The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mies, avun saaminen ei ole helppoa edes niille jotka sitä hakee. Valitettavasti.
En ole hakemassa mitään apua.. Myöhäistä mun kohalla..
En ole käynyt ikinä siskoni haudalla, vain silloin kun kannoin hänet sinne.. Täytettiin hauta lapiopelillä ettei koneella murskata arkkua että menis pienempään tilaan..

En muista oikiastaan mitään hautajaisista.. Olin ihan selevitenpäin mutta en silti muista mitään.. Tiedän että olen ollut siellä ja kannoin siskoani mutta enpä sen enempää..

Niih sen muistan että lapihommilla täytettiin hauta..

En ole hakemassa mitään apua.. Myöhäistä mun kohalla..
En ole käynyt ikinä siskoni haudalla, vain silloin kun kannoin hänet sinne.. Täytettiin hauta lapiopelillä ettei koneella murskata arkkua että menis pienempään tilaan..

En muista oikiastaan mitään hautajaisista.. Olin ihan selevitenpäin mutta en silti muista mitään.. Tiedän että olen ollut siellä ja kannoin siskoani mutta enpä sen enempää..

Niih sen muistan että lapihommilla täytettiin hauta..
Koskaan ei ole liian myöhäistä :hug:.

Kylläpä teillä on vakavat aiheet täällä. Mies!, en osaa edes ajatella kuinka pahalta tuntuu menettää oma sisarus :hug:
Tuen ja välittämisen saaminen ei oo ikinä myöhäistä, vaikka kriisistä olisikin jo yli päässyt. Niitä ihminen tarvii aina, ja tarvii myös niiden antamista toisille.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29730604:
Juuri siksi sen avun pyytäminen voisi olla paikallaan :hug:.
Luitteko nyt oikein että kyse on seitsemäntoistavuotta takasesta tapahtumasta?
Ei löydy niin pitkiä käsivarsia jokka voisi mua helpottaa asian tiimoilta.

Lyhyemmätkin käy kyllä en mie sillä ;)
Mutta ei ne tota vie pois.. Ei vie enään ikinä mikään sitä pois.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Maailma ei ole reilu paikka.

Just nyt mun tekee mieleni suolakurkkua, mut arvaas saako sitä mistään tällä kellonlyömällä? Alle tunnissa saisin ovelleni toimitettua viinaa, röökiä, huumeita, aseen tai naisen, mut suolakurkkua tarttee odottaa vielä kuus tuntia kunnes kauppa aukeaa.

Tää maailma on ihan hullu paikka. Ikävuodet tai aika ei sitä paranna.

MIES! : Rankka juttu!:hug:

En ole haudalla kävijä. Silloin ne kerrat kävin kun vanhemmat sinne saattelin.
Sukulaiset painostaa välillä käymään. Eivät taida ymmärtää että se haudallakäynti ei ole kaikkien juttu.

MIES! : Rankka juttu!:hug:

En ole haudalla kävijä. Silloin ne kerrat kävin kun vanhemmat sinne saattelin.
Sukulaiset painostaa välillä käymään. Eivät taida ymmärtää että se haudallakäynti ei ole kaikkien juttu.
Ihan kuin miun suusta. Tosin jostain syystä nyt haluaisin viedä kukkia haudalle.. En tiedä miksi mutta vitustako sitä kukaan muukaan tietää. ;)
Varmaan jotakin että haluan tehä sen ees kerran. En tiijä ku en ole sykologi :)

Ihan kuin miun suusta. Tosin jostain syystä nyt haluaisin viedä kukkia haudalle.. En tiedä miksi mutta vitustako sitä kukaan muukaan tietää. ;)
Varmaan jotakin että haluan tehä sen ees kerran. En tiijä ku en ole sykologi :)
Noita tunteita on tullut mullekin, mutta sitten olen jänistänyt.

Jos tuntuu että nyt olis se aika niin mikänottei, mutta vaikka viimetingassa kääntyisitkin ni mitä sitten.
Sisko on jokatapauksessa sun sydämessä. Ei kaikki tarvitse hautausmaata muistojen vaalimiseen.

Ainii! Mä olen hiton huono lohduttamaan, koska semmoista taitoa mulle ei o annettu.

Siskosi tuskin tykkää matalaa jos jonain aamuna heräät tuntematta tuskaa? Tommoista aamua tuskin tulee, mut jos tulee, niin se ei ole pahasta.

Olen ollu kantamassa noin pariakymmentä arkkua. En tarkkaa lukua tiedä, koska en ole laskenut, eikä ainoakaan ole numero.

Sattuu saatanasti menettää läheinen.

Kun aloitin koulun, niin musamaikkani teki tämän laulun luokkakaverini isosiskon muistolle. Kuoli auton alle koulutiellä. Kauniimpia lauluja varmasti on, mut niitä ei ole vielä tehty.

[video=youtube;SlCR6QsvkWQ]http://www.youtube.com/watch?v=SlCR6QsvkWQ[/video]

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29730448:
Luulisi, että edes lapsien takia olisi syytä numero olla tiedossa.
Niin luulis.

Kolmen vuoden puhelusaldo on nolla. Mihin tos numeroa tarvitaan?

Lapsillani on hirveen hyvä olla kotonaan äitinsä luona. Mitä vähemmän mä asiaan puutun, niin sitä parempi.

Huomenta! Olette olleet vakavien asioiden äärellä viime yönä. Miehelle halaus ja et ole ainoa, joka on tuossa tilanteessa. Myös meidän suvussa on näin käynyt. Serkkupojst joutuivat kantamasn siskonsa arkun. Vaikka tapahtuneesta on paljon aikaa, niin ainakaan toinen ei vieläkään tajua olleensa itse läsnä hautajaisissa.
En käy itsekään enää serkkuni haudalla, en pysty. Nytkin tulee tippa linssiin.

IhQ
Huomenta!

Ja oikein isot virtuaalihalaukset Mies!elle ja muille sitä tarvitseville..vaikkei se hirveesti lämmitäkään. :hug:
Voin vain kuvitella miten kamalaa on menettää oma sisarus. :'(
Omalle kohdalle menetyksistä osunut tähän mennessä vain isomummo ja kaksi ukkia.
Isomummon kuollessa olin aika pieni ja ukit oli sen verran kaukaisempia ja sen tyypin ihmisiä että tokihan itkin mutta en niinkään ole kaivannut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä