Mun äiti pitää älyttömänä sitä että keskityn töiden tekoon sen sijaan että opiskelisin täyspäiväisesti. En jaksanut eilen ottaa vastaan sitä saarnaa joten mielummin "pummin" tuntemattomalta Sitähän se taksipalvelujen käyttäminen tosiaan on.Nii, olisit saanut mutsiltasi fyrkkaa lainaan siksi ajaksi kunnes saat tilin, mutta mieluummin pummit taksilta kyydin ja maksat sille sit kun jaksat?
Et nyt taida oikeasti edes tajuta miten typerän kuvan itestäsi annat tämän aloituksen myötä?
Olen se minäkin sinun ikäisesi ollut ja tehnyt tyhmyyksiä ja dokannu rahani, mutta silti olen AINA pitänyt huolen siitä, että mulla on vuokra, sähkö ja puhelin maksettuina sekä dösäkortti ladattuna. Jonka jälkeen olen sitten voinut huoletta pistää rahat palamaan. Mutta ehkä mä sitten olenkin nipo?
En väitä, että olisin itse sinun iässäsi ollut täydellinen. Kun enpä ole sitä vieläkään, mutta jotain vastuuntuntoa sinullakin pitäisi olla jo! Et voi todellakaan käyttäytyä noin kuin käyttäydyt. Tai noh, ehkä voitkin.. ihan sama se kyllä mulle on.
Niin meistä jokainen työssään kohtaa erilaisia ihmisiä eikä aina toimi kuin oppikirjasta, koska lopputulos voi olla parempi toisin. Mutta sitähän ei monet ahdasmieliset, itsekkäät nipottajat ymmärrä. =) Katotaan kymmenen vuoden päästä kumpi on rahoissaan enemmän haha.