Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
:LOL: Heti alkoi puolustelu. Älkää nyt viittikö.
En oikein osaa nyt hahmottaa, missä kohtaa täällä on ollut kateellista kommentointia, kun on ihmetelty pääasiassa noiden tissien epätodellisuutta (ja muita kuvankäsittelyn ihmeitä). Etkö itse näe niissä mitään kummallista? Vai eikö ihmisillä saisi olla myöskään erilaista makua kauneuden suhteen?

No, ehkäpä tuo heittämäsi kateuskortti ei koske mua, sillä en muulla tavoin ole puuttunut kuvan naisen täydellisyyteen tai epä- kuin hämmästelemällä noita solisluun päällä kenottavia nännejä. :D

Huomaa kyllä että kepsis on mies. Jos olisit nainen ja sulla ois tuossa kohden nännit, niin menisit itsekin leikkaukseen mitä pikimmin. Ois tosi hankalat nuo nännit käytännössä
Onhan mullakin mutten mä ole silti mennyt niitä leikkauttamaan :D Eikä tommoset oo yhtään sen hankalammat ku alaspäinkään roikkuvat :D

Tekis niin mieli jättää mainitsematta se, että olen käynyt rintojen pienennysleikkauksessa :whistle:

vie ras
Onhan mullakin mutten mä ole silti mennyt niitä leikkauttamaan :D Eikä tommoset oo yhtään sen hankalammat ku alaspäinkään roikkuvat :D

Tekis niin mieli jättää mainitsematta se, että olen käynyt rintojen pienennysleikkauksessa :whistle:
Jos rintoja on pienennetty, niin voivatkin näyttää tuolta.

Yleensä roikkuvissa tisseissä nännit jää tuolleen hassusti ylös ja rinta alkaa alhaalta roikkumaan, MUTTA silloin rinta menee myös lättänäksi eikä tosiaankaan jää tuolleen terhakkaaksi.

Veikkaan, että tytöllä on pienet tissit joita on pullistettu tuosta alaosasta ja sen vuoksi nännit ovat jääneet niin erikoiseen paikkaan. Jos jollain olisi tuolleen nännit, niin eihän hän voisi käyttää edes tavallisia rintsikoita, koska ei ole olemassakaan liivejä jotka tulee noin ylös ja silloinkin nänni peittyisi vain juuri ja juuri

Vierasmiess: mut silloin ei ollutkaan Hoploppeja vielä keksitty. Taisihan se olla Conan Barbaarina oikeassa viidakossa/pöpelikössä eikä jääny jumiin. :D

Mut Terminaattori ykkösessä ei kerinny sen tehdaspuristimen alta pois. ;-(

Viimeksi muokattu:
Blue
Näköjään ei toimivaan provoon tarvita muuta kuin provosoiva otsikko ja kuva... se on siinä.
Aika pitkään kuitenkin on aloitus ollut ja vasta kolme sivua. On niitä parempiakin ollut.

Mulla on vastaavat tissit kun tolla. Tosin nännit on siinä missä oikeasti pitääkin eli mun tissit on nätimmät. Photarilla mustakin saisi kropaltani samanlaiseksi ja kasvonpiirteetkin ihan ok. Jalat on kauniimmat kuin tuolla.

On se, mähän olen enemmän kuin täydellinen! :D

"Kookoo"
Aika pitkään kuitenkin on aloitus ollut ja vasta kolme sivua. On niitä parempiakin ollut.

Mulla on vastaavat tissit kun tolla. Tosin nännit on siinä missä oikeasti pitääkin eli mun tissit on nätimmät. Photarilla mustakin saisi kropaltani samanlaiseksi ja kasvonpiirteetkin ihan ok. Jalat on kauniimmat kuin tuolla.

On se, mähän olen enemmän kuin täydellinen! :D
Ihan varmasti olet. Ihan niin kuin minullakin on nuoren Schwarzeneggerin kroppa ja 23 senttinen heppi.

Blue
[QUOTE="Kookoo";29736325]Ihan varmasti olet. Ihan niin kuin minullakin on nuoren Schwarzeneggerin kroppa ja 23 senttinen heppi.[/QUOTE]

Oi wau, kyllä sunkin kelpaa. ;) Laitapa sinä sitten kuva täydellisestä miehestä myös tänne, jooko. :)

Jos rintoja on pienennetty, niin voivatkin näyttää tuolta.

Yleensä roikkuvissa tisseissä nännit jää tuolleen hassusti ylös ja rinta alkaa alhaalta roikkumaan, MUTTA silloin rinta menee myös lättänäksi eikä tosiaankaan jää tuolleen terhakkaaksi.

Veikkaan, että tytöllä on pienet tissit joita on pullistettu tuosta alaosasta ja sen vuoksi nännit ovat jääneet niin erikoiseen paikkaan. Jos jollain olisi tuolleen nännit, niin eihän hän voisi käyttää edes tavallisia rintsikoita, koska ei ole olemassakaan liivejä jotka tulee noin ylös ja silloinkin nänni peittyisi vain juuri ja juuri
Miksei voi käyttää? Käytänhän mäkin.

Blue
Soon kummallista että joskus arvostelu on kritiikkiä rakentavalta pohjalta (esim ylipainoisten naisten haukkuminen) täysin hyvässä hengessä ja joskus sitten taas kateellista kiukkua (nätin tytön tissien epäluonnollisten nänninpaikkojen arvostelu tai photoshoppaamisesta puhuminen).

Yhteistyössä