Pikaista apua KIITOS!

"Maisa"
No sit se voi onnistua jos sulla on jalkalihakset kunnossa ;) Ja onhan sulla viehätysvoimaa varmaan ;) Eiköhän joku mies sieltä helly, on se ainakin mahdollista että auttavat neitoa hädässä. :) Annat vaikka sun puh. numeron ja henkilötunnuksen pantiksi ja olis hyvä jos tiedät päivän koska maksat ja paljonko ja tilinumeron.

Mee nyt pian nukkuun niin jaksat.
Ootko sä todellinen henkilö? :D

Miten sä mietit asiaa vasta nyt? Mitä sä ostit että rahat loppui? Et voi olla todellinen henkilö... Jos olet oikeasti töissä lastensuojelussa, niin ihmettelen, eihän sinulla ole omakaan elämä kunnossa. Huhhuh.
Pomo soitti vasta eilen päivällä et pääsenkö ja totta kai mä saisin mun äidiltä rahat vaikka heti tilille, mutta kun mielummin maksan itse sillon kun palkka tulee. Ihan mielenkiinnosta muutenkin nään nyt että mikä on käytäntö taksikuskeilla. Minusta taksit on yleensä tosi leppoisia ja mukavia, ja tosiaan voin osoittaa sen helposti että pystyn maksamaan hyvin pian sen.

"tinkeli"
Pesti siis kestää pari viikkoa? Mites nuo työmatkat jatkossa, palkka tulee tilille ja menee taksimatkoihin töihin ja takaisin? Vai opetteletko sitten jo kulkemaan bussilla?

Pikkuero
Pomo soitti vasta eilen päivällä et pääsenkö ja totta kai mä saisin mun äidiltä rahat vaikka heti tilille, mutta kun mielummin maksan itse sillon kun palkka tulee. Ihan mielenkiinnosta muutenkin nään nyt että mikä on käytäntö taksikuskeilla. Minusta taksit on yleensä tosi leppoisia ja mukavia, ja tosiaan voin osoittaa sen helposti että pystyn maksamaan hyvin pian sen.
Niinku miten?

Peyote
Eilen päivällä soitti ja vieläkin mietit millä menet. Toivottavasti et tee mitään tärkeää siellä töissäsi kun vaikutat ihan epäluotettavalta ja sekavalta. Niinkuin et varmaan teekään.

[QUOTE="tinkeli";29730653]Pesti siis kestää pari viikkoa? Mites nuo työmatkat jatkossa, palkka tulee tilille ja menee taksimatkoihin töihin ja takaisin? Vai opetteletko sitten jo kulkemaan bussilla?[/QUOTE]

Kysyn työkavereilta kyydityksiä kun aika lailla päivävuoroa teen tai kuljen bussilla. Niin me tuolla toisessa yksikössäkin toimitaan, ne ketkä on autollisia niin heittäävät mielellään sijaisia mutta mä asun niin lähellä sitä ettei ole tarvinnut.

Miksi joku duunikaveri tai pomo ei voisi hakea sua?

(en lukenut koko ketjua, en tiedä onko jo ehdotettu)

Eilen päivällä soitti ja vieläkin mietit millä menet. Toivottavasti et tee mitään tärkeää siellä töissäsi kun vaikutat ihan epäluotettavalta ja sekavalta. Niinkuin et varmaan teekään.
Hah, no kieltämättä vähän myöhäiseksi meni tää mutta tämä päivä on mennyt krapulaisena ja tuskin nyt nukun silmän räpäystäkään. Ei se aina mene niin kun strömsöissä ;) Silti ei se tee musta huonoa ihmisiä tai työtekijää; olen erittäin tykätty ja luotettu ohjaaja ja kollega. Jos sulla on noin paljon mua kohtaan "kaunaa" niin ei varmaan kannattaa edes yrittää ymmärtää.

• Tykkää
Reactions: mies1 ja Lispetti
Mulle tulee mieleen sellainen hajamielinen professori.:)

Ethän sinä Happyä ole töissään nähnyt joten ihan turhaa spekulointia.:stick:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Sun olis vaan hyvä varautua, ettei se käykään. Hankala sinänsä että sun on vaikea ehtiä kahdeksaksi kävellen kovin myöhällä lähtemällä. Jos aiot alle 3 tunnissa kävellä niin sun pitää kävellä reippaasti eikä saa eksyä hirveästi. Muista ottaa kännykän gps tai tulostettu kartta reitistä :) Suosittelen lähtemään klo 5 viimeistään.

Miksi joku duunikaveri tai pomo ei voisi hakea sua?

(en lukenut koko ketjua, en tiedä onko jo ehdotettu)
Joo, en tunne noita työntekijöitä mutta omat työkamut on menossa aamuun ja iltalaisilla ei ole autoa. Tää meni niin perselleen kun voi :/ Mut onneksi on vielä pari mahista kavereilta saada kyyti kun aamulla saan kiinni heidät!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo, en tunne noita työntekijöitä mutta omat työkamut on menossa aamuun ja iltalaisilla ei ole autoa. Tää meni niin perselleen kun voi :/ Mut onneksi on vielä pari mahista kavereilta saada kyyti kun aamulla saan kiinni heidät!
Toivotaan että saat kyydin frendeiltä.
Ei ne kaikki taksikuskit varmaan sopimuksia tee, että ihan sen varaan ei kannata jättää.

• Tykkää
Sä voisit siinä sitten kävelyn aikana soitella niitä takseja. Koska jos lasket niiden varaan eikä onnistukaan niin oot pulassa.

Tietysti sä olisit voinu eilen kysyä työkavereilta tai soittaa/kertoa esimiehelle että tällainen tilanne. Mutta nyt pitää mennä näillä. Nyt sun on vaikeampi ehkä saada niitä sulla vielä vieraita duunikavereita viemään sua kun tiedätkö edes numeroita ja eivät ole varautuneet että sut pitää ottaa mukaan.

Sä voisit siinä sitten kävelyn aikana soitella niitä takseja. Koska jos lasket niiden varaan eikä onnistukaan niin oot pulassa.

Tietysti sä olisit voinu eilen kysyä työkavereilta tai soittaa/kertoa esimiehelle että tällainen tilanne. Mutta nyt pitää mennä näillä. Nyt sun on vaikeampi ehkä saada niitä sulla vielä vieraita duunikavereita viemään sua kun tiedätkö edes numeroita ja eivät ole varautuneet että sut pitää ottaa mukaan.
Ihanan vilpittömiä neuvoja!! Kiitti kaikille. Toivotaan että taksikuskit ovat inhimillisiä ja mä uskon että he on törmänneet ennenkin lukuisat kerrat sillähetkellä maksukyvyttömään asiakkaseen :) En ole varmaan poikkeus.

Ihanan vilpittömiä neuvoja!! Kiitti kaikille. Toivotaan että taksikuskit ovat inhimillisiä ja mä uskon että he on törmänneet ennenkin lukuisat kerrat sillähetkellä maksukyvyttömään asiakkaseen :) En ole varmaan poikkeus.
Kiitos, oli kiva auttaa :) Toivotaan parasta. Mut mee pian nukkuun kun se kävely olis turvallisin ja siinä sulla on aikainen herätys.

• Tykkää

Yhteistyössä