Pikaista apua KIITOS!

Ei kait, jos ei taksikuski ystävällisyyttään suostu järjestelyyn. Olen lähinnä kuullut, että ovat antaneet laskun, jos kyytiläinen on ollut rahaton&niin humalassa ettei pysty rahaa hakemaan.
Kysy kuskilta siis.
 
"Vieras."
Autoni hajosi taannoin ruokakaupan pihaan.
Monta kassillista ruokaa ja kotona vauva, taapero ja mies.
Soitin tutulle taksikuskille joka vei minut kotiin kasseineni.
Matkaa alle kilometri.
Ei ottanut maksua kun kysyin.;)
 
No onpas, keltä tahansa voi olla tilapäisesti rahat finaalissa ja silti tarvita apua.
Silloin pyydetään apua ystäviltä. Taksikuski saa elantonsa siitä ajamisesta, ei voi olettaa, että hän alkaa jakamaan kyytejä inhimillisyyden nimissä. Sama kun menisi kauppaan, ja olettaisi kassan maksavan omat ostokset, kun just nyt on rahat loppu. Taksikyyti myöskään tuskin on aivan niin palavan tärkeä asia.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
"hmm"
joistain asioista nyt vain saa laskun ja joistain ei. eikä se ole mikään syy miksi pitäisi joustaa jos jollain ei ole rahaa. et voi ruokakaupastakaan ostaa laskulle kun ei ole rahaa just nyt.

jos et saa keltään lainattua rahaa niin ota pikavippi ja maksa se pois heti kun saat rahaa, niin se ei ole kummoisempi juttu kuin jos saisit taksimatkasi laskulle.
 
En oikein usko, minä olen kerran kyllä matkustanut taksilla rahatta, mutta kerroin sen jo taksiin astuessani. Rahaa siis oli kyllä, mutta ei mukanani, vaan kotona. Ja taksi jäi parkkikselle odottamaan, kun kävin sitä kotoa hakemassa. Ei vaatinut jättämään mitään pantiksi siksi aikaa, mutta toisaalta parkkikselta oli suora näköyhteys ovellemme ja olisi voinut tulla perääni, jos en olisi palannut kyytiä maksamaan.
 

Yhteistyössä