Ketkä uskoo HG:n olevan aito henkilö?

• Viestiketjun aloittaja "CIA"
  • Ensimmäinen viesti
....
[QUOTE="mies1";29752191]Musta aikuisuus ei ole mikään itseisarvo. On tosi surullista, jos ihminen hylkää lapsellisuuden täysin jossain vaiheessa elämää.[/QUOTE]

Minusta on OK olla esim. sillä tavalla lapsellinen että innostuu ensilumesta, tai ottaa kumpparit jalkaan ja hyppii vesilätäköissä, tai leikkii lehtikasoissa tms.

Sellainen HG:n lapsellisuus ei vain nappaa. On sitä mieltä että HÄNEN pitää saada mutsilta rahaa baariin, koska niin lasten kuuluu saada. Ja pitää ihan mahdottomana sitä ajatusta että joillain ei ehkä ole sitä äitiä/siskoa/kaveria joka ui rahassa ja mielellään rahoittaa toisen ryyppäämiset. KAIKILLAHAN sellainen läheinen on, eikö olekin?! :O
Ja toisekseen minusta tuollainen kevytkenkäinen käytös parisuhteessa on erittäin ikävää, mutta samalla vaikutti koko mormonihässäkkä todella lapselliselta toiminnalta.

"xxx"
[QUOTE="mies1";29752147]On toki, mutta liike on kohti HG:ta, se on pointtini.

Uskon itse monen miehen olevan hyvillään siitä, että Justiinan ja Halosen tyyliset vahvat mallit ovat heikkenemässä ja (porvarillinen) naisen esteettisyys vastaavasti nousussa teemana naisilla. Tämä liittyy siihen, että naisen on kenties tulevaisuudessa jälleen sallitumpaa olla lämmin, empaattinen, spontaani, ym. Miehillähän vastaava perinteisyys ei koskaan ole edes kriisissä ollut.[/QUOTE]

Tiedän, mitä tarkoitat Justiinalla, mutta en puhukaan nyt sen tyylisestä käytöksestä. Mielestäni Justiinan käytös ei ole edes miehekästä, vaan ainoastaan huonoa käytöstä ja ämmämäistä, mistä en itsekään tosiaankaan pidä, vaikka olenkin nainen. Itsekin arvostan empaattisuutta, lämmintä käytöstä ja miksei spontaaniuttakin, mutta arvostan myös harkitsevuutta ja diplomaattisuutta sekä fiksuutta.

"hohhoijaa"
Mitä helvettiä te alatte jankkaamaan ton mies1:n kanssa?!?!? Ei siitä ikinä tule mitään muuta kuin kilometrin pituinen ketju aiheesta joka ei liity mitenkään aloitukseen. Jos olette kiinnostuneita hänestä niin meilatkaapa vaikka sille, osoitteen löydätte googlella. Ihan saatte itteänne syyttää että se pilaa puolet ketjuista lätinällään kun vastailette sille, palstan ohjeissa jo sanotaan että älä ruoki trollia

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
"xxx"
Minusta on OK olla esim. sillä tavalla lapsellinen että innostuu ensilumesta, tai ottaa kumpparit jalkaan ja hyppii vesilätäköissä, tai leikkii lehtikasoissa tms.

Sellainen HG:n lapsellisuus ei vain nappaa. On sitä mieltä että HÄNEN pitää saada mutsilta rahaa baariin, koska niin lasten kuuluu saada. Ja pitää ihan mahdottomana sitä ajatusta että joillain ei ehkä ole sitä äitiä/siskoa/kaveria joka ui rahassa ja mielellään rahoittaa toisen ryyppäämiset. KAIKILLAHAN sellainen läheinen on, eikö olekin?! :O
Ja toisekseen minusta tuollainen kevytkenkäinen käytös parisuhteessa on erittäin ikävää, mutta samalla vaikutti koko mormonihässäkkä todella lapselliselta toiminnalta.
Olen samaa mieltä. Mielestäni oikeastaan lapsellisuus on pelkästään negatiivista, mutta lapsenmielisyys on ehkä enemmän positiivinen, jossa ihminen ei ole haudanvakava, heittää hupsua läppää ja innostuu asioista lasten tavoin, on pilke silmäkulmassa.

