Mistä kiva uusi rahapussi?

• Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti
nora91
Wieruus
Vähän off topic, mutta en ymmärrä, miksi ihmiset jaksavat raahata jatkuvasti tajuttomasti kortteja ja käteistä mukanaan. Mulla on aina vaan matkassa tasan yksi kortti, enkä tartte edes sitten lompakkoa sille.
Ihan sen takia kaikki kortit on tuossa lompakossa, koska se on aina mukana kassissa. Ja vaikka minulla olisi vain yksi kortti mukana on mukavaa että niillä toisilla kotiin jäävillä on paikka mistä ne sitten on järjestyksessä.

suosittelen
täällä on hienoja lompakkoja, joihin mahtuu paljon kortteja, tilasin aivan pienen, johon menee 8 korttia, hyvin toimi tilaus ja toimitus Suomeen, nopeastikin.

http://bellroy.com/

Suhteellista
Lompakkoa käytetään yleensä joka päivä, ja hyvä nahkalompakko kestää vuosia. Miksi siis siihen ei voisi panostaa edes 50 euron verran? Kuulostaa hassulta että jokapäiväinen käyttöesine pitäisi saada mahdollisimman halvalla, kun sitä kuitenkin katselee ja näprää seuraavat 5 - x vuotta.

Itse ostin vuosi sitten Ted Bakerin kiiltonahkalompsan. Maksoi alessa 80 euroa, ja on vuoden käytön jälkeen yhä kuin uusi. Miksi ette siis panostaisi hyvään ja kestävään ja mieluisaan?

Wieruus
Lompakkoa käytetään yleensä joka päivä, ja hyvä nahkalompakko kestää vuosia. Miksi siis siihen ei voisi panostaa edes 50 euron verran? Kuulostaa hassulta että jokapäiväinen käyttöesine pitäisi saada mahdollisimman halvalla, kun sitä kuitenkin katselee ja näprää seuraavat 5 - x vuotta.

Itse ostin vuosi sitten Ted Bakerin kiiltonahkalompsan. Maksoi alessa 80 euroa, ja on vuoden käytön jälkeen yhä kuin uusi. Miksi ette siis panostaisi hyvään ja kestävään ja mieluisaan?
Nykyinen lompakkoni on palvellut jo 20vuotta, aitoa nahkaa ja maksoi markka-aikana hunajaa. Että kyllä lompakkoon kannattaa panostaa, tosin toivon että seuraava ei kestä korkeintaan kuin 10vuotta. Nykyiseen olen kyllästynyt aikoja sitten, mutta eihän ehyestä voi luopua.

Wieruus
Mä etsin rahapussia kans tosi pitkään. Mulla samat vaatimukset kuin ap:lla ja sen lisäksi rahapussin pitäisi olla sen kokoinen että se tarvittaessa menisi takin taskuun. Mä löysin tämän, nyt tuosta saa kaiketi vielä 20% pois joten se menee just budjettiin :)

https://stockmann.com/fi/naiset/asusteet/laukut-ja-lompakot/lompakot/dkny-lompakko-796416?itemId=796417
Muuten kiva, mutta liian vähän korttipaikkoja.

"lokki"
Mullon Ted Bakerin musta-vaaleenpunanen, aivan ihana! opettelin myös laittamaan kaikki mun etukortit tärkeimpiä lukuunottamatta erilliseen korttiboksiin, ei tarvii joka reissulle raahata mukana.

Wieruus
[QUOTE="lokki";29719644]Mullon Ted Bakerin musta-vaaleenpunanen, aivan ihana! opettelin myös laittamaan kaikki mun etukortit tärkeimpiä lukuunottamatta erilliseen korttiboksiin, ei tarvii joka reissulle raahata mukana.[/QUOTE]Kaikki turhat on rankattu jo roskiin.

"lokki"
Kaikki turhat on rankattu jo roskiin.
Tarviit siis joka päivä kymmentä korttia? :) mulla on luottokortit, tärkeimmät etukortit ja ajokortti lompakossa, kaikki muut liikkeiden kortit, kirjastokortit, alennuskortit yms on erillisessä pienessä klipsiboksissa. Se kulkee käsilaukkujen pohjalla, mutta mun ei tarvii tunkea noita kaikkia lompakkooni mukaan kauppareissullae tai ulkomaille.

Wieruus
[QUOTE="lokki";29719677]Tarviit siis joka päivä kymmentä korttia? :) mulla on luottokortit, tärkeimmät etukortit ja ajokortti lompakossa, kaikki muut liikkeiden kortit, kirjastokortit, alennuskortit yms on erillisessä pienessä klipsiboksissa. Se kulkee käsilaukkujen pohjalla, mutta mun ei tarvii tunkea noita kaikkia lompakkooni mukaan kauppareissullae tai ulkomaille.[/QUOTE]Tähän voit lukea vastauksen ylempää ketjusta.

Wieruus
[QUOTE="vihreä";29719725]Eiks niitä voi laittaa pari aina samaan taskuun? Itsellä on ainakin niin ettei jokaisella kortilla ole omaa taskua, vaan niitä on samassa parhailllaan neljäkin :D[/QUOTE]Itse en tee näin, koska viivakoodit ja sirut kärsivät.

Yhteistyössä