Mistä kiva uusi rahapussi?

• Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
[QUOTE="hmm";29717976]onko teillä laukku- tai nahkaliikkeitä siellä? niissä yleensä isot lompsavalikoimat.[/QUOTE]
En ole löytänyt mieleistä noistakaan. Pitää tuota ebayta katsoa.

987
Sama hankinta mullakin edessä. Mulla on tällä hetkellä ihana Espritin lompakko sellanen suorakulmainen ja paljon korttipaikkoja. Sillä on vaan jo 4-vuotta ikää ja ei enää palvele niin hyvin.

lomakot
lompakot, kukkarot, rahapussit, rahapörssit ovat niin out ja historiaa. Osta käyntikorttikotelo ja sinne kaikki tarpeelliset kortit. Mulla ollut 3 vuotta käytössä eikä enää kuittimerta missään. Ja on kätevä ottaa mukaan jos ei halua ottaa käsilaukkua mukaan.

lompakot, kukkarot, rahapussit, rahapörssit ovat niin out ja historiaa. Osta käyntikorttikotelo ja sinne kaikki tarpeelliset kortit. Mulla ollut 3 vuotta käytössä eikä enää kuittimerta missään. Ja on kätevä ottaa mukaan jos ei halua ottaa käsilaukkua mukaan.
En mä ainakaa halua tuollaasta koteloa vain käyttää. Mä haluan käyttää kukkaroa, olkoot sitte kuinka out tahansa. Eikä mulla mitää kuittimerta oo.

lomakot
En mä ainakaa halua tuollaasta koteloa vain käyttää. Mä haluan käyttää kukkaroa, olkoot sitte kuinka out tahansa. Eikä mulla mitää kuittimerta oo.
No kiva sinulle. Minä taas en tykkää lompakoista. Ja nättiä ja toimivaa lompakkoa ei vaan ole olemassa. Siihen tulokseen olen tullut. Ja mulla kertyi lompakkoon aina valtava kuittimeri. Nyt olen päässyt siitä. Onnea lompakon etsintään.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
netistä
Tilasin juuri itsekin ebaysta, oma kukkoro meni juuri rikki ja pakko oli saada nopeasti joku. Hintaa hieman reilu 5 euroa, korttipaikkoja voisi olla enemmänkin, mutta tällä mennään nyt hetki.

Okei, ymmärsin väärin ton viestin jossa vastasit ap.lle että :..sama täällä ja mainitsit mitä ominaisuuksia kaipaat lompakkoosi... tai jotain sinne päin.. :) oletin että etsit myös lompakkoa.
Joo en mä tällä hetkellä kukkaroa etti, mutta toisaalta jos sopiva tulis kohtuulliseen hintaan vastaan niin varmasti ostaasin. Mä ostin hyvän kukkaron kolmisen vuotta sitte ja se saa ny kelvata viä. Vähä se yhdestä kohdasta repsottaa, mutta ei se mua haittaa. :D

Yhteistyössä