Ärsyttää kun mies on alkanut runkkaamaan joka ilta kun ei saa seksiä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
ja aloittaa sen jo 10min siitä, kun olemme käyneet nukkumaan, en todellakaan nuku silloin vielä. Kyllähän siinä alkaa ahdistamaan kun toinen tumputtaa vieressä ja itse yrittää esittää nukkuvaa, jotta toinen saisi rauhassa hoitaa asiansa. Ihan paniikkikohtaus tullut, kun oli jotenkin niin omituinen tilanne.

Jos hän olisi minulta seksiä halunnut, olisi hän varmaan tehnyt aloitteen, joten minusta mukaan tunkeminen olisi aika inhottavaa.

Aiemmin ei ole tumputtanut, mutta tuossa oli pari viikkoa ettei meillä ollut seksiä ollenkaan, joten varmaan jäänyt jotenkin "päälle" tuo tumputtaminen ja nyt pitää tumputtaa sitten joka päivä.
 
njaa
Minusta tuo on painostusta. Voit kysyä, mitä hän ajattelisi, jos sinä mielenosoitukseksi masturboisit aina hänen yrittäessään nukkumaan, jos miehelle ei kerran maita. Älä yritä mitätöidä tunteitasi.

Teillä on aika omituinen ilmapiiri, jos sinun paniikkikohtauksesi siinä vieressä on hänelle yhdentekevää.
 
huhhu
Jotenki oksettava ja ahdistava tilanne varmasti.. Ota puheeksi ja pyydä hoitamaan "salassa" jos pakko on runkata. Nainenkin saa kyllä aloitteen tehdä, jospa ottaisit sinä asiaksesi saada seksielämän henkiin jos mies ei aloitetta osaa tehdä ja sinua hänen itsensä hoitelu häiritsee.
 
"aloittaja"
Minusta tuo on painostusta. Voit kysyä, mitä hän ajattelisi, jos sinä mielenosoitukseksi masturboisit aina hänen yrittäessään nukkumaan, jos miehelle ei kerran maita. Älä yritä mitätöidä tunteitasi.

Teillä on aika omituinen ilmapiiri, jos sinun paniikkikohtauksesi siinä vieressä on hänelle yhdentekevää.
Ei hän tiennyt paniikkikohtauksestani, koska se ilmeni vain sydämentykytyksenänä ja vapinana.

Kerrassaan omituista minun mielestäni, että pitää edes siinä toisen vieressä runkata. Miksei voi mennä suihkuun ja hoitaa hommaa siellä.
 
vierassss
Ilmeisesti mies ei ole tuolloin edes tehnyt aloitetta, odottaa vaan että nukahdat, ja sitten hoitaa tarpeensa itse. mies ei ole siis halunnut tuolloin seksiä kanssasi, vain nopeaa tyydytystä että uni tulisi.

Meillä on muutaman kerran mennyt niin että toinen on halukkaalla päällä, toinen rättiväsynyt. silloin toinen on mennyt toiseen huoneeseen tyydyttämään itseään. Ja viimeksi mies kertoi siitä aamulla, että oli pakko mennä helpottamaan, kun uni ei millään meinannut tulla. :)

Mutta kyllä minäkin loukkaantuisin jos mies alkaisi tumputtaa vieressäni. Mutten leikkisi nukkuvaa, vaan sanoisin että hei, mä en nuku vielä, voitko tehdä ton jossain muualla? En ymmärrä mikset sinä voinut sanoa esim. noin tms.?
 
"a p"
Ilmeisesti mies ei ole tuolloin edes tehnyt aloitetta, odottaa vaan että nukahdat, ja sitten hoitaa tarpeensa itse. mies ei ole siis halunnut tuolloin seksiä kanssasi, vain nopeaa tyydytystä että uni tulisi.

Meillä on muutaman kerran mennyt niin että toinen on halukkaalla päällä, toinen rättiväsynyt. silloin toinen on mennyt toiseen huoneeseen tyydyttämään itseään. Ja viimeksi mies kertoi siitä aamulla, että oli pakko mennä helpottamaan, kun uni ei millään meinannut tulla. :)

Mutta kyllä minäkin loukkaantuisin jos mies alkaisi tumputtaa vieressäni. Mutten leikkisi nukkuvaa, vaan sanoisin että hei, mä en nuku vielä, voitko tehdä ton jossain muualla? En ymmärrä mikset sinä voinut sanoa esim. noin tms.?
Jotenkin häkellyin, enkä halunnut nolostuttaa miestä
 
Jos se jokailtaista on, niin voithan ottaa asian puheeksi silloin kun tilanne ei ole päällä. Ihan sievästi ja nolostuttamatta kertoa miltä sinusta tuntuu.

Mut en oikein ymmärrä miksi asian antaisit itseäsi haitata. Kai nyt omassa sängyssä saa runkata jos runkututtaa. Miehellä tulee uni paremmin jos on just saanut ja jos sitä väsyttää niin tuskin haluaa kauaa odottaa että oot varmasti syvässä unessa. Jos haluat mukaan, niin pyydä päästä mukaan tai tee itse aloite ennen ku alkaa yksinään puuhaileen. Eihän se miehen runkkaus ole sulta mitään pois. Ja jos se on sun mielestä ällöä niin taitaa teillä olla muitakin ongelmia seksin saralla.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mikä siinä on niin häiritsevää jos toinen runkkaa vieressä? En ymmärrä. Henk koht tykkään omasta rauhasta jos ei ole tarkoituskaan toista saada mukaan, mutta en kyllä häiriinny millään tasolla jos mies itsensä hoitelee nukkumaan mennessä. Leikin nukkuvaa tai menen mukaan jos jaksan. Vähän erikoista jos koet asian niinkin ahdistavana että ihan paniikkikohtauksen saat... Suosittelisin ammattiapua.
 
iiiiij
Miksi toi on niin kamalaa? Tietty jos häiritysee, niin voi sanoa, että hei meetkö toiseen huoneeseen, mä yritän nukkua.

Outoa jos toinen runkkaa vittuillakseen, ja toinen ei kehtaa sanoa mitään ja saa paniikkikohtauksen. Ei ihan normaalia mielestäni...
 

Yhteistyössä