Mulla meni maku siitä jo ajat sitten kun Mika lopetti.on kyllä menny aivan höpöksi nuo vormulat
ei jaksa enää edes kattoa
13.13 höhläLahja saavutti suuren suosion.
Mut paljonko kello on, kaikki kolme talossa olevaa tiukua on eri ajoissa...
Niin Mika oli kyllä hyvä kun oli niin tasainen shumin kanssa silloin kun auto ei jättänyt tien päälle. Elämän juttuihin päästään tosta että seitsemän kertainen maailmanmestari makaa nyt vihanneksena letkuissa.. Ei auttaneet miljoonat ja mestaruudet häntä tossa..Mulla meni maku siitä jo ajat sitten kun Mika lopetti.
viritä kännykkään automaattinen ajanpäivitys niin pääset savanni-ajasta Suomen aikaanLahja saavutti suuren suosion, loistava valinta siis.
Mut paljonko kello on, kaikki kolme talossa olevaa tiukua on jostain syystä eri ajoissa..
Niin no, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.Niin Mika oli kyllä hyvä kun oli niin tasainen shumin kanssa silloin kun auto ei jättänyt tien päälle. Elämän juttuihin päästään tosta että seitsemän kertainen maailmanmestari makaa nyt vihanneksena letkuissa.. Ei auttaneet miljoonat ja mestaruudet häntä tossa..
Se onkin hyvä kysymysMiten on kolmessa eri ajassa olevia kelloja
Kesäaika.Se onkin hyvä kysymys
Muun maan aika? :xmas:Kesäaika.
Talviaika.
Muu, mikä?
Se paljon puhuttu oma aikaKesäaika.
Talviaika.
Muu, mikä?
Totta tuo, mun tietokone näyttää kaksi eri aikaa. Mutta se kertoo kumpi on kumpiMuun maan aika? :xmas:
Mulle kävi viime vuonna niin et siirsin kelloja, sit kun kännykkä kävi sulki niin sitten se päivitty tunnin verra ja olin ihan pihalla et missä mennäänKesäaika.
Talviaika.
Muu, mikä?
Mullahan ei muuta ookkaan ku ei oo lapsia.Se paljon puhuttu oma aika
Nam.. Pitää varmaan alkaa tekemään lihapullia tomaattikastikkeessaMulle kävi viime vuonna niin et siirsin kelloja, sit kun kännykkä kävi sulki niin sitten se päivitty tunnin verra ja olin ihan pihalla et missä mennään
Mmm, pitsaa aamiaiseksi.
Tai sit pitää hankkia joku käyttämään niitä pienempiäMulla on kans kaapissa kauheesti lastenvaatetta, vois taas alkaa perkaamaan mitä pistäis kiertoon ja mitä vois isommista ottaa käyttöön.
Särkylääkettä, vissyvettä, mehua ja päiväunet. :hug:Tukka on kipee:'( Niin ja huomenta. Ajattelin vai ilmoittaa että hengissä olen just ja just...Koko sisuskalut on tyhjennetty moneen otteeseen tänä aamuna,väsy painaa ja tukka kipee ja nekin ihan muutamasta juomasta,ei toi alkomahooli kyllä sovi enää. No ilta oli ihan kiva,aamu ei niinkään. Taidan edelleen vaan mennä peiton alle....