The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.

En oo sählänny mitään, en vaan oo tarpeeks nopee ja vaikee tottua työtahtiin. Kuulin et toi homma johon mulle annettiin pari päivää, tehtäis asiakastyönä kahdessa ja puolessa tunnissa. Sit on niin paljon uusia asioita ja näppituntuma hukassa et tuntuu ettei musta oo mihinkään.
Mutta sinulta sitä ei vaadita parissa tunnissa!!! Jos saat tehtyä parissa päivässä, niin hommahan on puikoissa.

Kyllä susta on. Taito on ensin, ja toiston kans tulee sitten rutiini ja nopeus.

kahvikirahvi
Tuntuu et kaikki osaaminen on kadonnu pieruna saharaan ku näyttöjen ja opparin ja lomien ja edellisen harjottelun aikana ei oo tullu tehtyä juuri mitään järkevää.

:hug:

Sulle annettiin hommaa varten pari päivää, joten no worries :). Teet oman työsi siellä parhaan kykysi ja annettujen ohjeiden mukaan.

Ja sitten samalla kun teet työtäsi, niin visko ohimennessäsi roskakoriin toi "musta ei oo mihinkään"- ajattelutapa. Jukuliste, nainen! Sä olet opiskellut ammattiin perhearjen pyörittämisen ohella - se jo yksistään on ison hatunnoston paikka! Ole ylpeä itsestäsi ja saavutuksestasi, siitä että olet jaksanut ja jaksanut ja jaksanut. Näppituntuma tulee tekemisen kautta vahvemmaksi ja uudet asiat tulevat tutuiksi uusissa tilanteissa käytännön myötä.

Tosin - tuttuahan tollanen epävarmuus on, se kuuluu ikään kuin kuvaan mukaan sillä se vain puskee sua eteenpäin ja laittaa sut hakemaan sitä parasta mahdollista panosta. Homma kerrallaan :).

• Tykkää
Reactions: krut ja HopeaToffee
..hahaa :D - näinhän tässä näemmä aina käy tätä nykyä, että kun tulee hetki jolloin istahtaa alas ja huokaista toviksi (ja käydä vaikka koneellakin jotakin pulisemassa) niin eiköhän vaan ala ohjelmaa tulla ja tapahtua. Nooo....pomppien sinne ja tänne.

Tässä pitäs vissiin viikonlopun aikana orientoitua fillariostoksille. Esikoinen on mennyt kutistamaan entistä pyöräänsä siihen malliin, että toi eteenpäin pääseminen ei ainoastaan näytä koomiselta vaan se kuulemma jo on sitä itseäänsäkin. Eli tyrkkäis pykälää ellei jopa kahtakin isompaa kokoluokkaa. Nyt vain vielä väännetään kättä siitä, että kuinka monta himputin vaihdetta siinä pitääkään olla :D.

Tässä jo meinattiin yhteisymmärrykseenkin päästä mutta sitten herkes neuvottelupöydän ääreen tämä villihevonen "Kaikki Muut", mikä sitten osaa hämmentää tätäkin asiaa omalla vinkeällä painollaan.

Mutta - ihan on pienoinen veikkaus ilmassa menossa, jotta jahka tätä asiaa tässä vielä ehdimme kääntämään suuntaan jos toiseenkin, niin se punainen lanka löytyy vöyhkääjänkin näppituntumaan. Eli meikäläisen kieroilu...siis ohjeistaminen ja opastaminen sen järkevimmän vaihtoehdon suuntaan :xmas: :D

Siis kun. Mun piti tännään ihan istahtaa alas ompelemaan. Surrauttaa tuolle tytönpirpanalle kesäpöksyt ja mekonhuitale. Langatkin ehdin koneeseen tässä vaihtamaan.

Vaan eipäs sitten tarvinnutkaan :D. Hilipasin muina naisina kellarissa käymään, tonkimaan yhdestä pakastimistamme mansikoita, silmissä siinti ja suussa napsahteli mansikkaraparperikiisseli :p.

Eipä tarvinnut sitäkään lähteä tekemään..tai ehkä tuon tässä kohtsiltään voisin tekaistakin... Sen sijaan mä olenkin saanut hehkeänä ja herttaisena hehkutella keittiössä keitellen hilloja urakalla :p

Johan tässä ehtikin olla sitä seesteistä menoa tuon aamupäivän verran :D - voi morjens taas!

• Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
Tekis ihan sikana mieli syödä ostamaani suklaata, mutta kun se ruoka on tuloillaan... Äh, miten jaksan odottaa.

Kerron muuten teille et puolikas söi äsken elämänsä ekan leivän silleen ettei se noukkinu päällisiä suuhunsa ennen kun söi leivän :flower:

• Tykkää
Reactions: LIEN ja HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä