The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hei vain hei, meillä oli tänään töissä lyhkänen päivä. Yhen jälkeen passitettiin jo kotia. Ehin siinä käydä sitten rauhassa ruokaostoksilla ja kotona kahvila ennen kun hain puolikkaan välipalalta tarhasta.
Ja hänpä lähti isin kanssa mummolaan yökyläilemään, joten meikällä on nk tehokasta aikaa siivota kotona ja järjestellä vaatehuone kun ei oo ketään sotkemassa paikalla. Jeah! Sitten mua odottaa pakastepitsa ja ajattelin tehä salaattia, josko illemmalla sitten kattois vaikka bestiksen kanssa leffaa ja ottais pari tsihhiä :)

Herra Lätty läks mökkeilemään tiistaihin asti, minä ja esikoislettunen jäätiin kotiin. Vaan mitähän sitä tuon aktiiviriiviön kanssa oikein keksisi? Jos säät on hyvät niin meitsin tahtiin jotain lenkkiä rantsussa, ehkäpä. Jotain vois varmaan leipoakin.

Herra Lätty läks mökkeilemään tiistaihin asti, minä ja esikoislettunen jäätiin kotiin. Vaan mitähän sitä tuon aktiiviriiviön kanssa oikein keksisi? Jos säät on hyvät niin meitsin tahtiin jotain lenkkiä rantsussa, ehkäpä. Jotain vois varmaan leipoakin.
Lähette kevätkävelylle :) Eli bongaatte erilaisia kevään merkkejä, ja pikkulätty tekee niistä raportin isilätylle. Yhdistelmä ulkoilua ja askartelua =)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Lähette kevätkävelylle :) Eli bongaatte erilaisia kevään merkkejä, ja pikkulätty tekee niistä raportin isilätylle. Yhdistelmä ulkoilua ja askartelua =)
Vois kyl olla. Kiva idea. :) Vois vaikka ottaa lehtiön mukaan mihin pikkulettunen saa merkkailla ja raapustella. Se tykkää luonnosta ihan niin kuin isänsäkin.

• Tykkää
Reactions: Mythago
mulla on pyhänaijjan ohjelma tiiossa: käyn huomenna hakemassa eukon kentältä ja loppu vkl meneekin kuunnellessa miten eteläisen pallonpuoliskon asiat on laitettu järjestykseen

once and for all niinkuin ne tuolla lontoon perällä kuulemma ruukaavat sannoa

Mitäpä oot suunnitellu?
Suunitellu?

En mä viikonloppujani suunnittele. Suunnitelma on herätä aamulla omasta unilaatikostani ja että jääkaapissa on aplarimehua. Kahvit saan nurkkabaarista.

*tsekkasin jääkaapin. siel on aplarimehua.*

Mut sait mut kiinni siitä, et jos meinaan tehdä jotain (yleensä tihua tai tuhoa), niin käytän enemmän aikaa suunnitteluun ko tekemiseen.

Päevää niin että pätkähti :wave:!

Se on nyt kuulkaas kevät - meikäläinenkin jopa, puolisokee katinraasku, bongasin yhtaikaa tuon keskimmäisemme kanssa ensimmäisen sitruunaperhosen. Ja lakaisulakaisukoneen :D. Arvatkaapas vaan, kumpi sai suuremman huomion....:D

Kevästyttää tässä kuitenkin jo sen verran, että hiukan pistää reissussa ollessa sylettämään, kun pertsan alla on vielä talviset...niin nakittaa toi asfaltti ottamaan liikennevaloärhäköitä :ashamed: :p ....vaan eipä noi talviset ole mitenkään esteenä olleet...

Jou, soon viikonlopun korkkausta heiiiii! Relax ja let it be :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä