Hei vaan sun heiluvilles:wave: ei oo näkynyt suakaan aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29728683:Moroo. Tinkullekin jo vanhuus iskenyt. Ei mullakaan enää hyvä viinapää oo. Toista oli alle kolomekymppisenä
Hair of the dog that bit you :xmas:tinku, korjaussarjaa vaan kehiin
sillä se lähtee millä on tullutkin
kaikkia nuita olen tehnyt mutta vissyy ei ole.Särkylääkettä, vissyvettä, mehua ja päiväunet. :hug:
ei pysty ,ei kykene. tekis mieli tyhjätä viemäriin noi loputkin.tinku, korjaussarjaa vaan kehiin
No sitten jotain muuta mistä saa suoloja. Ja ruokaaki sitten kun pystyy.kaikkia nuita olen tehnyt mutta vissyy ei ole.
Löyty pussillinen vauvanvaatehenkareitakin :'(Mulla on vieläkin jotain 120-140cm vaatteita. Ei taida teini niitä enää käyttää. Eikä rattaita, pinnasänkyä yms. :snotty:
Sänkyyn vaan siitä. Nukut ja juo jotain sokeripitoista.joo,tää pyörähtäminen oli tässä,meen maate takas,partsilla haukkasin happea mut hyi kun tuli paha olo,en siis tupakoi vaan kävin oikeesti haukkaamassa happea.
Mä olen sisukkaasti säilyttänyt noita. Vauvan vaatteet ovat vanhempien mökillä. Pitäs vaan heivata nuo pois. Sitä toista vaavia ei enää tule. :|Löyty pussillinen vauvanvaatehenkareitakin :'(
Kyllä mä sisukkaasti joka vuosi raivaan, mutta lienen unessa tai jotain, kun osaan piilottaa näitä itseltäni.
Ei tule tännekään vauvoja :'(Mä olen sisukkaasti säilyttänyt noita. Vauvan vaatteet ovat vanhempien mökillä. Pitäs vaan heivata nuo pois. Sitä toista vaavia ei enää tule. :|
:hug:Ei tule tännekään vauvoja :'(
Siirrän pieneksi jääneet vaatteet työhuoneen sohvalle. Kerään kaikki nyt sinne läjään ja sitten vaan myyntiin.
Juuh toimii mutta on tarkkaa puuhaa, krapulan parantaminen juomalla on kuin ripulin parantaminen piereskelemällätinku, korjaussarjaa vaan kehiin
Aamuisin töissä vaan ylimääräistä aikaa,muuten yhtä lentoa ja kiirusta.Hei vaan sun heiluvilles:wave: ei oo näkynyt suakaan aikoihin.
... taikka pärekaton kulotusJuuh toimii mutta on tarkkaa puuhaa, krapulan parantaminen juomalla on kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Äläpäs nyt. Kesällä yleensä tapahtuu ihmeitä. Ja jospa sinun kohdalle jo tulevana kesänä.Nyt tuli sitten se krapulan itku fiilis....elämän kurjuus ja paska iski taas vasten naamaan. yksin olen nyt ja ikuisesti,en kestä.
:hug:Nyt tuli sitten se krapulan itku fiilis....elämän kurjuus ja paska iski taas vasten naamaan. yksin olen nyt ja ikuisesti,en kestä.
Se on niin totisen totta, kun sanotaan, että ihmisen ei ole hyvä olla yksin.kai tää sit on tätä krapula oloa osaksi mut toinen osa sit totista totta. mut anteeks:ashamed: se on vaan se osa joka multa puuttuu ja jota kaipaa. ehkä huomenna on sitten parempi fiilis