Näinpä se tulee varmasti menemään. Heh noi muut on sitten jo sellaisia et mielummin luovun tästä parin viikon pestistä kun uhraudunVinguta luontovisaa.:xmas:
Kerrampa kävi niin että kun tuli maksun aika ei laukusta sitä lompakkoa löytynytkään. Oli jäänyt baariin.
Kuski ehdotteli jopa sitä luontovisaa, mutta mulla ei oikein ottanu eteen.
Olisin voinut soittaa kaverille että tulee maksamaan taksin, mutta taksikuski ennätti ehdottaa, että ottaa mun tiedot ylös (ei ollut edes henkkaria mistä tarkastaa) ja antaa tilinumeron mihin saatan maksaa.
Tietty jos olet nopea juoksemaan niin voithan ottaa juoksutaksit.:xmas:
Ai, että äidin pitäisi katsoa aikataulut aikuiselle ihmiselle...voi vittu, nyt olen kaiken kuullut. Ei voi olla noin avutonta ihmistä maanpäällä, ei vaan voi.Mutta vaikkei hän osaa niin mitäs sitten? Opettelemalla oppii. Ei hän ihmisenä silti oo kelpaamaton välttämättä.
Ja sä Happygirl voit pyytää myös vaikka äidiltäsi apua jos hän osaa katsoa aikataulut. Mun äiti olis varmaan ainakin auttanut jos lapsensa ei osaisi. Tai joltain ystävältä. Kun on tällainen vähän hätätilanne.
Sinähän voitkin viedä ton prisessan aamulla sinne töihin.Jos meet pyörällä ota kuitenkin kartta tai gps mukaan ja lähde 1,5 tuntia ennen vähintään, mieluummin vajaa 2. Jos eksyt niin et joudu paniikkiin. Sitä voi käydä jos on uusi seutu ja jalan/pyörällä matkassa.
En lukenut koko ketjua, jotakin vain että duunimatka tjtn.Näinpä se tulee varmasti menemään. Heh noi muut on sitten jo sellaisia et mielummin luovun tästä parin viikon pestistä kun uhraudun
se jäi muutossa eksälle ja oli vähän rikkinäinen :/ Onneksi on vaihtoehtoja, soittaa sinne työpaikalle jos voivat kipasta hakee ja tuo taxi ja sitten omin vikkelin jaloinEn lukenut koko ketjua, jotakin vain että duunimatka tjtn.
Fillarilla polkasis nopeasti.
Olet toinen tässä ketjussa. Mahtaako sinun taloudenhallintasi olla ap:n kaltaisella tolalla?Lähestulkoon joka viikko. :wave:
Sun jalat varmaan väsyy Jos et oo paljon liikkunu. Ei oo miehellekään lyhyt matka tuo marssia. Sun pitäis ennen klo 5 lähteä.se jäi muutossa eksälle ja oli vähän rikkinäinen :/ Onneksi on vaihtoehtoja, soittaa sinne työpaikalle jos voivat kipasta hakee ja tuo taxi ja sitten omin vikkelin jaloin
On liikkunu ja tanssinu ihan jumalattomasti, kunto on kohdillaan mut toki siinä aamusella kaikkein vähiten jaksas lähtee toiselle puolelle kaupunkia hortoilee:/ Joo mä oon tosi luottavainen että joku taxi-yrittäjistä suostuu diiliin =)Sun jalat varmaan väsyy Jos et oo paljon liikkunu. Ei oo miehellekään lyhyt matka tuo marssia. Sun pitäis ennen klo 5 lähteä.
Vähän myöhälle jätit ehkä asian selvittelyt. Mutta mä en ainakaan sua halua tuomita. Ihmisiä ollaan kaikki.
Mä suosittelisin bussia, kakkosena taksi mut ei onnistu varmana, kolmosena pyörä ja nelosena tuo kollegoille soittelu, sillä ovat varmaan nukkumassa vielä, voi mennä hankalaksi.
Sulle on multa pieni yv:kin sitten
No sit se voi onnistua jos sulla on jalkalihakset kunnossa Ja onhan sulla viehätysvoimaa varmaan Eiköhän joku mies sieltä helly, on se ainakin mahdollista että auttavat neitoa hädässä. Annat vaikka sun puh. numeron ja henkilötunnuksen pantiksi ja olis hyvä jos tiedät päivän koska maksat ja paljonko ja tilinumeron.On liikkunu ja tanssinu ihan jumalattomasti, kunto on kohdillaan mut toki siinä aamusella kaikkein vähiten jaksas lähtee toiselle puolelle kaupunkia hortoilee:/ Joo mä oon tosi luottavainen että joku taxi-yrittäjistä suostuu diiliin =)
Sulla arvatenkin on siihen rahaa, etkä tarvitsisi neuvoa siihen, miten pummataan taksikyytiä, kun ei osaa julkisia käyttää?Jos en ole autolla liikenteessä ja olen myöhässä jostakin niin aika pieni kynnys on soittaa taksi. En jää pysäkille seisoskelemaan.
Vähennyskelpoinen matka.
Taloudenhallinta on ihan hyvissä käsissä.