gqeåfäö
Ostin paikallisesta laukkukaupasta pari vuotta sitten Buxton-merkkisen lompakon, siinä on kaikki haluamasi ominaisuudet ja on oikein näppärän muotoinen.
Joo en mä tällä hetkellä kukkaroa etti, mutta toisaalta jos sopiva tulis kohtuulliseen hintaan vastaan niin varmasti ostaasin. Mä ostin hyvän kukkaron kolmisen vuotta sitte ja se saa ny kelvata viä. Vähä se yhdestä kohdasta repsottaa, mutta ei se mua haittaa.
http://www.monnierfreres.com/wwuk/leather-goods/wallets/ziggy-wallet_p21853203.htmlJoo en mä tällä hetkellä kukkaroa etti, mutta toisaalta jos sopiva tulis kohtuulliseen hintaan vastaan niin varmasti ostaasin. Mä ostin hyvän kukkaron kolmisen vuotta sitte ja se saa ny kelvata viä. Vähä se yhdestä kohdasta repsottaa, mutta ei se mua haittaa.
Joo ihanan halpa. :xmas: Mutta todella tylsän näköönen kyllä.
Ihan sen takia kaikki kortit on tuossa lompakossa, koska se on aina mukana kassissa. Ja vaikka minulla olisi vain yksi kortti mukana on mukavaa että niillä toisilla kotiin jäävillä on paikka mistä ne sitten on järjestyksessä.Vähän off topic, mutta en ymmärrä, miksi ihmiset jaksavat raahata jatkuvasti tajuttomasti kortteja ja käteistä mukanaan. Mulla on aina vaan matkassa tasan yksi kortti, enkä tartte edes sitten lompakkoa sille.
Tylsä ja liian vähän korttitilaa. En tykkää. Väri kyllä kiva.
Nykyinen lompakkoni on palvellut jo 20vuotta, aitoa nahkaa ja maksoi markka-aikana hunajaa. Että kyllä lompakkoon kannattaa panostaa, tosin toivon että seuraava ei kestä korkeintaan kuin 10vuotta. Nykyiseen olen kyllästynyt aikoja sitten, mutta eihän ehyestä voi luopua.Lompakkoa käytetään yleensä joka päivä, ja hyvä nahkalompakko kestää vuosia. Miksi siis siihen ei voisi panostaa edes 50 euron verran? Kuulostaa hassulta että jokapäiväinen käyttöesine pitäisi saada mahdollisimman halvalla, kun sitä kuitenkin katselee ja näprää seuraavat 5 - x vuotta.
Itse ostin vuosi sitten Ted Bakerin kiiltonahkalompsan. Maksoi alessa 80 euroa, ja on vuoden käytön jälkeen yhä kuin uusi. Miksi ette siis panostaisi hyvään ja kestävään ja mieluisaan?
Muuten kiva, mutta liian vähän korttipaikkoja.Mä etsin rahapussia kans tosi pitkään. Mulla samat vaatimukset kuin ap:lla ja sen lisäksi rahapussin pitäisi olla sen kokoinen että se tarvittaessa menisi takin taskuun. Mä löysin tämän, nyt tuosta saa kaiketi vielä 20% pois joten se menee just budjettiin
https://stockmann.com/fi/naiset/asusteet/laukut-ja-lompakot/lompakot/dkny-lompakko-796416?itemId=796417
Liian vähän siltikin.^Korttitaskuja on noiden näkyvillä olevien alla kaksi ja toisella puolella yksi. Mulla on 8 korttia tossa rahapussissa.
15, ja tästä on karsittu pois kaikki turhat höpönlöpötöötit.^^Monta erillistä korttipaikkaa sä tarvitset?
Tarviit siis joka päivä kymmentä korttia? mulla on luottokortit, tärkeimmät etukortit ja ajokortti lompakossa, kaikki muut liikkeiden kortit, kirjastokortit, alennuskortit yms on erillisessä pienessä klipsiboksissa. Se kulkee käsilaukkujen pohjalla, mutta mun ei tarvii tunkea noita kaikkia lompakkooni mukaan kauppareissullae tai ulkomaille.Kaikki turhat on rankattu jo roskiin.
Eiks niitä voi laittaa pari aina samaan taskuun? Itsellä on ainakin niin ettei jokaisella kortilla ole omaa taskua, vaan niitä on samassa parhailllaan neljäkinTähän voit lukea vastauksen ylempää ketjusta.
Bellroyn tuotteita saa myös suomalaisesta nettikaupastatäällä on hienoja lompakkoja, joihin mahtuu paljon kortteja, tilasin aivan pienen, johon menee 8 korttia, hyvin toimi tilaus ja toimitus Suomeen, nopeastikin.
Slim Your Wallet - Slim Leather Wallets by Bellroy