iu
[QUOTE="mies1";29752243]Ideologisesti taustalla on oikeistolaisemmat arvot. Olen itsekin maltillinen libertaari. Inhoan niin fasismia kuin kommunismia.[/QUOTE]
Libertaali??? Jos liberaalia tarkoitat, tuo vapaus elää elämäänsä itse valitsemallaan tavalla niin kauan kuin se ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta ei sinusta kuitenkaan ulotu naisiin, jos olen viesteistäsi mitään ymmärtänyt. Tarkoitat ilmeisesti sitten jotain maskuliinsta liberalismia joka sallii miehille tuon vapauden mutta alistaa naiset objekteiksi. (Taitaa olla ihan itse keksimäsi aate - tai sitten olet vain sovinisti?)

"mies1"

Näen pointtisi. Hän ei toimi kannatettavasti läheskään aina. En minäkään sellaista pidä arvokkaana itsessään, tai kumppanissa. Mutta mulle painaa kenties enemmän tuo hyväntahtoinen spontaanius ja voimakas feminiiniys hänen teksteissään, vaikka itse toiminta ei aina olekaan viisasta eikä edes, ehkä, helposti siedettävää. En osaa ajatella pahaa hänestä, vaikken kaikkea hyväksy. Hän toilailee, mutta hän ei myöskään mieti liikaa toimintaansa eikä ole liian hillitty. Se on arvokas piirre mulle, mutta ei tietenkään aina hienoa seurauksiltaan.

Se, kuinka hän uskaltaa poiketa viestinnässä palstan valtavirrasta suht paljon, ja kuinka hänellä on silti kannatettaviakin näkemyksiä mm. eettisesti, on mulle tervetullutta ja mieluisaa.

Happygirl on aito kuin vasektomia ahtaille paikoille, ja jos osoitus feminiinisyydestä on tuuliviirimieli ja mielipiteet niin ehdottomasti, mutta muuten pidän ihmisenä jolla mielipide joka asiaan, paljon arkitietoa ja mutua, mutta harvemmin orastavaakaan vihjettä siitä mitä tarinoi.

"mies1"
[QUOTE="xxx";29752259]Itsekin arvostan empaattisuutta, lämmintä käytöstä ja miksei spontaaniuttakin, mutta arvostan myös harkitsevuutta ja diplomaattisuutta sekä fiksuutta.[/QUOTE]

Emme ole eri mieltä :) HG vetää välillä överiksi noissa, mutta siellä takana on uskoakseni hyvä ja kiva ihminen. Ihmisen teoista ei voi päätellä kaikkea hänestä, uskon.

nohh
Siis hetkonen. Nytkö mies1:n valitusvirsi on saatu päätökseen, ja hän onkin tajunnut, että kehitys kulkee itse asiassa kohti naisellisuuden arvostamista, vaikka hän on ehtinyt täällä valittaa jo kauan siitä, miten maskuliinisia, epälennokkaita, huonostipukeutuvia ja suorapuheisia suomalaiset naiset ovat. Eli nyt kaikki onkin hyvin? allt är bra ja silleen?

"mies1"
Libertaali??? Jos liberaalia tarkoitat, tuo vapaus elää elämäänsä itse valitsemallaan tavalla niin kauan kuin se ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta ei sinusta kuitenkaan ulotu naisiin, jos olen viesteistäsi mitään ymmärtänyt. Tarkoitat ilmeisesti sitten jotain maskuliinsta liberalismia joka sallii miehille tuon vapauden mutta alistaa naiset objekteiksi. (Taitaa olla ihan itse keksimäsi aate - tai sitten olet vain sovinisti?)
Eivät ole aivan samoja asioita liberalismi ja libertarismi. Ei ehkä kannata mennä siihen enempää päätellen päättelystäsi.

