P
Peyote
Vieras
mä en kyl aina kampaa. Päinvastoin, takutan joskus.kyllä minusta asianmukainen pukeutuminen on myös toisten huomioon ottamista. Ihan samoin kun hiusten kampaaminen ennen kun lähdet ovesta ulos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä en kyl aina kampaa. Päinvastoin, takutan joskus.kyllä minusta asianmukainen pukeutuminen on myös toisten huomioon ottamista. Ihan samoin kun hiusten kampaaminen ennen kun lähdet ovesta ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29745894:huomasin muuten just alotuksen otsikon, mitä tähän vaatteet kuuluu?
"minä itte -KUVAKETJU. ruuminosa vapaa mutta pakollinen!"
Jep..asianmukaista olisi ollut arvostella esimerkiksi pattista polveani tai jotain muuta, kuin mekkoa.
Jep..asianmukaista olisi ollut arvostella esimerkiksi pattista polveani tai jotain muuta, kuin mekkoa.
mä en kyl aina kampaa. Päinvastoin, takutan joskus.
Miks mulle pitäs olla tämmönen karmaseva kaapu, kun Ciervolle sentään ehdottelet normaaleja vaatteita? Hyhy, inhottava tekokuitukaapu.
Just!:stick: nainen nyt vähän petraa! Ja meikeistä ainakin se ripsari ja huulirasva must jo muiden takia ja mikäli iho on huono niin värivoide.
Mminunkaan tukka ei ol harjaa nähnyt aikoihin
En mä usko että sun tarttee mun ulkonäöstä motkottaa.
Pist oma naamas näytille ni arvioidaan mitä sun pitäs laittaa tai piä suus kiinni.
Otitko tuon kirjaimellisti? aww, se oli läppää. Ja muistaakseni olit nätti. Anyway kaikilla omat mielipiteensä =) Mä oon tullut kai omaan äitiini siinä että aina laittaudun hieman, töihin ja muualle.
Ihan vapaasti vaan. Muistaakseni en oikein pidä susta ja sun läpästä.
Ja taas tätä.. Come on ei jaksa aina tätä hiekkalaatikko ikäisten kinastelua. Asioista vaan kyse niin ei tarvi mennä henkilökohtaisuuksiin, muutkin osaa ingnoora epämiellyttävät jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja Samusetä;29746296:Missä ne kuvat on?![]()
Siinäpä se, kun ihmisen sisin säilyy nuorempana kuin ulkokuori, joka rapistuuJoo, sepä mukavaa![]()
Mielikuva oli vaan eri, alta kolmenkympin, ehkä johtui vaan nikistä... en oo niin kärryillä palstalaisista![]()
Viis kuvista. Tääl on kissatappelu.
Päätön hoksas ja otti popkornit esiin.
Minäkin otan.opcorn: Tuossa pussi sinullekin
opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Samusetä;29746296:Missä ne kuvat on?![]()