The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mitä ihmettä, tää masiina väitti neljästi et kommentin lähetys epäonnistui, mut nyt oon kommentoinu kuitenkin jo kahdesti saman asian? Onpa älykäs kännykkä joo.

kahvikirahvi
Nyt sitte noutamaan puolikasta mummilasta.Soittelin äitille tossa joku aika sitten ja se kehu että on ollu niiiin kilttiä poikaa ja illalla oli ollu niin väsy ettei ollu edes jaksanu matkasänkyyn kiivetä ite vaan oi sanonu ettei jaksa ja pyytäny nostamaan :D

Olen hamsteri :ashamed: Laittelin meidän talvivaatteita pukupusseihin ja innostuin tyhjäämään sen jälkeen muksun vaatekaappia. Henkarivaatteiden takana oli mysteerilaatikko. Sieltä löytyi kolmeksi seuraavaksi kevääksi välikausivaatteet, kahdet kuravaatteet yms.
Note to myself: älä käy alessa.

Tukka on kipee:'( Niin ja huomenta. Ajattelin vai ilmoittaa että hengissä olen just ja just...Koko sisuskalut on tyhjennetty moneen otteeseen tänä aamuna,väsy painaa ja tukka kipee ja nekin ihan muutamasta juomasta,ei toi alkomahooli kyllä sovi enää. No ilta oli ihan kiva,aamu ei niinkään. Taidan edelleen vaan mennä peiton alle....

Tukka on kipee:'( Niin ja huomenta. Ajattelin vai ilmoittaa että hengissä olen just ja just...Koko sisuskalut on tyhjennetty moneen otteeseen tänä aamuna,väsy painaa ja tukka kipee ja nekin ihan muutamasta juomasta,ei toi alkomahooli kyllä sovi enää. No ilta oli ihan kiva,aamu ei niinkään. Taidan edelleen vaan mennä peiton alle....
Särkylääkettä, vissyvettä, mehua ja päiväunet. :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä