Pikaista apua KIITOS!

Sellasia mitkä ei ole pelkkiä valeita.
:headwall: mä en tajua sun ajatuksenjuoksua. Pitäiskö mun lisätä palstalijoita facebookiin ja he sais todeta sulle et kyllä tää on todellinen henkilö jne. Ei siinä mielelläni mä ottaisinkin kaveriks pari tyyppiä täält :) Mikä tekee mun surkeasta elämästä olevinaan niin erikoisen että pidät näitä keksittyinä? Mitään hienoa tässä(kään) ei ollut. Ja kyllä myönnän et mun 22-vuotiaana ois pitänyt jo eilen selvittää kaikki nämä mutta kun en jaksanut, kato hui kauheaa!

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
vierass
No jos uskot että kyseessä on vale niin miksi niin hanakasti vastailet ja hänen ketjuissa kärvistele? Eikö olisi mieltä ylentävämpää katsella jotakin toista ketjua?:D
Itse asiassa on tää on ihan viihdyttävä provo, joten siksi ainakin minä tätä lueskelen. Mutta en kyllä pätkääkään usko tän hahmon aitouteen ja se on ollut selvää jo paljon ennen tätä ketjua.

Huoh vaan
Toimintaohjeita..
Maksa bussilippu kännykällä. Kyllä sä osaat kartan ja navigaattorin ja bussikuskin ja aikataulun avulla mennä. Ei voi olla vaikeaa. Et voi olla tyytyväinen itseesi, jos olet noin arka ja avuton.

Jatkossa sano heti pomolle, että oisko työkavereilla tarjota kimppakyytiä. Varmaan järjestyy. Tai pyydä äidiltä rahat. Ja osta tai lainaa pyörä, saa halvalla. 13 km on ihan mukava pyöräilymatka ja sen voi ottaa kuntoilun kannalta.

"jeep"
Huomena Happy alottaa keskustelun jossa ilmoittaa saaneensa fudut. Jatäydestä menee varmaan edelleen.
Niinpä, miks ihmiset jaksaa mennä tähän "sinisulan" satuihin edelleen mukaan, johan se mormoniketjussa nähtiin että sama snitselibimbo siellä provoilee, samanlaisia juttuja, mutta vähän eri tyylillä. Aluks jopa toimi, mut menny liian överiksi, harmi olit alkuun hauska. :(

Aika huoleton ajattelutapa kyllä, jos meinaa kaksi viikkoa käydä rahattomana töissä ja olettaa että kyllä joku kuskaa eikä ole edes bussiin rahaa

Oli tää trolli tai ei, niin ikävä kyllä tämmösiäkin ihmisiä on olemassa.

Huomenta! Mä sain taksi kyydin :) :) Ensimmäinen kuski kelle soitin - ja kerroin rehellisesti koko tilanteen, hän sanoi että uran aikana on monia asiakkaita luvannut maksaa muttei koskaan maksanut, mutta sitten hän kyseli just että mitä opiskelet jne, ja kyllä lupautui hakemaan =) Olin niin varma tästä. Kun kertoo rehellisesti että nyt on käynyt näin ja olen pulassa niin ihmsiet auttaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Aika huoleton ajattelutapa kyllä, jos meinaa kaksi viikkoa käydä rahattomana töissä ja olettaa että kyllä joku kuskaa eikä ole edes bussiin rahaa

Oli tää trolli tai ei, niin ikävä kyllä tämmösiäkin ihmisiä on olemassa.
Saan minä äidiltä rahaa näihin matkoihin, mutta täytyy käydä lataa se bussikortti jota en nyt eilen tähän hätään pystynyt tekee. Jep tiedän olevani aivan liian huoleton ja hajamielinen, mutta toisaalta siitä monet myös tykkää enkä töissä välitä pikkujutuista ja valita niistä. Suurpiirteisyys säästää monilta murheilta ;D

oi aikoja
Muistan kun kerran parikymppisenä sain bussikuskin ajeluttamaan mua ympäri kaupunkia ilmaseks...oi niitä aikoja kun oli nuori ja kaunis ja sai miehen ku miehen pään pyörälle...

