ei voi. miks ei jos on joku tosi tuttu kyytäri, joka luottaa siihen, että maksat kyydin myöhemmin
Ja ap on myös luennoinut, miten ihmisen täytyy osata ja kyetä ottamaan vastuu ja jos ei ole paljoa rahaa, tultava toimeen niillä mitä on! HG on syvästi paheksunut niitä jotka lainailevat rahaa sieltä sun täältä ja auta armias jos joutuu lainaamaan päästäkseen töihinMiten se meni siinä yhdessä keskustelussa, missä aloittaja oli sitä mieltä, että vastuullista työtä tekevä tarvitsee kunnon yöunet ja antaa 110prosenttia itsestään töissään. Jotenkin tuntuu, että tämä aloittaja ei ole enää se sama...
Kun en voi polkupyöräksi muuttua! Ja kun en seutua tunne niin en varmasti lähde suunnistamaan kun kyse on töihinmenosta, tietysti vaikka kaverin näkemiset on eri asia.Parasta olisi jos näin saamattomat vätykset saisivat potkut myöhästymisestä. Saa olla todellinen laiskuri jos töihin ei pääse pyörällä tai bussilla kun sellaiset vielä meneekin. Polkupyörälläkin pääsee vaikka kuinka kauas kun lähtee ajoissa. Sulla ei (onneksi) ole lapsiakaan hidasteena.
Kyllä sua sen verran pitää kiinnostaa, että pääset sinne töihin olemaan se maailman paras työntekijä.Ei mua kiinnosta mihin tällä hetkellä rahat menee kun elämässä on paljon isompiakin murheita.
Nuo baaritarjoamiset ei nyt yhtään kyllä liity asiaan, kun ihminen hassaa rahansa niin, ettei pääse velatta töihin. Joku raja tuolla höpsöydelläkin. Kysy vaikka äidiltäsi, oletko toiminut nyt fiksusti.Niin täytyykin, ja niinhän minäkin teen. Maksan tietenkin velkani taksikuskille takaisin ja se on kunniasia. Sitä en tosin ymmärrä etteikö läheiset lainailisi tarvittaessa :O Sitä varten ystävät on ja mä en yhtään katso ja laske kun tarjoilen kaverille baarissa ja se taas seuraavalla kerralla mulle ym. Se on vastavuoroista ja sydämmestä.
äh pitäis ja pitäis.. Jaksa stressata D: Stressatkaa te mun puolesta kun kerran ootte niin paljon tunnollisempia ja lojaaliempia työntekijöitäAlkuperäinen kirjoittaja äitisi sijainen;29732856:Kyllä sua sen verran pitää kiinnostaa, että pääset sinne töihin olemaan se maailman paras työntekijä.
Eiku mulla ei rahat loput baarien takia kesken niin, etten pääsisi velatta töihin. Ihan eri asioita. Mutta ymmärrän, ettet ymmärrä. Kyllä se mies1 kohta tulee virtuaalihalimaan, älä ole huolissasi, kello on jo tarpeeksi.äh pitäis ja pitäis.. Jaksa stressata D: Stressatkaa te mun puolesta kun kerran ootte niin paljon tunnollisempia ja lojaaliempia työntekijöitä
Tule mun elämäntilanteeseen ja sano vasta sitten, että kun pääset nollaamaan niin jääkö se siihen yhteen drinkkiin. Ei vois vähempää kiinnostaa raha, sitä tulee ja menee.Alkuperäinen kirjoittaja äitisi sijainen;29732863:Nuo baaritarjoamiset ei nyt yhtään kyllä liity asiaan, kun ihminen hassaa rahansa niin, ettei pääse velatta töihin. Joku raja tuolla höpsöydelläkin. Kysy vaikka äidiltäsi, oletko toiminut nyt fiksusti.
Tule mun elämäntilanteeseen ja sano vasta sitten, että kun pääset nollaamaan niin jääkö se siihen yhteen drinkkiin. Ei vois vähempää raha, sitä tulee ja menee.
Kuule, olen ehtinyt olla yhdessä jos toisessa elämäntilanteessa, tuossakin, että nuoruudensuhde loppuu. Kyllähän sitä voi rahaa baariinkiin lappaa, mutta tosi tosi noloa on, jos ei sen takia rahat riitä työmatkakuluihin. Jos se on sinulle se ja sama, niin olkoon vaan, mutta lapsellisen ja typerän kuvan itsestäsi annat. Kysypä äidiltä neuvoja, se varmaan osaa sanoa niin, että ymmärrät. Kun teillä on ne hyvät ja lämpimät välitkin.Tule mun elämäntilanteeseen ja sano vasta sitten, että kun pääset nollaamaan niin jääkö se siihen yhteen drinkkiin. Ei vois vähempää raha, sitä tulee ja menee.
Olisin saanut rahat taksiin ja bussikortin täyteen mutta kun en nyt halua selitellä ja muutenkaan olla vastaamatta itse täysin teoistani. Taksikuskit ovat yrittäjiä ja he päättävät ketä kyyditsevät ja tekevätkö poikkeuksia. Kukaan ei tässä häviä mitään herran jestasAlkuperäinen kirjoittaja äitisi sijainen;29732901:Kuule, olen ehtinyt olla yhdessä jos toisessa elämäntilanteessa, tuossakin, että nuoruudensuhde loppuu. Kyllähän sitä voi rahaa baariinkiin lappaa, mutta tosi tosi noloa on, jos ei sen takia rahat riitä työmatkakuluihin. Jos se on sinulle se ja sama, niin olkoon vaan, mutta lapsellisen ja typerän kuvan itsestäsi annat. Kysypä äidiltä neuvoja, se varmaan osaa sanoa niin, että ymmärrät. Kun teillä on ne hyvät ja lämpimät välitkin.
No olisit sitten pyytänyt rahaa bussilippuun tai taksiin läheisiltäsi.Niin täytyykin, ja niinhän minäkin teen. Maksan tietenkin velkani taksikuskille takaisin ja se on kunniasia. Sitä en tosin ymmärrä etteikö läheiset lainailisi tarvittaessa :O
Kannattaisi varmaan katsoa, miten paljon tuhlaa, aika noloa, että juo kaikki rahansa ja joutuu siksi anelemaan taksikuskilta kyytiä velaksi. Sanoitko kuskille, että tuli dokattua kaikki massit?Sitä varten ystävät on ja mä en yhtään katso ja laske kun tarjoilen kaverille baarissa ja se taas seuraavalla kerralla mulle ym. Se on vastavuoroista ja sydämmestä.
Siis mielummin amtkustat taksilla velaksi kun lainaat äidiltäsi??? Ethän sä kuitenkaan maksa sitä itse palkkapäivänä. Olisit vaan lainannut äidiltä ja maksanut takaisin palkkapäivänä.Pomo soitti vasta eilen päivällä et pääsenkö ja totta kai mä saisin mun äidiltä rahat vaikka heti tilille, mutta kun mielummin maksan itse sillon kun palkka tulee. Ihan mielenkiinnosta muutenkin nään nyt että mikä on käytäntö taksikuskeilla. Minusta taksit on yleensä tosi leppoisia ja mukavia, ja tosiaan voin osoittaa sen helposti että pystyn maksamaan hyvin pian sen.
En minä sitä tarkoitakaan. Mutta antaa olla, kun ei mene perille, niin ei mene perille. Ottahaan se koville, kun poikakaverin kanssa tulee bänksit, muttei se maailmanloppu ole.Olisin saanut rahat taksiin ja bussikortin täyteen mutta kun en nyt halua selitellä ja muutenkaan olla vastaamatta itse täysin teoistani. Taksikuskit ovat yrittäjiä ja he päättävät ketä kyyditsevät ja tekevätkö poikkeuksia. Kukaan ei tässä häviä mitään herran jestas