Ärsyttävintä / epäuskottavinta tv-sarjoissa / -ohjelmissa!

  • Viestiketjun aloittaja TeleVisionääri
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen nähny viikon sisällä 2 elokuvaa, jossa thaimaalaiset paitsi ymmärtää englantia ongelmitta, puhuu sitä sujuvasti ja se oikeasti häiritsee, koska tarinan kannalta oleellista olis se, miten paljon oikeasti aikaa menis siihen säätöön, että jostain löytyy joku, joka osais edes melkein englantia.
Ja esim. saksalaiset puhuvat keskenään englantia
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29738366:
Ja esim. saksalaiset puhuvat keskenään englantia
Ja ne jotka eivät osaa englantia täydellisesti haparoivat sellaisissa helpoimmissa sanoissa. Eli puhuvat sujuvasti pitkät pätkät, mutta kun pitäisi sanoa päivää tai kiitos, sanotaan sillä omalla kielellä, kun ei osaa kieltä ihan täydellisesti.
 
Kraa
:D Ihana ketju.

Itse oon puolustellu nii itelleni ku muille kanssakatsojille monia näitä teidän löytämiä virheitä:

-Rikostutkijoiden taskulamput (ja pimeässä kulkeminen) -> Mistä sitä tietää jos pahis on laittanu kattovalon katkaisimeen ansan (pommi yms). Ja taskulampun valo nyt yltää paremmin kaikkiin koloihin ja hyllyjen taa.

-Zombien helppo tappaminen -> Ne nyt on niin mätiä että ei mikään ihme että hennot neidotki saa sukkapuikolla niiden kallot rikki. Tai kaulan katki.

Ja montamonta muuta. Dealbreakkereitä mulle on tuo "Kaiken maalaiset ja ikäiset puhuu aina englantia" ja kaikki lapsiin liittyvät: suorastaan vastuuttomat heitteellejätöt, niiden ihmekavamiset (viimeisimpänä Bonesin tytär, voi että vitutti) ja balbabla
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29722360:
Joku jos jahtaa autolla ja uhri pötkii pakoon, niin tietysti pitää juosta tietä pitkin, eikä esim. juosta metsikköön.
Ja jos hullu murhaaja heiluu talossa ja ihmiset yrittää ovesta ulos.. Ovihan on tietenkin lukossa/jumissa niin, ettei sitä saa auki... Kahvaa ryskytetään ja aletaan paniikissa juosta ja huutaa, kun ei päästä ulos.. Ei tule IKINÄ mieleen, että nakkaanpa tuon tuolin tuosta viereisestä ikkunasta läpi ja livistän sitä kautta...
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29722053:
Joo, ja kun realitysarjoissa tehdään yllätyssoitto jonnekin, niin kas kummaa kamerat ovat sielläkin kuvaamassa missä vastataan puhelimeen.
Samaten kun tullaan yllätyskäynnille, niin kamerat on kuvaamassa jo sisäpuolella.
 
"nokkonen"
raskaana olevat tepastelevat huikeilla koroilla, eivät ramppaa vessassa eivätkä kärsi nukkumisvaikeuksista ja kun synnytys lopulta koettaa, äidit suunnilleen vain ähkäisevät ja pullauttavat ulos lapsen.. joka näyttää noin kolmen kuukauden ikäiseltä.
ja nämä vauvathan ovat sitten hyvin kilttejä, hajuttomia mauttomia ja värittömiä ..paitsi ne demoniset versiot, jotka saavat tapetit tippumaan seiniltä & naapurin Pirkon heittäytymään ruohonleikkurin alle

jossain Lost-tyyppisessä sarjassa ihmisillä on tyylikkäät kampaukset, upeat hampaat ja naiset näköjään löytävät ruuan etsimisen & zombien lahtaamisen välissä aikaa ajaa säärikarvansakin !

kuolevien viimeiset sanat ovat aina todella viisaita & järkeviä:
"älä ole surullinen"
"huolehdi lapsista, muista että pikku-Timppa yökastelee ja Maija on allerginen mansikoille"
:LOL:
 
säpäle harmaana
Ja jos noista realityistä vielä puhutaan, niin itseäni on alkanut ärsyttää se lässynlää, kun se on niin överiä ja sitä on _jokaisessa_ ohjelmassa. Onhan se varmaan hienoa kun paino putoaa tai koti rempataan, mutta eikö joskus voisi olla ihan vain silleen asiallisen tyytyväinen ilman ihkuraksupoksutuksia?
 
