Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
Owl
Mikä sinä olet sanomaan miten kenenkin kuuluu tuntea itsestään. Ei se ole itsetunto kysymys jos haluat tatuoinnin, ei se ole itsetunto kysymys jos haluat korvikset.

Makuasia, jokainen tehkään itselleen sen mitä haluaa, niin kauan kun ei vahingoita toisia samalla. En minä nauti päästä varpaisiin tatuoidusta ihmisestä esteettisesti, mutta en minä näe että se on millään tasolla minun asia, kyse on vain esteettisistä erimielisyyksistä.

Tuskin kaikki hyväksyy minun läskejäkään, mutta muiden mielipiteillä ei ole merkitystä.
Terve suhtautuminen omaan ulkonäköönsä, siitä on kyse.
Kovin terveeltä se ei vaikuta, jos pitää radikaalisti leikkaukseen mennä ulkonäköään muuttamaan. Se ei kerro itsensä hyväksymisestä.

Blue
:confused:
Mä en nyt ymmärrä miksi juuri tuo asia ottaa niin koville, tai noh niin, jokainen ottaa asiat miten ottaa.

Ei kaikki ole niin manipuloitavissa että alkaisi ajatella että hauki ei ole kala, jankutettiin sitä sitten kuinka kauan tahansa.

Aaaaaa, just, siis tää koko juttu lähti siitä että joku mies (oliko ny sit Kepsis vai kuka) tuli sanomaan sinulle että olet kade, koska esitit oman mielipiteesi kuvasta????
Ja tästä saatiin aikaseks tällänen älämölö.:O:D

Ootte te ihania.:heart:
Kyllä. Ja kuten huomaat niin mitään ei myönnetä vaan asiaa väännetään niin monelle mutkalle niin monta kertaa että kukaan ei enää tiedä mistä tässä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29739551:
Eikö? Ai niin. Nuorethan eivät pääse nettiin. Nuorethan eivät lue keskustelupalstoja. Nehän elää vain siitä, mitä vanhemmat heille kertovat.

Mietihän minkälainen hakutulos tulee tänään teinille, joka sattumalta googlaa "täydellinen nainen"? Jos kaikki tämän ketjun vastaukset olisivat tyyliin "vau, ihanaa" eikä yhtään kritiikin sanaa keinotekoisuudesta, mitä luulet, että tämä teini ajattelisi?
Meillä on opastettu että vain wikipediaa tms. saa uskoa.:attn::xmas:

Voi vittu. Sinä saat pitää kuvaa maailman täydellisimpänä ihan vapaasti. Sinä et saa sanoa minun olevan vain kateellinen siksi että en pidä tuota kuvaa täydellisenä.

Eli kyseessä on se asenne miten lyttäät toiset keskustelijat, ei se mitä mieltä sinä olet.
Missä kohti olen sanonut "blue olet kateellinen" ?

En missään kohti hiton höyrypää.

Ja en ole sanonut sitäkään että tuo on täydellinen.

Onko muita väitöksiä?

Owl
Siinä lähdet täysin hakoteille jos lähdet arvelemaan ihmisessä olevan jonkun vialla vain siksi että on korjaillut itseään. Ja nyt siis en puhu tökeröstä photoshopista jonka läpi tuo kuvan nainen on myllytetty.
En ole samaa mieltä kanssasi. Monesti terapia auttaisi jättämään itsensä leikkelyt.
Kuka terveitsetuntoinen, itsensä hyväksyvä ihminen lähtee leikkaukseen muokkaakseen itseään?

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää;29739622:
Ketkä sinun mielestäsi nyt ovat niitä ihania?
No vaikka sinä, jos olit osallisena tässä keskustelussa.:kiss::flower:

cdetr
Ongelma on myös minun mielessäni koska en todella hyväksy sitä että minua kutsutaan kateelliseksi siitä hyvästä että sanoin että kuvan naisen nännit ovat täysin väärässä kohtaa. Eli asia koski alunperin minua mutta jutun laajentuessa mukaan tuli myös lapset.

