Käytän 75G rintsikoita, pelkäätkö että miehesi kuolaa perääni?

• Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Ei ne tissit yksistään kaunista naista tee. Minun mieheni tykkää kokonaisuudesta: isot silmät, kauniin muotoiset kasvot, ei saa olla hevosennaamaa, hiukset mieluiten vaaleat ja vihreät silmät, pitkä ei saa olla vaikka mies itse onkin 180 cm, tykkää kainaloisesta, perä pitää olla hyvän muotoinen ja rinnatkin pitää kyllä olla kunnolliset, on aika lailla tissimiehiä, vaatteet hyvälaatuisia ja kunnon merkkiä, ei arvosta henkkamaukka pukeutumista, koulutustakin pitää löytyä. Jos nämä kohdat täyttyvät, saattaa vilkaista perään, mutta tuskin sen enempää, minulla on nämä edut ja lisäksi olen synnyttänyt hänen lapsensa joista hän ei halua avioerolapsia.

"jeps"
Miksi monet korostavat, että ei, oma mies tykkää hoikista naisista? Jos rinnanympärys naisella on 75, niin ei hän nyt mikään megaläski voi olla, ellei joku metrin mittainen ole. Itse 176cm pitkä ja rinnanympärys 75, painoa 63 kg.

Peyote
[QUOTE="jeps";29723735]Miksi monet korostavat, että ei, oma mies tykkää hoikista naisista? Jos rinnanympärys naisella on 75, niin ei hän nyt mikään megaläski voi olla, ellei joku metrin mittainen ole. Itse 176cm pitkä ja rinnanympärys 75, painoa 63 kg.[/QUOTE]

On se iso verrattuna siihen jos jollain toisella on 65 tai 60.

äly hoi
[QUOTE="mei";29723655]En pelkää :D Mies tykkää hoikista naisista.
Mulla vain c-kuppi, onneksi.[/QUOTE]

Siis jos rinnanympärys on 75 niin hoikkahan ihminen silloin on.Isot tissit hoikassa vartalossa.

"Mmm"
No en :D itelläkin g kuppi eikä mua muutenkaan kiinnosta ketä mies vahtaa, luonnollistahan se on että katse kääntyy jos näkee silmää miellyttävän naisen - niin se kääntyy mullakin :)

Kyllä sun rintasi olisi ilo mieheni silmille, mutta niin on monen muunkin rintavan naisen varustus. Olet rintoinesi aivan väistämättä monen muunkin miehen silmänilo, mutta aika outoa jos kuvittelet olevasi jollain tapaa uhka rintavarustuksesi vuoksi. Ole iloinen siitä mitä sinulla on, mutta älä nyt hyvä ihminen ala luulemaan itsestäsi liikoja.

....
Riippuu ihan siitä loppukropasta. Jos on hoikka hottisbeibe jolla on hurjat melonit, niin tuijottakoot. Ei ole minulta millään lailla pois :)
Mutta jos kyseessä on muutenkin ihan ryhävalaan kokoinen matami, niin olisi kyllä hämmentynyt jos mies sen perään kuolaisi.

Tykkää kuulemma kuitenkin näistä minun omista jotka eivät ihan lähiaikoina ala roikkumaan.

Vierasmiess
Ootko kyliltä kuullut, mitä normaali mies kuolaa ja mitä ei? Kuinkas on oma laitasi? Kuolaatko vain siihen karvamunkkiisi edelleen?
Olen olettanut, että suurin osa miehistä on tavallisia kuten minäkin.

Jos sun (amis)-miehesi kuolaa tissejä kuin koira luuta, niin syytön mä siihen olen. Ole onnellinen junttisi kanssa äläkä täällä tyrkytä hikisiä utareitasi.

noloja ootte
Mikähän teidät typerykset saa vastaamaan näihin ketjuihin paljastamalla oman kuppikokonne. Ja sitten haukutti isotissisiä vielä läskeiksi ja lehmätisseiksi. Ei kyllä uskoisi, että on joku aikuisten foorumi tämä.

iu
Jos sun (amis)-miehesi kuolaa tissejä kuin koira luuta, niin syytön mä siihen olen. Ole onnellinen junttisi kanssa äläkä täällä tyrkytä hikisiä utareitasi.
Joo, eihän se munkaan kommentti ihan asiallisimmasta päästä ollut, anteeksi siitä. Ehkäpä ansaitsin tämän aggressiivisen purkauksen.

Kiitos toivotuksesta, olen kyllä oikein onnellinen, ja täällä käytyäni jopa hyvinkin kiitollinen siitä, että mieheni on tuommoinen kuin on, fiksu ja kiva. :)

(PS: Mielikuva musta tyrkyttämässä pikkuriikkisiä, hikisiä "utareitani" sai kahvit lentämään näppikselle. :D )

Yhteistyössä