-Rikostutkijoiden taskulamput (ja pimeässä kulkeminen) -> Mistä sitä tietää jos pahis on laittanu kattovalon katkaisimeen ansan (pommi yms). Ja taskulampun valo nyt yltää paremmin kaikkiin koloihin ja hyllyjen taa.
Tähän vaikuttaa myös niinkin tavallinen asia kuin sormenjäljet, onhan se pahis voinut itsekin katkaisinta käyttää ja jättää sormenjäljen, joten parempi olla katkaisimia käyttämättä kunnes se on tarkistettu. Tosimaailmasta löytyy ihan esimerkkejä, kun tutkinta on viivästynyt poliisin tuhottua jätettyjä sormenjälkiä. Ja ne poliisin siirrettävät spottivalot yms. ovat sen verran tehokkaita, että ihan normi hehkulampulla ei siinä kisassa paljoa sanomista ole, joten miksi niitä turhaan käyttämään.
 
:D

-Zombien helppo tappaminen -> Ne nyt on niin mätiä että ei mikään ihme että hennot neidotki saa sukkapuikolla niiden kallot rikki. Tai kaulan katki.
Mä en noitten zombien päälle oikeen ymmärrä. Ainakaan noit walkingdead- tyyppisiä, jotka on jo läpilahoja, mut mystisesti kuolevat jos niit vähän ampuu pyssyllä.

Vissiin surkeinta mitä vähään aikaan olen nähny oli toi taannoinen Jeti- leffa. Mies lähtee metsästämään harmaakarhun kokoisia elikoita varusteenaan pistooli ja kourallinen patruunoita. Kait noit ö- sarjankin leffoja vois sit tehdä reilusti kieli poskella, et niis olis jotain katsomisen väärtiä.
 
"hmm"
Mä en noitten zombien päälle oikeen ymmärrä. Ainakaan noit walkingdead- tyyppisiä, jotka on jo läpilahoja, mut mystisesti kuolevat jos niit vähän ampuu pyssyllä.
zombie-kulttuuriin kuuluu, että zombie voi kuinka läpilahona ja palasina tahansa, kunhan aivot ovat jotakuinkin kasassa (ilmeisesti mätäneminen ei vaikuta aivoihin kuitenkaan :D) ja kun aivot ammutaan/lyödään hajalle, zombie kuolee. sensijaan aseen saa muihin ruumiinosiin tyhjätä ilman että se vaikuttaa.

mutta edellisen kirjoittajan teoriaan, luut eivät mene pehmeäksi mössöksi tai muutenkaan maadu niin nopeasti että se selittäisi miksi pikkutytötkin saavat noiden kallot halki millä esineellä tahansa.
 
Steven Seagal osaa elokuvassa kuin elokuvassa rakentaa talon, soittaa kitaraa ja laulaa, tanssia, ammuskella ja taistella, olla symppis ja herrasmies ja tietysti uskomaton rakastaja.

Ihmiset nussii peiton alla ja mies laukeaa aina lähetyssaarnaajassa ja kierähtää naisen päältä hikisenä. Ottais sen peiton päältä pois niin ei tulis niin kuuma.

Ihmiset suuteloivat aamulla sängyssä ennen hampaidenpesua. :x

Päähenkilö ottaa turpaan -> huuli aukeaa niin että sormenpäässä on vähän verta kun pyyhkäisee. Päähenkilö pamauttaa turpaan -> tyyppi kanveesissa hampaat tohjona ja naama ruvella.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja TeleVisionääri;29720887:
Kertokaa, mikä ärsyttää eniten, mutta älkää ottako tätä turhan tosissanne.. :) Itselläni tällaisia tuli mieleen...

