Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29739639:
Niin niin. Ja lapset/teinithän aina uskovat sen, mitä äiti ja isi opastaa. Kuten että tupakointi on tyhmää.
Tämän kaltainen kommentointi viittaa siihen mistä yritit minua aiemmin syyllistää, että ikäänkuin kasvatus olisi turhaa kun silti saattavat tehdä tyhmiä.

"hmm"
No onhan tuo kuva kaunis. Ja varmasti jossain, jokseenkin hyvin harvassa, on samantyyppisellä ruumiinrakenteella syntyneitä naisia. Lukuunottamatta nyt noita tissejä, nuo nännit ovat oikeasti anatomisesti ihan väärässä paikkaa :D Mutta tuo kuvan nainen ei ole oikeasti sellainen, jo kaartuvat ja woblaavat seinät ja muut taustarakenteet kuvassa kertovat että sitä on muokattu rajusti. Vaikka kaunis luonnossakin on ihan varmasti.

Eikä minua haittaa jos jotkut nuoren pojankollit näistä päänsä sekaisin saavat ja luulevat että tuollaisia naisia löytävät eivätkä muita huoli, se on nimittäin aikalailla pelkästään heidän menetyksensä. Kyllä meille ihan normaalirakenteisille naisille fiksuja miehiä löytyy, jotka ymmärtävät etteivät naiset oikeasti ole liikkumattomia, sileitä, täydellisen pulleita tietyistä paikkoista ja täysin rasvattomia toisista. :) Ja pitävät normaaleja naisia kauniina ja seksikkäinä.

Ainoastaan sitä pidän surkeana että jotkut nuoret tytöt haksahtavat samaan fantasiamalliin ja yrittävät leikellä itsestään photoshop-kaunottaria.

kerro lisää
:LOL:

Avaa hiukan, on mulle ihan vieras, mutta hauskan kuuloinen sana!:D
Se on sitä, kun nainen hakee miesten hyväksyntää mollaamalla muita naisia tai ainakin antamalla ymmärtää, että hän naisena on täysin toisenlainen kuin muut naiset ja on varaa olla alentuva toisia naisia kohtaan, (just näitä "ootte TE ihania-tyyppisiä heittoja). Se ei kyllä pure kaikkiin miehiin, mutta samanlaisiin naisiin kyllä ja niihin imartelulle persoihin miehiin.

[QUOTE="vieras.";29739669]Auttaako asiaa se, että provoilee ketjussa jossa jotkut haluavat keskustella siitä, mitä paineita lapsille nykyään syötetään joka tuutista? Tarkoitan, että jos haluaa tehdä palstan keskusteluista laadukkaampia, jättää ne ketjut väliin, joihin itsellä ei riitä mielenkiinto/ymmärrys osallistua vakavasti ja pysyy niinä päivinä ja hetkinä niissä halipusiprovotus- ketjuissa?[/QUOTE]

Sinun todellinen motivaatio on vain hyökkiä harmaana minua kohtaan, eikä oikeasti keskustella mistään, koska jos olisi, olisit miettinyt hetken ennenkuin aloit syytämään tuollaista potaskaa.

Blue
[QUOTE="hmm";29739690]No onhan tuo kuva kaunis. Ja varmasti jossain, jokseenkin hyvin harvassa, on samantyyppisellä ruumiinrakenteella syntyneitä naisia. Lukuunottamatta nyt noita tissejä, nuo nännit ovat oikeasti anatomisesti ihan väärässä paikkaa :D Mutta tuo kuvan nainen ei ole oikeasti sellainen, jo kaartuvat ja woblaavat seinät ja muut taustarakenteet kuvassa kertovat että sitä on muokattu rajusti. Vaikka kaunis luonnossakin on ihan varmasti.

Eikä minua haittaa jos jotkut nuoren pojankollit näistä päänsä sekaisin saavat ja luulevat että tuollaisia naisia löytävät eivätkä muita huoli, se on nimittäin aikalailla pelkästään heidän menetyksensä. Kyllä meille ihan normaalirakenteisille naisille fiksuja miehiä löytyy, jotka ymmärtävät etteivät naiset oikeasti ole liikkumattomia, sileitä, täydellisen pulleita tietyistä paikkoista ja täysin rasvattomia toisista. :) Ja pitävät normaaleja naisia kauniina ja seksikkäinä.

Ainoastaan sitä pidän surkeana että jotkut nuoret tytöt haksahtavat samaan fantasiamalliin ja yrittävät leikellä itsestään photoshop-kaunottaria.[/QUOTE]

Tästä tuskin kukaan on eri mieltä.

"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää;29739692:
Se on sitä, kun nainen hakee miesten hyväksyntää mollaamalla muita naisia tai ainakin antamalla ymmärtää, että hän naisena on täysin toisenlainen kuin muut naiset ja on varaa olla alentuva toisia naisia kohtaan, (just näitä "ootte TE ihania-tyyppisiä heittoja). Se ei kyllä pure kaikkiin miehiin, mutta samanlaisiin naisiin kyllä ja niihin imartelulle persoihin miehiin.
"Mitäs me rennot kundit, hei hymiöhymiöhymiö, kunhan tässä nyt NOILLE naureskellaan, heh heh"

Toinen suosikki on nämä "Mä niin tuun toimeen miesten kanssa paljon paremmin ja kaikki naiset niinq vihaa mua"

En hae hyväksyntää.

Ja tuo "ootte ihania" tuli siitä, että tätä palstaa on viihdyttävää lukea koska täällä on juuri nämä tietyt ihmiset keittämässä soppaa.:):heart:

Hauskaahan tässä on se, että asiallisesti keskustellut hyvin pitkään ja itse tietyt mammat tässä vauhkoontuvat, ihan vielä nimimerkkien kera jopa. Ja tottahan minä olen se syypää :D

Ei hyvää päivää.

Pessimisti
Tää on niin totta. Koska kaikki tietää, ettei yksikään nainen voi aidosti olla eri mieltä muiden naisten kanssa ja samaa mieltä miesten kanssa. Naurettava ajatuskin!

Vai miten se nyt oli.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
[QUOTE="vieras.";29739725]Ai? Luetko sä nyt rivien välistä jotain mitä siellä ei ole?

Tarkoitus oli ihan se, minkä tekstistä suoraan voit lukea.[/QUOTE]

Ihan oikeasti, ei minua kiinnosta sinun mielipide minusta.

Blue
Hauskaahan tässä on se, että asiallisesti keskustellut hyvin pitkään ja itse tietyt mammat tässä vauhkoontuvat, ihan vielä nimimerkkien kera jopa. Ja tottahan minä olen se syypää :D

Ei hyvää päivää.
Eli sinulla on oikeus heittää mitä sylki suuhun tuo mutta toisille ei ole oikeutta olla eri mieltä. Ja hyökkimiseksi ja vauhkoonptumiseksi sinua kohtaan se menee sitten kun ei olla samaa mieltä. Ok.

Blue
[QUOTE="vieras.";29739743]Ensimmäisen kommenttisi, eli pitkän asiallisen keskustelun jälkeen toinen kommenttisi oli jo tämä.[/QUOTE]

Tätä juuri tarkoitin. Ja toisekseen mielestäni minä olen keskustellut aivan asiallisesti tästä. Tosin virheeni varmaankin on se että olen eri mieltä Kepsiksen kanssa. Tekeekö se minusta vauhkon tai lääkkeitä tarvitsevan. Ehkä, jokainen saakoon olla sitä mieltä jos haluaa.

Voidaan myös keskustella siitä onko lääkkeiden tarjoaminen tai puheet mammojen vauhkoontumisesta asiallista keskustelua.

[QUOTE="vieras.";29739743]Ensimmäisen kommenttisi, eli pitkän asiallisen keskustelun jälkeen toinen kommenttisi oli jo tämä.[/QUOTE]

Niin?

Heitin pari naureskelevaa kommenttia alkuun, koska se oli naurettavaa miten täällä reagoitiin asiaan.

Joten?

Sekö tarkoittaa etten ole tässä sivutolkulla jo puhunut ihan asiallisesti?

Vai tarkoittaako se sitä että jos ihmiset on naurettavia, niin sille ei voi naureskella?

:D

Ei herranen aika jollain harmaalla on nyt kauhea angsti :D

Tätä juuri tarkoitin. Ja toisekseen mielestäni minä olen keskustellut aivan asiallisesti tästä. Tosin virheeni varmaankin on se että olen eri mieltä Kepsiksen kanssa. Tekeekö se minusta vauhkon tai lääkkeitä tarvitsevan. Ehkä, jokainen saakoon olla sitä mieltä jos haluaa.

Voidaan myös keskustella siitä onko lääkkeiden tarjoaminen tai puheet mammojen vauhkoontumisesta asiallista keskustelua.
Älä jaksa oikeasti, tässä on nyt ollut vissiin tusinan verran pelkästään minuun kohdistettuja viestejä, ei aiheeseen.

Ja sinä keuhkosit vissiin koko ketjun sillä oletuksella että kun naureskelen jotain yleisesti niin se on silloin sinuun suunnattu, ihan oli paikallaan kehoitus koota itsesi.

Yhteistyössä