Niin minäkin...Kaikkia säädyttömiä koittavat mulle ehdotella, mutta mää pysyn kovana...
Niin kauhiaa musaa.?Iltoja. Ja vissiin öitäkin samalla.: /
Väsyttää vaan ihan himputisti ja erehdyin tänään miettimään miten jälkeenjääny oon, noin niinkuin ammatinhankintamielessä (en toivottavasti muuten) Kaverilta saa aina kuulla miten kaikki esim.lukiossa samassa ryhmässä olleet on töissä ties missä yms.Noh? :|
Nooh...ei kaikkiNiin kauhiaa musaa.?
:hug: :kiss:Väsyttää vaan ihan himputisti ja erehdyin tänään miettimään miten jälkeenjääny oon, noin niinkuin ammatinhankintamielessä (en toivottavasti muuten) Kaverilta saa aina kuulla miten kaikki esim.lukiossa samassa ryhmässä olleet on töissä ties missä yms.
meikä on kans jämähtänny tonne 70-luvulleMä oon ihan hurahtanu näihin vanhoihin piiseihin.
[video=youtube_share;tH2w6Oxx0kQ]http://youtu.be/tH2w6Oxx0kQ[/video]
Sinähän olet ihan teini. :Omeikä on kans jämähtänny tonne 70-luvulle
tunnustan, meikä on enimmäkseen 70-luvun musan peräänSinähän olet ihan teini. :O
Musan suhteen vain Beatles vetää mut pois 50- luvulta.
hmm..Jaahas, nyt pitää alkaa surruuttelemaan sauvalla..
In Finland we call this - "reilu meininki".Selailen vanhoja päivityksiäni facebookissa, lähes kahden vuoden takainen päivitys:
- Kävin katsomassa Iron skyn ja opin että jos ei saa seksiä haluamaltaan mieheltä, niin sitten on ok ampua sitä ydinohjuksella.
ÖitäTää poistuu nukkuu. Väsy iski. öitä :kiss:
Lien poistuu sänkyyn ja kutsuu syytä nimellä "Väsy".Tää poistuu nukkuu. Väsy iski. öitä :kiss:
Rinsessa :kiss:Valkosipulinhuuruinen ( ja tsihin) hyvän illan toivotus=)