"mies1"
Siis hetkonen. Nytkö mies1:n valitusvirsi on saatu päätökseen, ja hän onkin tajunnut, että kehitys kulkee itse asiassa kohti naisellisuuden arvostamista, vaikka hän on ehtinyt täällä valittaa jo kauan siitä, miten maskuliinisia, epälennokkaita, huonostipukeutuvia ja suorapuheisia suomalaiset naiset ovat. Eli nyt kaikki onkin hyvin? allt är bra ja silleen?
:) No ihmeesti kyllä muutosta on tapahtunut kohti juuri sellaista naisellisuutta, joka on mulle nättiä, ja lisääntynyt se on. :) Isompi iloisuus, isompi itsen laittaminen, kauniimmat vaatteet ja kauniimmat vartalot. Näin tiivistäisin. Aika tyytyväinen olen paikallisesti, ja siis etenkin alle 30v ikäluokassa! :)

Maaseudulle sama kehitys toki tullee myöhässä. Olisikin nyt kiintoisa käydä vaikkapa Jklssä tai Oulussa katsomassa tämänhetkistä tilannetta.

nohh
[QUOTE="mies1";29752338]:) No ihmeesti kyllä muutosta on tapahtunut kohti juuri sellaista naisellisuutta, joka on mulle nättiä, ja lisääntynyt se on. :) Isompi iloisuus, isompi itsen laittaminen, kauniimmat vaatteet ja kauniimmat vartalot. Näin tiivistäisin. Aika tyytyväinen olen paikallisesti, ja siis etenkin alle 30v ikäluokassa! :)

Maaseudulle sama kehitys toki tullee myöhässä. Olisikin nyt kiintoisa käydä vaikkapa Jklssä tai Oulussa katsomassa tämänhetkistä tilannetta.[/QUOTE]

Huomasitko tämän muutoksen siis kuukauden sisään vai milloin? Sinähän olet valittanut siitä, miten helsinkiläisetkin naiset siinä missä muutkin suomalaiset ovat niin karuja ja järkyttäviä verrattuna kaikkiin muihin maailman maihin.

"mies1"
Huomasitko tämän muutoksen siis kuukauden sisään vai milloin? Sinähän olet valittanut siitä, miten helsinkiläisetkin naiset siinä missä muutkin suomalaiset ovat niin karuja ja järkyttäviä verrattuna kaikkiin muihin maailman maihin.
Erikoista on se, että kun aloin näistä puhua niin tuntui entisestään lisääntyvän sellainen naisellisuus, jota toivoinkin. Ihan tänä keväänä olen vielä voimakkaammin huomannut käänteen parempaan. Eli tosi moni (nuori) nainen kyllä panostaa siihen ulkonäköön. Ja sitten ehkä etenkin se on muuttunut, että (nuoret) naiset eivät ole yhtä kireän ja varautuneen oloisia kuin aiemmin. Sellaisia tosi pidättyväisiä, viileitä, kivikasvoisempia tapauksia näen nyt vähemmän tässä joukossa.

nohh
[QUOTE="mies1";29752380]Erikoista on se, että kun aloin näistä puhua niin tuntui entisestään lisääntyvän sellainen naisellisuus, jota toivoinkin. Ihan tänä keväänä olen vielä voimakkaammin huomannut käänteen parempaan. Eli tosi moni (nuori) nainen kyllä panostaa siihen ulkonäköön. Ja sitten ehkä etenkin se on muuttunut, että (nuoret) naiset eivät ole yhtä kireän ja varautuneen oloisia kuin aiemmin. Sellaisia tosi pidättyväisiä, viileitä, kivikasvoisempia tapauksia näen nyt vähemmän tässä joukossa.[/QUOTE]

Eli ehkäpä olet alkanut tajuta, ettei sinun manaamasi suomalaisnaisten rumuus ja kovuus ja kylmyys jne. ollutkaan todellisuutta siinä määrin, missä kuvittelit sen olevan.

