Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Shopattu jotenkin ääriviivoista päätellen. 3-4 kg lisää niin täydellistä mutta muutenkin kyllä upea. Aika nuori nainen, ei varmaan paljoa yli 18 ainakaan. Kukahan on kuvassa tai mistä perua? :)

Mies2
Näyttää Ellen McPherssonillakin nännit näyttävän ylöspäin ja on saanut the Body -nimen:
http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Muistatko-viela-milta-huippumalli-The-Body-naytti-80-luvulla-kuvat/1038249

"mies1"
Ei vitsit, mies1 tästä vielä puuttuikin. :D

No, mies1, onko tuo nainen tarpeeksi notkea? Entä mites kepeys on toteutunut kategorisesti?
On tuossa varmaan haastetta monelle täällä ;)

Mut jollain oli kyllä mahtavan mallinen lantio ja peppu, joku shangria, tms.? Siinä oli mun makuun vielä lähempänä täydellistä kyllä kun oli ehkä sen 3 kg enemmän pyöreyttä. Ja rinnat varmaan samaa luokkaa kuin tällä. Rinnat vois olla vähän suuremmat molemmilla. Mutta ei näitäkään kroppia kyllä monella ole.

"mies1"
Joo, mä oon tietenkin taas uskovaisesta kamala kun pidän naisten perseistä ja rinnoista :) En yksinkertaisesti välitä.
[video=youtube;cCnd06FIWS0]https://www.youtube.com/watch?v=cCnd06FIWS0[/video]

"Kimu"
Sangrialla toki oli kaunis kroppa, mutta siihenkin oli tungettu silikonia. Ahdistaa ajatus, että ei voi olla "täydellinen" tai edes jotenkuten kelvollinen nainen ulkonäöllisesti, jos ei ole pumpattu silikonia vähintäänkin tisseihin. Surullista. Tätäkö te miehet oikeasti haluatte?

iu
[QUOTE="Kimu";29736664]Sangrialla toki oli kaunis kroppa, mutta siihenkin oli tungettu silikonia. Ahdistaa ajatus, että ei voi olla "täydellinen" tai edes jotenkuten kelvollinen nainen ulkonäöllisesti, jos ei ole pumpattu silikonia vähintäänkin tisseihin. Surullista. Tätäkö te miehet oikeasti haluatte?[/QUOTE]
Hei nainen, itsetunto olis kova sana. Miksi ihmeessä pitäis olla "täydellinen"? Tai miksi pitäisi olla sitä, mitä "miehet oikeasti haluavat"? Kuule valtaosa miehistä on ihan järjellä varustettuja yksilöitä, jotka erittäin mielellää katselevat (ja koskettelevat) niitä omia vaimojaan - ja nämä ovat vieläpälä heidän mielestään ihan just täydellisiä heille. Ei ne keskivertomiehetkään ole mitään hunkseja, ja tietävät sen kyllä itsekin.

"mies1"
[QUOTE="Kimu";29736664]Sangrialla toki oli kaunis kroppa, mutta siihenkin oli tungettu silikonia.[/QUOTE]

Oliko peppuun todella laitettu silikonia? Näytti että lantion rakenne vaan oli ihanteellinen. Tässä esim. mahtava kuva: 20131201 114046 - Aijaa.com

Tietenkin ainakin mulle riittää vähempi kroppakin kuin kummallakaan. Ihanteellinen kroppa ja realistisesti hyvä kroppa on jokseenkin eri asioita, pitäisi olla selvä asia.

"Kimu"
Hei nainen, itsetunto olis kova sana. Miksi ihmeessä pitäis olla "täydellinen"? Tai miksi pitäisi olla sitä, mitä "miehet oikeasti haluavat"? Kuule valtaosa miehistä on ihan järjellä varustettuja yksilöitä, jotka erittäin mielellää katselevat (ja koskettelevat) niitä omia vaimojaan - ja nämä ovat vieläpälä heidän mielestään ihan just täydellisiä heille. Ei ne keskivertomiehetkään ole mitään hunkseja, ja tietävät sen kyllä itsekin.
Kyllä mulla on itsetunto kohdillaan ja pidän itseäni ihan hyvännäköisenä (jos nyt en kuitenkaan täydellisenä). Tässä ketjussa nyt vaan kovasti tuotiin esiin sitä, että on olemassa jokin täydellinen naisvartalo (joka saadaan aikaan silikonilla). Ymmärrän itse, että tälläinen on höpöhöpöä ja joidenkin miesten fantasiaa, mutta on myös paljon teini-ikäisiä/nuoria naisia, jotka oikeasti luulevat, että elämässä on näytettävä täydellisestä ja ovat myös sen eteen valmiita ottamaan silikonia ja leikkauksia ties minne. Pointtini oli, että on surullista, että täydellisenä naisvartalona esitetään silikonivartalo. Ei kaunista luomuvartaloa.

