Pikaista apua KIITOS!

Vinguta luontovisaa.:D:xmas:

Kerrampa kävi niin että kun tuli maksun aika ei laukusta sitä lompakkoa löytynytkään. Oli jäänyt baariin.
Kuski ehdotteli jopa sitä luontovisaa, mutta mulla ei oikein ottanu eteen.:D

Olisin voinut soittaa kaverille että tulee maksamaan taksin, mutta taksikuski ennätti ehdottaa, että ottaa mun tiedot ylös (ei ollut edes henkkaria mistä tarkastaa) ja antaa tilinumeron mihin saatan maksaa.

Tietty jos olet nopea juoksemaan niin voithan ottaa juoksutaksit.:xmas:
Näinpä se tulee varmasti menemään. Heh noi muut on sitten jo sellaisia et mielummin luovun tästä parin viikon pestistä kun uhraudun :D

"lol"
Mutta vaikkei hän osaa niin mitäs sitten? Opettelemalla oppii. Ei hän ihmisenä silti oo kelpaamaton välttämättä.

Ja sä Happygirl voit pyytää myös vaikka äidiltäsi apua jos hän osaa katsoa aikataulut. Mun äiti olis varmaan ainakin auttanut jos lapsensa ei osaisi. Tai joltain ystävältä. Kun on tällainen vähän hätätilanne.
Ai, että äidin pitäisi katsoa aikataulut aikuiselle ihmiselle...voi vittu, nyt olen kaiken kuullut. Ei voi olla noin avutonta ihmistä maanpäällä, ei vaan voi.

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
[QUOTE="vieras.";29730321]Gallup aiheeseen liittyen: kuinka moni teistä ajaa taksilla joka viikko kuten ap?[/QUOTE]

Lähestulkoon joka viikko. :wave:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"viera"
[QUOTE="lol";29730538]Ai, että äidin pitäisi katsoa aikataulut aikuiselle ihmiselle...voi vittu, nyt olen kaiken kuullut. Ei voi olla noin avutonta ihmistä maanpäällä, ei vaan voi.[/QUOTE]

Älä nyt kun toinen on niin ihanan söpösti naisellisen avuton.

[QUOTE="lol";29730538]Ai, että äidin pitäisi katsoa aikataulut aikuiselle ihmiselle...voi vittu, nyt olen kaiken kuullut. Ei voi olla noin avutonta ihmistä maanpäällä, ei vaan voi.[/QUOTE]

Hyvähän se olis opetella, mutta ei mun porukat ainakaan olis sanoneet että etti kuule itte vaan jos toinen ei ikinä ole aikatauluja katsonut ja aamulla pitää töihin. Neuvoneet opettelemaan, mutta auttaneet myös sillä kerralla.

• Tykkää
se jäi muutossa eksälle ja oli vähän rikkinäinen :/ Onneksi on vaihtoehtoja, soittaa sinne työpaikalle jos voivat kipasta hakee ja tuo taxi ja sitten omin vikkelin jaloin :D
Sun jalat varmaan väsyy :( Jos et oo paljon liikkunu. Ei oo miehellekään lyhyt matka tuo marssia. Sun pitäis ennen klo 5 lähteä.

Vähän myöhälle jätit ehkä asian selvittelyt. Mutta mä en ainakaan sua halua tuomita. Ihmisiä ollaan kaikki.

Mä suosittelisin bussia, kakkosena taksi mut ei onnistu varmana, kolmosena pyörä ja nelosena tuo kollegoille soittelu, sillä ovat varmaan nukkumassa vielä, voi mennä hankalaksi.

Sulle on multa pieni yv:kin sitten :)

Sun jalat varmaan väsyy :( Jos et oo paljon liikkunu. Ei oo miehellekään lyhyt matka tuo marssia. Sun pitäis ennen klo 5 lähteä.

Vähän myöhälle jätit ehkä asian selvittelyt. Mutta mä en ainakaan sua halua tuomita. Ihmisiä ollaan kaikki.

Mä suosittelisin bussia, kakkosena taksi mut ei onnistu varmana, kolmosena pyörä ja nelosena tuo kollegoille soittelu, sillä ovat varmaan nukkumassa vielä, voi mennä hankalaksi.

Sulle on multa pieni yv:kin sitten :)
On liikkunu ja tanssinu ihan jumalattomasti, kunto on kohdillaan mut toki siinä aamusella kaikkein vähiten jaksas lähtee toiselle puolelle kaupunkia hortoilee:/ Joo mä oon tosi luottavainen että joku taxi-yrittäjistä suostuu diiliin =)

[QUOTE="vieras.";29730559]Olet toinen tässä ketjussa. Mahtaako sinun taloudenhallintasi olla ap:n kaltaisella tolalla?[/QUOTE]

Jos en ole autolla liikenteessä ja olen myöhässä jostakin niin aika pieni kynnys on soittaa taksi. En jää pysäkille seisoskelemaan.
Vähennyskelpoinen matka.:)

Taloudenhallinta on ihan hyvissä käsissä.:D

• Tykkää
"vvieras"
Tuli mieleen tässä tapaus kun olin pankissa. Vanha nainen tuli pankkiin ja sanoi kassalle että ottaisi vähän rahaa kun ruoka loppu ja kissakin nälkäinen. Kassa tietysti kysyi tilit ja naisella se olikin mukana. Oli asiakaa. No eihän sillä naisella ollut tilillään yhtään rahaa. Nainen siinä järkyttyneenä alkoi haukkumaan kassaa että heidänkö pitää nyt nähdä nälkää ettei edes kymppiä voi hänelle antaa. Alkoi kertomaan miten kissansakin niin odotti ruokaa :D

Teki mieli sanoa naiselle että ehkä oikea paikka olisi ollut tuo sossu mutta itselläni oli jo oma vuoro pankkiin.

Ajatteli varmaan höpsö nainen että kai nyt pankissa rahaa on että sieltä saa vaikka tili olisi tyhjä.

On liikkunu ja tanssinu ihan jumalattomasti, kunto on kohdillaan mut toki siinä aamusella kaikkein vähiten jaksas lähtee toiselle puolelle kaupunkia hortoilee:/ Joo mä oon tosi luottavainen että joku taxi-yrittäjistä suostuu diiliin =)
No sit se voi onnistua jos sulla on jalkalihakset kunnossa ;) Ja onhan sulla viehätysvoimaa varmaan ;) Eiköhän joku mies sieltä helly, on se ainakin mahdollista että auttavat neitoa hädässä. :) Annat vaikka sun puh. numeron ja henkilötunnuksen pantiksi ja olis hyvä jos tiedät päivän koska maksat ja paljonko ja tilinumeron.

Mee nyt pian nukkuun niin jaksat.

[QUOTE="vieras.";29730559]Olet toinen tässä ketjussa. Mahtaako sinun taloudenhallintasi olla ap:n kaltaisella tolalla?[/QUOTE]

Aika monien ihmisten talous ei kaadu satunnaiseen taksimatkaan, tai edes jokaviikkoiseen. Itselläkin vaikka on pienet tulot, niin olen päättänyt, että jos töistä lähtiessä on tosi huono keli ja oon tosi väsynyt niin saan ottaa taksin. Ja ei, ei aina, minähän olen tässä saarnannut julkisten autuudesta :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Miten sä mietit asiaa vasta nyt? Mitä sä ostit että rahat loppui? Et voi olla todellinen henkilö... Jos olet oikeasti töissä lastensuojelussa, niin ihmettelen, eihän sinulla ole omakaan elämä kunnossa. Huhhuh.

Yhteistyössä