Kannattaa pitää positiivinen asenne, se auttaa näkemään ympärillään positiivisia asioita. =) Negatiivinen ihminen näkee ympärillään vain negatiivisuutta.

Eli ehkäpä olet alkanut tajuta, ettei sinun manaamasi suomalaisnaisten rumuus ja kovuus ja kylmyys jne. ollutkaan todellisuutta siinä määrin, missä kuvittelit sen olevan.

Kannattaa pitää positiivinen asenne, se auttaa näkemään ympärillään positiivisia asioita. =) Negatiivinen ihminen näkee ympärillään vain negatiivisuutta.
Sellainen tapa olla suomalainen nainen, josta en pidä, on heikentynyt. Tästä on kyse mun nähdäkseni. Edelleen nimittäin olen aika kriittinen naisista.

Olen aivan samaa mieltä. En ole mitenkään katkera naisille, kriittisyydestäni huolimatta rakastan heitä, ja näin on aina ollut. Lähinnä en ole pitänyt tietystä mallista olla nainen, joka nyt on (onneksi) vähennyt.

minnee
[QUOTE="mies1";29752338]Maaseudulle sama kehitys toki tullee myöhässä. Olisikin nyt kiintoisa käydä vaikkapa Jklssä tai Oulussa katsomassa tämänhetkistä tilannetta.[/QUOTE]

Maaseudulle Jyväskylään tai Ouluun? :LOL:

Sellainen tapa olla suomalainen nainen, josta en pidä, on heikentynyt. Tästä on kyse mun nähdäkseni. Edelleen nimittäin olen aika kriittinen naisista.

Olen aivan samaa mieltä. En ole mitenkään katkera naisille, kriittisyydestäni huolimatta rakastan heitä, ja näin on aina ollut. Lähinnä en ole pitänyt tietystä mallista olla nainen, joka nyt on (onneksi) vähennyt.
no tulihan se sieltä. tunnustus. :D

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
iu
[QUOTE="mies1";29752315]Eivät ole aivan samoja asioita liberalismi ja libertarismi. Ei ehkä kannata mennä siihen enempää päätellen päättelystäsi.[/QUOTE]
Eivät niin, siksipä kysymysmerkkien kera epäilinkin lyöntivirheeksi. NYT olen minäkin sanaton: En ole varma, haluanko edes tietää, MITÄ osiota tuosta aatteesta kannatat "maltillisesti". Tuolla liberalismi-osastollahan fokus ei liene, koska kerran noinkin terhakasti teet pesäeroa siihen...

voerg
[QUOTE="mies1";29752315]Eivät ole aivan samoja asioita liberalismi ja libertarismi. Ei ehkä kannata mennä siihen enempää päätellen päättelystäsi.[/QUOTE]

Millä tavalla käytännössä libertalismi tulee ilmi sinun elämässäsi?

Koska ihan rehellisesti sanottuna, sinun teksteistäsi se ei ainakaan kumpua.

Mun mielestä HG nikki vaikuttaa mukavalta naiselta, oli hän sitten satua tai ei.

Peyote ja muut jotka ovat kettuuntuneita jonkun parin ketjun takia missä on mennyt sukset ristiin, voisivat haudata jo sotakirveen.

Kyllä tänne maailmaan mahtuu kaikenlaista tallaajaa. Sellainen turha haukkuminen on mun mielestä tosi ikävää ja antaa ikävän kuvan itse haukkujasta.

Jokainen varmasti suoltaa välillä sammakoita, ihmisiähän tässä ollaan, mutta eikö sen niin pitäis mennä että asiat riitelee, ei nikit?

Yhteistyössä