Lispetille kerroin vain sen pointin että missä kohtaa ja miksi alettiin niistä lapsista puhua.
Puhutun kuvan naisen ei todellakaan tarvitse ottaa vastaan arvostelujanne. Hänen ei tarvitse hyväksyä heittoja rinnoistaan tai vaikkapa lantiostaan.

Onhan Peyotekin hassu muttei tulisi mieleenikään luetella niitä kropan omituisuuksia (vaikkakin laittaa kuvansa ihan itse).

Hyvää esimerkkiä lapsille ei ole neg. arvostelu ja riitely.

[QUOTE="vieras.";29739636]Kepsis, onko sun asenteet suoraan luettavissa täällä kirjoitelemastasi, vai otatko asiaan erilaisen lähestymistavan, kun puhut aiheesta lastesi kanssa?[/QUOTE]

Se mihin olen kyllästynyt palstalla, on se miten naiset tulkkaa jatkuvasti. He eivät keskity siihen mitä sanot vaan etsii rivinvälejä jatkuvasti.

Blue
Missä kohti olen sanonut "blue olet kateellinen" ?

En missään kohti hiton höyrypää.

Ja en ole sanonut sitäkään että tuo on täydellinen.

Onko muita väitöksiä?
Ahaa, eli nyt sitten lähdetään tälle linjalle että kun et ole mitään kommenttiasi osoittanut suoraan minulle niin ne kommentit eivät siis koske minua. Oi, niin tyypillinen palstakikkailu.

Mäkin voin sitten lähteä tälle linjalle. En väittänytkään että sinä sitä täydellisenä pidät, annoin sinulle vain luvan tehdä niin jos haluaisit niin tehdä. :)

Blue
Puhutun kuvan naisen ei todellakaan tarvitse ottaa vastaan arvostelujanne. Hänen ei tarvitse hyväksyä heittoja rinnoistaan tai vaikkapa lantiostaan.

Onhan Peyotekin hassu muttei tulisi mieleenikään luetella niitä kropan omituisuuksia (vaikkakin laittaa kuvansa ihan itse).

Hyvää esimerkkiä lapsille ei ole neg. arvostelu ja riitely.
Minä en ainakaan ole kertaakaan arvostellut kuvan naista suoraan, vain ja ainoastaan huonoa photoshoppausta.

Ahaa, eli nyt sitten lähdetään tälle linjalle että kun et ole mitään kommenttiasi osoittanut suoraan minulle niin ne kommentit eivät siis koske minua. Oi, niin tyypillinen palstakikkailu.

Mäkin voin sitten lähteä tälle linjalle. En väittänytkään että sinä sitä täydellisenä pidät, annoin sinulle vain luvan tehdä niin jos haluaisit niin tehdä. :)
Nyt olisi ihan hyvä kohta ottaa ne lääkkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29739639:
Niin niin. Ja lapset/teinithän aina uskovat sen, mitä äiti ja isi opastaa. Kuten että tupakointi on tyhmää.
Tuossa tuo tonttulakki antoi pikantin maun lauseelle.:saint:

Kun sitä avointa keskustelua asioista käydään jo ihan pienestä niin toivon että teini tulisi oma-aloitteisesti keskustelemaan asioista jotka häntä hämmentävät. Ja tähän mennessä näin on käynytkin.

"vieras."
Se mihin olen kyllästynyt palstalla, on se miten naiset tulkkaa jatkuvasti. He eivät keskity siihen mitä sanot vaan etsii rivinvälejä jatkuvasti.
Auttaako asiaa se, että provoilee ketjussa jossa jotkut haluavat keskustella siitä, mitä paineita lapsille nykyään syötetään joka tuutista? Tarkoitan, että jos haluaa tehdä palstan keskusteluista laadukkaampia, jättää ne ketjut väliin, joihin itsellä ei riitä mielenkiinto/ymmärrys osallistua vakavasti ja pysyy niinä päivinä ja hetkinä niissä halipusiprovotus- ketjuissa?

Yhteistyössä