Se taisi ollakin sun tavoite?Huvittavaa. Randomilla jokin vähänkään asiallisen näköinen mirkku Googlella ja linkki tännä. Ei kestä kauaa kun mammat aloittavat mollaamaan miten kauhea, muovinen ja epätodellinen emäntä onkaan linkattuna.
Minkäs totuudelle voi. Kaikki eivät ole kauniita, vaikka niin väitetään. Urheilullisen ja luonnollisen näköiset naiset ovat kauniita mielestäni, ja tänne linkattu nainen on kaikkea muuta.Huvittavaa. Randomilla jokin vähänkään asiallisen näköinen mirkku Googlella ja linkki tännä. Ei kestä kauaa kun mammat aloittavat mollaamaan miten kauhea, muovinen ja epätodellinen emäntä onkaan linkattuna.
Aika karmee lehmä. Tuo näyttää siltä, että joutuu nyppiin viiksikarvoja päivittän ja on varmasti tarjolla mahtava majavakin. Tää lienee joku näyttelijä tai jokin muu turhis. Kuvaustilanteessa haisee ilmeisesti paska kun pitää noin nyrpistää.Mutta täs mun mielestä täydellisyyttä hipova nainen.
Kuvitelkaa että kun tuo vetää rintaliivit päälle niin nuo nännit näkyy silti. Joku avarakauluksinen pusero niin nännit kurkkii sieltä rintalivien yltä
Mä en ole tuollaisista tisseistä ainakaan tippaakaan kateellinen, jos mulla olisi tuollaiset, niin kävisin ne kyllä leikkauttamassa normaaleiksi. Kyllä nännit kuuluu mennä peittoon NORMAALEISSA rintaliiveissä, tuo naikkojen kun vetäsee ne normaalit liivit päälle niin nännit tosiaan eivät mene piiloonOn se kaameaa se kateus.
En koe tarvetta olla kateellinen kenenkään puutteellisista kuvankäsittelytaidoista.On se kaameaa se kateus.