Wieruus
Korttipaikkoja pitää olla paljon, ja mielellään kolikkopuolikin ja seteleillekin jokin fiksu paikka.
Niinhän sitä tyhmempi voisi luulla että sieltähän niitä löytää. Valitettavasti sopivaa ei ole löytynyt.Kaupasta.
Sama!Mulla on sama juttu, että korttipaikkoja pitää olla monta ja valitettavan mones kivas kukkaros niitä ei oo tarpeeksi.
En mä ainakaa halua tuollaasta koteloa vain käyttää. Mä haluan käyttää kukkaroa, olkoot sitte kuinka out tahansa. Eikä mulla mitää kuittimerta oo.lompakot, kukkarot, rahapussit, rahapörssit ovat niin out ja historiaa. Osta käyntikorttikotelo ja sinne kaikki tarpeelliset kortit. Mulla ollut 3 vuotta käytössä eikä enää kuittimerta missään. Ja on kätevä ottaa mukaan jos ei halua ottaa käsilaukkua mukaan.
No kiva sinulle. Minä taas en tykkää lompakoista. Ja nättiä ja toimivaa lompakkoa ei vaan ole olemassa. Siihen tulokseen olen tullut. Ja mulla kertyi lompakkoon aina valtava kuittimeri. Nyt olen päässyt siitä. Onnea lompakon etsintään.En mä ainakaa halua tuollaasta koteloa vain käyttää. Mä haluan käyttää kukkaroa, olkoot sitte kuinka out tahansa. Eikä mulla mitää kuittimerta oo.
En mä ny mitää kukkaroa oo ettimäs vaan ap.No kiva sinulle. Minä taas en tykkää lompakoista. Ja nättiä ja toimivaa lompakkoa ei vaan ole olemassa. Siihen tulokseen olen tullut. Ja mulla kertyi lompakkoon aina valtava kuittimeri. Nyt olen päässyt siitä. Onnea lompakon etsintään.
Okei, ymmärsin väärin ton viestin jossa vastasit ap.lle että :..sama täällä ja mainitsit mitä ominaisuuksia kaipaat lompakkoosi... tai jotain sinne päin.. oletin että etsit myös lompakkoa.En mä ny mitää kukkaroa oo ettimäs vaan ap.
Joo en mä tällä hetkellä kukkaroa etti, mutta toisaalta jos sopiva tulis kohtuulliseen hintaan vastaan niin varmasti ostaasin. Mä ostin hyvän kukkaron kolmisen vuotta sitte ja se saa ny kelvata viä. Vähä se yhdestä kohdasta repsottaa, mutta ei se mua haittaa.Okei, ymmärsin väärin ton viestin jossa vastasit ap.lle että :..sama täällä ja mainitsit mitä ominaisuuksia kaipaat lompakkoosi... tai jotain sinne päin.. oletin että etsit myös lompakkoa.
Vähän off topic, mutta en ymmärrä, miksi ihmiset jaksavat raahata jatkuvasti tajuttomasti kortteja ja käteistä mukanaan. Mulla on aina vaan matkassa tasan yksi kortti, enkä tartte edes sitten lompakkoa sille.Korttipaikkoja pitää olla paljon, ja mielellään kolikkopuolikin ja seteleillekin jokin fiksu paikka.