The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29723961:
Vaan kylläpä tekee hyvää kun vetäsee yhdeksän tunnin yöunet. Nyt kahvia nassuun ja sitten voisi painella ulkoilemaan. On sen verran upea ilma täälläpäin. Ai niin, jonkun pitäisi siivotakkin :kieh:.

Mitäs teillä suunnitelmissa?
Mä meen kohta viemään roskia, ts palotellun syöttötuolin ja jättimäisen pilkotun pahvilaatikon roskiin nyt kun oon viimein saanu ne paloteltua ja pääsen rauhassa viemään. Ts viimein sain aikaiseksi :D Ait lähden kaupungille siivoimelaan yhen rouvan tykö, haen ämpärille syntymäpäivälahjan ja sit tuun kotia tekeen viimeistelysiivouksen ja tälläytymään että lähemmä sitten syömään ja leffaan. Ehkä kuppilaankin.

• Tykkää
Reactions: LIEN
Mä meen kohta viemään roskia, ts palotellun syöttötuolin ja jättimäisen pilkotun pahvilaatikon roskiin nyt kun oon viimein saanu ne paloteltua ja pääsen rauhassa viemään. Ts viimein sain aikaiseksi :D Ait lähden kaupungille siivoimelaan yhen rouvan tykö, haen ämpärille syntymäpäivälahjan ja sit tuun kotia tekeen viimeistelysiivouksen ja tälläytymään että lähemmä sitten syömään ja leffaan. Ehkä kuppilaankin.
Siulla on kuhertelua tiedossa :heart:. Jokos on synttärilahja päätetty?

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29724038:
Siulla on kuhertelua tiedossa :heart:. Jokos on synttärilahja päätetty?
Juu, leuanvetotangon meinaan ostaa kun semmosesta hää on puhunu pidemmän aikaa.

Enkä nyt tiiä siitä kuhertelusta, mutta siihen ainakin pyrin :D

• Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä