Ärsyttää kun mies on alkanut runkkaamaan joka ilta kun ei saa seksiä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
No en minä pihtaa. Runkkaa niinä iltoina kun ei ole seksiä.

Ja paniikkikohtaus tosiaan tulee, sydän alkaa hakkaamaan ja vapisen jne, ei sellaiselle aina olekkaan mitään järkevää syytä, voi johtua myös siitä pelosta että mies huomaisikin minun olevan hereillä (alan hengittämään nopeammin joka myös voi laukaista kohtauksen) Eli ei tarkoita sitä, että panikoisin miehen runkkaamista :D
 
[QUOTE="aloittaja";29733152]Niin? Sanoinko että se haittaisi minua jotenkin? Minua haittaa se, kun sitä pitää runkata siinä minun vieressäni kun olen vielä hereillä[/QUOTE]

No älä teeskentele nukkuvaa :) Tai voisko siitä vaikka jutella miehen kans.
 
-*-*-*-
[QUOTE="aloittaja";29733140]
Ja paniikkikohtaus tosiaan tulee, sydän alkaa hakkaamaan ja vapisen jne, ei sellaiselle aina olekkaan mitään järkevää syytä, voi johtua myös siitä pelosta että mies huomaisikin minun olevan hereillä (alan hengittämään nopeammin joka myös voi laukaista kohtauksen) Eli ei tarkoita sitä, että panikoisin miehen runkkaamista :D[/QUOTE]

Miksi mies ei saa huomata että sie olet hereillä? Tosi outoa, siis tuo panikointi. Runkkailu nyt on luonnollista. Ja jos sinä et ole sanonut että se häiritsee, niin mistä hän sen voisi tietää.
Seuraavan kerran kun aloittaa, niin pistä vaikka valot päälle ja jää katsomaan mitä mies sitten tekee.
 
Nea92
[QUOTE="vieras.";29732207]ja aloittaa sen jo 10min siitä, kun olemme käyneet nukkumaan, en todellakaan nuku silloin vielä. Kyllähän siinä alkaa ahdistamaan kun toinen tumputtaa vieressä ja itse yrittää esittää nukkuvaa, jotta toinen saisi rauhassa hoitaa asiansa. Ihan paniikkikohtaus tullut, kun oli jotenkin niin omituinen tilanne.

Jos hän olisi minulta seksiä halunnut, olisi hän varmaan tehnyt aloitteen, joten minusta mukaan tunkeminen olisi aika inhottavaa.

Aiemmin ei ole tumputtanut, mutta tuossa oli pari viikkoa ettei meillä ollut seksiä ollenkaan, joten varmaan jäänyt jotenkin "päälle" tuo tumputtaminen ja nyt pitää tumputtaa sitten joka päivä.[/QUOTE]

Vaadi saada saalis suuhun/pilluun?
 
kahvikirahvi
[QUOTE="noh";29732740]Jos ottaa kalsarit pois, käyttää mänkkirättinä ja viskaa ne lattialle?[/QUOTE]

No ei ihme että palstan naiset usein valittaa kun joutuu keräämään miesten pyykkejä lattialta :LOL:
 

Yhteistyössä