Aika karmee lehmä. Tuo näyttää siltä, että joutuu nyppiin viiksikarvoja päivittän ja on varmasti tarjolla mahtava majavakin. Tää lienee joku näyttelijä tai jokin muu turhis. Kuvaustilanteessa haisee ilmeisesti paska kun pitää noin nyrpistää.
Noinko kovaa sua vituttaa se, että kaikki ei oo samaa mieltä sun kans.

"Kimu"
[QUOTE="mies1";29736688]Oliko peppuun todella laitettu silikonia? Näytti että lantion rakenne vaan oli ihanteellinen. Tässä esim. mahtava kuva: 20131201 114046 - Aijaa.com

Tietenkin ainakin mulle riittää vähempi kroppakin kuin kummallakaan. Ihanteellinen kroppa ja realistisesti hyvä kroppa on jokseenkin eri asioita, pitäisi olla selvä asia.[/QUOTE]

En tiedä takapuolesta (ei kai siinä silkkaria ollut), mutta tisseissä kyllä oli. Väitän, että jos Sangrialla olis ollut pienet a-kupin tissit, et olisi täällä hehkuttanut hänen vartaloaan noin kovin. Mulla on muutama kaveri, joilla on samanlailla kaunis takapuoli ja lantio kuin Sangrialla. Heillä tosin ei ole tissejä sitten lainkaan. Silkkareilla sitten vasta saisivat sen "täydellisen kropan".

Ja tässähän ei puhuttu ihanteellisista ja realistissta kropista. Puhuttiin vaan täydellsistä ja mainittii Sanngria (silikoni) ja linkattiin tuo kuva (silikoni ja photoshoppaus).

iu
[QUOTE="Kimu";29736711]--on myös paljon teini-ikäisiä/nuoria naisia, jotka oikeasti luulevat, että elämässä on näytettävä täydellisestä ja ovat myös sen eteen valmiita ottamaan silikonia ja leikkauksia ties minne. Pointtini oli, että on surullista, että täydellisenä naisvartalona esitetään silikonivartalo. Ei kaunista luomuvartaloa.[/QUOTE]
Niin no tämä.

Media (some mukaan lukien) antaa kyllä tosiaan varsin vääristyneen kuvan siitä, millainen naisen tulisi olla. Aikuisille tämä ei liene ongelma, mutta nuorille tytöille usein jopa tuhoisaa. :(

"Hmm"
Naiset ei ajattele noin. Jos miehen silmät kiiluu silareiden perään, nainen arvelee miehen toivovan, että olisi samanlainen muovinukke. Miehestä ei tuputetakaan samanlaista ihannekuvaa joka tuutista kuten naisista niin miesten on vaikea ymmärtää.

Yksikään nainen ei halua tuntea itseään lohdutuspalkinnoksi vaan upeaksi miehen silmissä. Jos sanoo naiselle että tämä on riittävä niin metsään menee. Vuosikymmeniä jatkuneissa onnellisissa suhteissa on kaiken mun hyvän lisäksi yksi tärkeä yhdistävä tekijä, mies ei ole koskaan lakannut pitämästä naistaan upeana ja näyttää sen kaikin tavoin, nainen ei koskaan tunne olevansa vertailun kohde tai häviävänsä muille naisille:)

• Tykkää
Reactions: kooäffä
"mies1"
[QUOTE="Kimu";29736737]En tiedä takapuolesta (ei kai siinä silkkaria ollut), mutta tisseissä kyllä oli. Väitän, että jos Sangrialla olis ollut pienet a-kupin tissit, et olisi täällä hehkuttanut hänen vartaloaan noin kovin. Mulla on muutama kaveri, joilla on samanlailla kaunis takapuoli ja lantio kuin Sangrialla. Heillä tosin ei ole tissejä sitten lainkaan. Silkkareilla sitten vasta saisivat sen "täydellisen kropan".[/QUOTE]

Hienoa että on muitakin sangriamaisia lantioita ja peppuja liikenteessä :) Ei hirmu usein näe.

Niin... Useimmille tissit ei oo niin tärkeä kuin tuo seutu, mulla sama. Mutta kyllä sopivan isot terhakat rinnat myös on upeat laillaan. Jättirinnat taas ei.

No aika vähäistä toi mun hehkutus oli siihen miten pystyn hehkuttaa :) Tulee olo ettei teidän miehet kehu tai jumaloi teitä hirveästi. Mä rakastan kehua naista sanoin ja olla hyvä tälle aidosti - mutten tietenkään jos nainen on mulle kusipäinen tms. eli ilmaiseksi en sellainen ole.

Yhteistyössä