Sallimme tämänjos sallitte että pikkasen kehasen niin voin mainita että on aiheista jonniinverran kokemusta
ja myönteistä palautetta
Sallimme tämänjos sallitte että pikkasen kehasen niin voin mainita että on aiheista jonniinverran kokemusta
ja myönteistä palautetta
miten olis lusikat?ehkä olis parempi vetää se lääke nassuun ja painua peiton alle ja pistää puhelin äänettömälle,se kun soi/piippaa ihan takuulla keskellä yötä.
Ne on kollit palleineen ihan mahottomia näin kevään korvalla :xmas:.ehkä olis parempi vetää se lääke nassuun ja painua peiton alle ja pistää puhelin äänettömälle,se kun soi/piippaa ihan takuulla keskellä yötä.
Kerro sää, ootko alkanu levyttää?Ai mää vai?
Nääh, mää oon ihan maatuska, ei sinisen veren tippaakaan Tiskikone olis kyllä kiva. Tai orjaMää luulen että mytis olis ultriksen kaveriks hyvää prinsessa-ainesta. Ihan selvästi kaipaa palvelua kurjien kotitöiden keskelle
Ja katti paralla ei edes oo omaa nukkumapetiä. Nukkuu reppana pahvilaatikossa .Silkkaa säästöä kiireestä kantapäähän :xmas:
no mikä ettei,iho ihoa vasten lämmittää mukavastimiten olis lusikat?
pitkästä aikaa
tinku :stick:no mikä ettei,kova kulli reisien välissä kiihottaa mukavasti
no mutku niinhän se on:ashamed:tinku :stick:
Hyy, spooky :xIf I make you breakfast in bed, a simple Thank you. is all I need! Not all this How did you get in my house? business.
no mutku niinhän se on:ashamed:
On levytetty ja monet ihmiset ovat jopa sitä kuunnelleetkinKerro sää, ootko alkanu levyttää?
jotenkin silleen.....reidet ikäänkuin vahingossa aukee?
Hyvää yötä ja päänsärky pois :hug:jotenkin silleen.....
mutta nyt nakkasin pillerit naamaan ja painun peiton alle joten öitä ja unia kaikille :kiss:
HY köpsykkä :kiss: Mää täällä vaan paistan |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29723058:Mie meen myös nukkumaan. Öitä :kiss:.
Tämän viikonlopun olen yksin. Ei voi mennä nukuksimaan.Lien poistuu sänkyyn ja kutsuu syytä nimellä "Väsy".
Jos olisin mies, niin sit kyl hieman neuvoteltais noist lempinimistä.