Pääsen helpolla. Mies paistaa kunnon pihvit ja korkataan vinkkupullo. Tiimarivihkoihin tiedoksi, ensimmäinen tänä vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724001:Mitäs meinasit kokkailla?
Pääsen helpolla. Mies paistaa kunnon pihvit ja korkataan vinkkupullo. Tiimarivihkoihin tiedoksi, ensimmäinen tänä vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724001:Mitäs meinasit kokkailla?
Mä meen kohta viemään roskia, ts palotellun syöttötuolin ja jättimäisen pilkotun pahvilaatikon roskiin nyt kun oon viimein saanu ne paloteltua ja pääsen rauhassa viemään. Ts viimein sain aikaiseksi Ait lähden kaupungille siivoimelaan yhen rouvan tykö, haen ämpärille syntymäpäivälahjan ja sit tuun kotia tekeen viimeistelysiivouksen ja tälläytymään että lähemmä sitten syömään ja leffaan. Ehkä kuppilaankin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29723961:Vaan kylläpä tekee hyvää kun vetäsee yhdeksän tunnin yöunet. Nyt kahvia nassuun ja sitten voisi painella ulkoilemaan. On sen verran upea ilma täälläpäin. Ai niin, jonkun pitäisi siivotakkin :kieh:.
Mitäs teillä suunnitelmissa?
Nam.. punaviini ja hyvä pihvi .Pääsen helpolla. Mies paistaa kunnon pihvit ja korkataan vinkkupullo. Tiimarivihkoihin tiedoksi, ensimmäinen tänä vuonna.
Työ ootte olleet jo reippaina .Heipsis. Tänä aamuna jo uimakoulu ja silmälasien haku takana.
Mies tekee ruokaa ja mie istun koneella Lapset touhuilee omiaan huoneessaan.
Siulla on kuhertelua tiedossa :heart:. Jokos on synttärilahja päätetty?Mä meen kohta viemään roskia, ts palotellun syöttötuolin ja jättimäisen pilkotun pahvilaatikon roskiin nyt kun oon viimein saanu ne paloteltua ja pääsen rauhassa viemään. Ts viimein sain aikaiseksi Ait lähden kaupungille siivoimelaan yhen rouvan tykö, haen ämpärille syntymäpäivälahjan ja sit tuun kotia tekeen viimeistelysiivouksen ja tälläytymään että lähemmä sitten syömään ja leffaan. Ehkä kuppilaankin.
Ei auta. Masennus on taas kimpussa. Pitäs huolet saada pois ja joku viemään mut ulos.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724005:Auttaisiko jos mie käsken ulos |O
:hug:Ei auta. Masennus on taas kimpussa. Pitäs huolet saada pois ja joku viemään mut ulos.
:hug:Ei auta. Masennus on taas kimpussa. Pitäs huolet saada pois ja joku viemään mut ulos.
Juu, leuanvetotangon meinaan ostaa kun semmosesta hää on puhunu pidemmän aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724038:Siulla on kuhertelua tiedossa :heart:. Jokos on synttärilahja päätetty?
Ei voi kun on sukuloimassa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724064::hug:
Soita se joku paikalle .
Ihana .Juu, leuanvetotangon meinaan ostaa kun semmosesta hää on puhunu pidemmän aikaa.
Enkä nyt tiiä siitä kuhertelusta, mutta siihen ainakin pyrin
Suku on aina pahin |O.Ei voi kun on sukuloimassa. :snotty:
Se on alkanu istumaan mun suuhun niinh yvin että oon vahingossa pari kertaa IRLissäkin kutsunu sitä sillä nimelläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724076:Ihana .
Ja voi vitsit, että minnuu muuten joka kerta naurattaa tuo Ämpäri .
Se on alkanu istumaan mun suuhun niinh yvin että oon vahingossa pari kertaa IRLissäkin kutsunu sitä sillä nimellä
Tuohan on selviö :heart:kuhertelua saattaa olla luppeissa ruutilassahi, tai siihen ainaski pyrin
Mikäs ketuttaa? Vai oliko se tuo jankuttaja?täällä ei oo kuhertelusta tietookaan...vitutusta vaan.
Sama täällä.täällä ei oo kuhertelusta tietookaan...vitutusta vaan.
juuri se sama. koko aamu mennyt siihen ja äsken taas.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724122:Mikäs ketuttaa? Vai oliko se tuo jankuttaja?
No saas nähä. On lastensa luona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724081:Suku on aina pahin |O.
Kohta sie oot sukuloimassa jo matkassa mukana .
sulla sentäs on tieto siitä et kuhertelua on luvassa jossain vaiheessa mutta mulla ei. kaikkeni olen yrittänyt ja ollut yrittämättä mutta vittu kun mikään ei ota tuulta alleen.Sama täällä.