-Kukaan ei koskaan käy ruokakaupassa, mutta kaikilla on aina ruokaa jääkaapissa
-Kaikki juovat jatkuvasti teetä tai olutta pitkin päivää
-Meikit naamassa herääminen
-Rahahuolia on, ei ole varaa ostaa esim. uusia kenkiä lapselle, mutta pubiin tai kahvilaan on aina rahaa, vaikka joka päivä
-Lapsia, myös isoja, kannetaan koko ajan sylissä
-Lapsenvahti löytyy aina sekunnissa, lapsi jätetään hoitoon kelle tahansa
katso middle ..voin sano että se ohjelma kertoo kaiken...vanhemmat jotka käy töissä ja kuitenkin yrittäät olla hyviä vanhempia.
 
Joissain sarjoissa lapsia saattaa olla, mutta koskaan niitä ei näy. Ovat aina esim nukkumassa tai jotain. Ja vauvoja pidetään pelkästään vaunuissa tai sängyssä, eivät ole koskaan sylissä tai leikkimässä jossain lattialla.
Mä olen oikeassa elämässä ihmetelly tuotaa samaa, miten lapsi 5-kuisesta istuu kävelytuolissa. Se on ihan yleistä maailmalla, lapsen laittaminen likaiselle lattialle jalkojen tasalle olis kahistus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29738366:
Ja esim. saksalaiset puhuvat keskenään englantia
LisaMarie
Mä olen nähny viikon sisällä 2 elokuvaa, jossa thaimaalaiset paitsi ymmärtää englantia ongelmitta, puhuu sitä sujuvasti ja se oikeasti häiritsee, koska tarinan kannalta oleellista olis se, miten paljon oikeasti aikaa menis siihen säätöön, että jostain löytyy joku, joka osais edes melkein englantia.
Tuohan on vielä pientä, englantia puhutaan vierailla planeetoillakin. Todisteeni: about kaikki mikä alkaa "Star" :xmas:
 
"jemina"
Steven Seagal osaa elokuvassa kuin elokuvassa rakentaa talon, soittaa kitaraa ja laulaa, tanssia, ammuskella ja taistella, olla symppis ja herrasmies ja tietysti uskomaton rakastaja.

Ihmiset nussii peiton alla ja mies laukeaa aina lähetyssaarnaajassa ja kierähtää naisen päältä hikisenä. Ottais sen peiton päältä pois niin ei tulis niin kuuma.

Ihmiset suuteloivat aamulla sängyssä ennen hampaidenpesua. :x

Päähenkilö ottaa turpaan -> huuli aukeaa niin että sormenpäässä on vähän verta kun pyyhkäisee. Päähenkilö pamauttaa turpaan -> tyyppi kanveesissa hampaat tohjona ja naama ruvella.
Kyllä mä tota oon tehny ihan oikeessaki elämässä.. poikaystävä aina haluaa pussailla mua heti herättyään aamulla enkä yhtään estele, mut mulla onki tosi huono hajuaisti :D
 
"jemina"
Muistaakseni joku jamppa sitä joskus tutki, että jos walking dead tyyppinen zombi-invaasio tapahtuisi, ihmiskunta oikeasti kuolisi aika nopiaan. Saati että jos ne zombit osaisi esim juosta.

Muakin kyl walking deadissa häiritsee se että ikinä ei ole talvi, eikä kukaan kerro mitä ne on talven aikana tehneet.
Naisilla on aina meikkiä ja jollain lailla yhteensointuvat vaatteet sekä esim koruja, ja ne on aika karvattomia (kainalot, sääret).
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29738226:
Sitten löytää jotain merkillistä, sanotaan vaikka jonkin kasvin lehti löytyy rikospaikalta. Vieressä oleva rikostutkija sanoo ekaks kasvin tieteellisen nimen ja sit kertoo että se kasvaa vain jossain hevon kuusessa, melkein neliömetrilleen kertoo sijainnin että missä se kasvaa.
Joo, ja ikinä se ei ole esim. voikukka, vaan joku hirveän harvinainen kasvi. Tai sitten löytyy kärpäsen kakkaa, ja tottakai juuri niitä kärpäsiä elää vain yhden Erkin takapihalla siinä koivujen välissä.
 

Yhteistyössä