ken guru
Juu en mäkään varo aina sanomisiani, ja teen sen tarkoituksella. Mutta silloin on raivattava kalenterista tyhjää tilaa, koska kysymyksiä tulee kohti ja tiheään. :D Silloin kun olen kiireinen niin en kirjoita mitään poikkipuolista.
Joo, sinä oletkin aika rohkea :D...Välillä kun sinun kirjoituksia lukee, niin tulee vedettyä ilmaa hampaiden välistä (vaikkei nyt rakoja olekaan :D), ja ajateltua että voi kuin echo pieni selviäisi tästä(kin) mahd. pienillä mustelmilla :D..

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
En nyt ole samaa mieltä tuosta taksijutusta eli miten se olisi pitänyt hoitaa, mutta semmoista itsesuojeluvaistoa soisi sulle täällä palstalla. Eli on hyvä tietää mistä aloituksista tulee se p****amyrsky ja mistä ei.

Mutta tietysti jos on valmis kakkeliin eikä välitä siitä niin sit kirjoittaa mitä haluaa. Nimim."4 päivää homokeskustelun kakkasateessa istuskellut."
Juupelis :) Taidan miettiä jatkossa kaksi kertaa mitä kysyn ja kirjoitan. Onhan se muutenkin elämässä tärkeä ettei sano mitä sylki suuhun tuo ja muutenkin osaa olla kaikkia kohtaan ystävällinen ja neutraali.

"pou"
Välillä musta tuntuu että kooäf ja hg on sama kirjoittaja, molemmat tyhmiä ja naiiveja ja hakevat vieläpä niiden avulla huomiota. Tulee mieleen semmoinen teinityttö, jonka mielestä tyhmyys on jotenkin söpöä.

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä