Rv 34 ja naapurit eivät tiedä että meille on tulossa vauva..

  • Viestiketjun aloittaja :)))
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Mulla oli niin pieni maha vielä noilla viikoilla, että naapurit sitä tuskin talvitakin alta huomasi. Muistan vieläkin sen yhden mulkero naapurin ukon ilmeen, kun se näki minut ulkona kevät-takki päällä, joka oikein korosti mahaani, ja se ukko tajusi että olen raskaana. Hymyili silloin minulle ekan kerran ensimmäiseen kolmeen vuoteen, aikaisemmin oli vain mulkoillut vittumaisesti, mutta heti kun huomasi että olen raskaana niin väläytti hymyn...outoa..
 
"Vieras1"
No, meidän naapurit ihmetteli että kenen vauvaa työntelen kun kuopus syntyi. Eivät tienneet siis hekään, vaikka ihan hyvän kokoinen maha oli. Kuopus syntyi juurikin näin maaliskuussa ja talvitakki hyvin peitti vatsan.

Kesällä voisi ollakin outoa jos kukaan ei tajuaisi?
 
vierass
[QUOTE="Vieras1";29733882]
Kesällä voisi ollakin outoa jos kukaan ei tajuaisi?[/QUOTE]

Esikoista odottaessa tapasin vanhan tutun noilla viikoilla hellemekossa ja kuulumisia kertoessa kerroin jääväni pian äitiyslomalla. Tuttava katsoi minua toiseenkin kertaan, että oikeastiko. Epiremallinen mekko saattoi hieman hämätä (ei ollut edes äitiysmekko). Ja yhdet naapurit olivat myös yllättyneitä, kun vaunuja työnneltiin esikoisen synnyttyä (syntyi vielä kuukauden etuajassa).
 

Yhteistyössä