Päivää.
Aloitammeko viikonlopun?
jo vain tuo joutaa jo alotella
meikä käväskin jo ajamassa hurruutia tuolla mun kesäautolla kun on jo vähän sulia teitä
Päivää.
Aloitammeko viikonlopun?
Iiiiihan just!!!!!Päivää.
Aloitammeko viikonlopun?
Lähette kevätkävelylle Eli bongaatte erilaisia kevään merkkejä, ja pikkulätty tekee niistä raportin isilätylle. Yhdistelmä ulkoilua ja askartelua =)Herra Lätty läks mökkeilemään tiistaihin asti, minä ja esikoislettunen jäätiin kotiin. Vaan mitähän sitä tuon aktiiviriiviön kanssa oikein keksisi? Jos säät on hyvät niin meitsin tahtiin jotain lenkkiä rantsussa, ehkäpä. Jotain vois varmaan leipoakin.
Vois kyl olla. Kiva idea. Vois vaikka ottaa lehtiön mukaan mihin pikkulettunen saa merkkailla ja raapustella. Se tykkää luonnosta ihan niin kuin isänsäkin.Lähette kevätkävelylle Eli bongaatte erilaisia kevään merkkejä, ja pikkulätty tekee niistä raportin isilätylle. Yhdistelmä ulkoilua ja askartelua =)
Ai nytkö se fru krut oli austalaariassa? Oliko se kauanki pois? Sulla oli varmaan kova ikävä : /mulla on pyhänaijjan ohjelma tiiossa: käyn huomenna hakemassa eukon kentältä ja loppu vkl meneekin kuunnellessa miten eteläisen pallonpuoliskon asiat on laitettu järjestykseen
once and for all niinkuin ne tuolla lontoon perällä kuulemma ruukaavat sannoa
on jo paluumatkalla, oli, jooAi nytkö se fru krut oli austalaariassa? Oliko se kauanki pois? Sulla oli varmaan kova ikävä : /
Susta on kyllä tullu kauhee jaarittelija vanhoilla päivilläs :stick:on jo paluumatkalla, oli, joo
vitsi, meikä otti kertalaakista kantaa 3 asiaan
tietäsippä vaanSusta on kyllä tullu kauhee jaarittelija vanhoilla päivilläs :stick:
Puhukkonää irl sitte sivulauseitaki :Otietäsippä vaan
irl mä oon mitä melekosin hölöttäjä ja leukailijaPuhukkonää irl sitte sivulauseitaki :O
:'( Mää ku oon aina uskonu että oot mitä totisin torvensoittaja : /irl mä oon mitä melekosin hölöttäjä ja leukailija
miten millonki:'( Mää ku oon aina uskonu että oot mitä totisin torvensoittaja : /
Suunitellu?Mitäpä oot suunnitellu?
Mulla ei oo erikeepperiä :snotty:
Onko tämä joku hävytön juttu taas :stick:tiiättekö muuten mieheltä saa vaikut korvista?
Mulla olis Mahtaisko uskaltaa. Muistan miten kiva oli käsistä rapsutella erikeepperiä lapsena, käsityötunneilla tai kuvaamataidossa kun käytettiin liimaa niin pakko oi voidellakädet silläMulla ei oo erikeepperiä :snotty:
nainen huutaa?tiiättekö muuten mieheltä saa vaikut korvista?