Mitähän mun äiti oisi sanonut jos oisin 23-vuotiaana soittanut että nyt meni kaikki rahat baariin eikä mulla ole varaa mennä töihin? Oisikohan vinkannut että jospa tästä opit hoitamaan asiasi kun muutaman viikon kävelet. Ehkä vielä opastanut, että ensin maksetaan vuokra ja muut laskut, ladataan bussilippu, katotaan että on ruokaan rahaa ja sitten jos jotain jää ja menokenkä vipattaa voi mennä baariin

Miten se meni siinä yhdessä keskustelussa, missä aloittaja oli sitä mieltä, että vastuullista työtä tekevä tarvitsee kunnon yöunet ja antaa 110prosenttia itsestään töissään. Jotenkin tuntuu, että tämä aloittaja ei ole enää se sama...

"ihanaa"
Iltapäivällä ap kertoo, miten se sama kuski tuli hakemaankin hänet ja itse asiassa sopivat samantien diilin, että kyllä se voi heittää ap:n koko parin viikon työkeikan ajan. Ja paluumatkalla ap sai kuulla, että ne kuskit olivat taukopaikalla oikein riidelleet, kuka pääsee ap:ta kuskaamaan :D Ai, että mä tykkään näistä jutuista, joissa kaikki kääntyy sittenkin parhain päin, vaikka kuinka näytti ensin synkältä! Tämä lisää mun elämänuskoani merkittävästi!

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
"meh"
Huomenta! Mä sain taksi kyydin :) :) Ensimmäinen kuski kelle soitin - ja kerroin rehellisesti koko tilanteen, hän sanoi että uran aikana on monia asiakkaita luvannut maksaa muttei koskaan maksanut, mutta sitten hän kyseli just että mitä opiskelet jne, ja kyllä lupautui hakemaan =) Olin niin varma tästä. Kun kertoo rehellisesti että nyt on käynyt näin ja olen pulassa niin ihmsiet auttaa.
Kannattaa sitten myös muistaa maksaa se matka, eikä tuhlata rahoja taseer ryypiskelyyn....

Me ollaan kerran saatu pojalle taksimatka ns luotolla. Eli poika myöhästyi bussista ja koska maaseudulla niitä busseja menee harvakselta ja pojan piti päästää kouluun, niin soitin taksille. Kerroin tilanteen, että itse olen 40km päässä töissä ja poika pitää kuskata pihalta kouluun. Hyvin onnistui, mutta matka piti kyllä maksaa samana päivänä: kuitti matkasta odotti taksiaseman seinällä, kävin kuittaamassa sen töiten jälkeen pois. Kiva, että taksikuski luotti :) Sinäänsä kyllä olivat kaikki taksikuskit "tuttuja", kun olivat sitä samaista poikaa vuotta aikaisemmin kuskanneet päivittäin eskariin.....

mä...
Otan kantaa vain tuohon työkaverien kuskaamiseen. Miksi ihmiset pitää automaationa sitä, että työkaverit on ilmaisia takseja niille, jotka eivät maksa syystä tai toisesta omia kulkemisiaan? Ei ne aamut meille autoilevillekaan ole aina kiireettömiä, saati että ajaminen olisi ilmaista. Kerta puoleen vuoteen on ok, mutta ei joka aamu, ei joka viikko eikä joka kuukausi! Eriasia jos kuljetaan kauempaa sovitusti kimppakyydeillä ja kyytiläiset maksavat bensoista osuutensa sekä huomioivat myös sen, ettei auton kuluihin kuulu pelkästään bensa.

Vierasmiess
Jess näin mäkin uskon! Kelle vain voi tulla akuutti työkeikka tai mikä vaan mutta rahaa ei sillä hetkellä ole,joten ihmettelisin todella jos kehtaa jättää mut pulaan siksi :D Soitan vaikka kymmenen taxia niin eiköhän joku heistä suostu heittää. Ja bussilla en lähde tuonne seikkailee kun se on sen verran vierasta aluetta.
Parasta olisi jos näin saamattomat vätykset saisivat potkut myöhästymisestä. Saa olla todellinen laiskuri jos töihin ei pääse pyörällä tai bussilla kun sellaiset vielä meneekin. Polkupyörälläkin pääsee vaikka kuinka kauas kun lähtee ajoissa. Sulla ei (onneksi) ole lapsiakaan hidasteena.

• Tykkää
Reactions: MustaNikki

Yhteistyössä