Hyvää yötä :kiss:. Siulla on selkeä kauppalista Ämpärille .Mää taidan heittäytyä pitkälleni jos sitä unta vähän. Hy.
Hyvää yötä :kiss:. Siulla on selkeä kauppalista Ämpärille .Mää taidan heittäytyä pitkälleni jos sitä unta vähän. Hy.
:hug: mitäs sitä nyt on sählätty?Tänään on taas semmonen päivä että uskoni ihmisyyteen ja tulevaan maalarin uraani on kadonnut ja tekis mieli hypätä kaivoon.
no eihän sitä näppituntumaa vissiin saa kuin tekemälläEn oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.
Mutta sinulta sitä ei vaadita parissa tunnissa!!! Jos saat tehtyä parissa päivässä, niin hommahan on puikoissa.En oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.
Kyllä susta on. Taito on ensin, ja toiston kans tulee sitten rutiini ja nopeus.En oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.
:hug:En oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.
Noit "taisin unohtaa pääni kotiin"- päiviä tulee kenelle vaan.Tuntuu et kaikki osaaminen on kadonnu pieruna saharaan ku näyttöjen ja opparin ja lomien ja edellisen harjottelun aikana ei oo tullu tehtyä juuri mitään järkevää.
Ihan niin kuin sinäkin siellä ja moni muukin .tuo kohmekatti se kyllä osaa sanoa asiat niinkö ne on
kiviäkö sää söit?Miten te ootte antaneet ketjun pudota sivulle 10! Hyi teitä!
Niin ja alkuiltaa :wave:
Mun on vatta kipee,söin hiukan niin heti tuli kipeeks: /
no en kun pinaattilettuja ja pari nakkia ja raejuustoa ja pari jälkiuuniviipaletta.kiviäkö sää söit?
sun pitäs syödä parempia ruokia :stick:no en kun pinaattilettuja ja pari nakkia ja raejuustoa ja pari jälkiuuniviipaletta.
sulla on kyllä tosi sexy tukkaHello :wave:
Laitoin kuvan hiuksistani kuva ketjuun. Siellä voi käydä kattelemassa. :xmas:
no niin pitäis mutta kun ei maistu! eikä toi ole jokapäivästä. jos joku vaan tekis....sun pitäs syödä parempia ruokia :stick:
oikeata lihaa, juureksia ja sensellasta