Huomiselle vissiin olis jotain kivaa tiedossa, en vaan yhtään tiiä mitä. Lähetäänkö miehen kans kaksisteen jonnekin vai vietetäänkö koko perheellä iltaa, kotona tai toisaalla
no sullahan on vähän päästä kierroksessa joku uus?miten niin?
Iltaa, hyvä jos on menos pois. Mulla on tänään ollut paha olo. Nyt on taas. :xIltaa.
Mahavaivat vaikuttais olevan takana. Ny vaan nukkumasa tänne ennen puoltayötä.
Ajattelin lojua soffalla tuijottamassa telkkaria odotellessa.
No, sitten jaksat tehdä sitä mistä ikinä tykkäätkin .en mää missään tanzailemassa oo käynyt enää aikoihin.
no eikä oo kokoajan joku uus...tapaillut olen mutta en enää. se ei silti tarkoita että ei olis seuraa jos ei aina halua yksin olla.no sullahan on vähän päästä kierroksessa joku uus?
Huomiselle vissiin olis jotain kivaa tiedossa, en vaan yhtään tiiä mitä. Lähetäänkö miehen kans kaksisteen jonnekin vai vietetäänkö koko perheellä iltaa, kotona tai toisaalla
OnSe voi sanoa jos on jotain muuta.
juu, toi on tullu selväks että sulla on runsaasti miehiä kierroksessano eikä oo kokoajan joku uus...tapaillut olen mutta en enää. se ei silti tarkoita että ei olis seuraa jos ei aina halua yksin olla.
Tä saattaa järkyttää sua, mu mää en oo koskaan käyny tanssimassa ja silti on ollu seuralaisia.juu, toi on tullu selväks että sulla on runsaasti miehiä kierroksessa
tarkotin vaan sitä kysyy että mistä sä pokailet niitä jos et käy ulkona...
hääh,no ei oo montaa kierroksissa....yleensä ihan yks vaan kerrallaan.juu, toi on tullu selväks että sulla on runsaasti miehiä kierroksessa
tarkotin vaan sitä kysyy että mistä sä pokailet niitä jos et käy ulkona...
Mitä on japaniksi lasten nukuttaminen?
sori, en tarkottanukkaan sitä niin että monta yhtä aikaahääh,no ei oo montaa kierroksissa....yleensä ihan yks vaan kerrallaan.
no ei ole vuodenkaan sisällä ollut kun max2-3 eikä niistäkään kun yks sellanen joka sai sytämmen sykkii ihan kunnolla. saa kai sitä nyt treffata ja katella...sori, en tarkottanukkaan sitä niin että monta yhtä aikaa
mutta aika monta vuoden sisällä?
saa tietysti, emmää sitä ollenkaan meinaano ei ole vuodenkaan sisällä ollut kun max2-3 eikä niistäkään kun yks sellanen joka sai sytämmen sykkii ihan kunnolla. saa kai sitä nyt treffata ja katella...
taas tulit kun minä menen mut ei auta,huomenna sitten voi valvoa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29745481:Iltaa
Ei oo vaan aiemmin ehtinyt :ashamed:. Riekutaan sitten huomenna pitkään . Öitä :kiss:.taas tulit kun minä menen mut ei auta,huomenna sitten voi valvoa.