Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29716177:Aha, pitäskö nyt julistaa sota Ruotsia vastaan?
Kameran edessä sitä moni muukin osaa käyttäytyä,Niin että hallituksen kutsuma, neljäntähden hotelliin kustannettu, seminaarissa puhuva, ei osais käyttäytyä?
Vaikuttaa järkevältä ihmiseltä, mä en usko että hän on käyttäytynyt muuten kuin asiallisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=9lKPsT04GZo
Mulla ei juurikaan ole negatiivisia kokemuksia. Mulla on muutamat romanit kavereina ja muutenkin heitä jonkun verran tunnen.
Ihmettelen että monella joka ei oikeesti edes ketään romania tunne, on niin kamalasti heistä kumminkin kokemuksia.
Mä voin vilauttaa koko Suomen kansan puolesta hyvintreenattua säärtäni (kiitos Jillian Michaelsin jumpan) naistenmiehenä tunnetulle Kaarle Kustaalle, jotta Suomi liitetään Ruotsiin.
(Silvia saa kyllä vilauttaa sille loput)
ja jos ne sattuu löytämään muutaman sotamiehen vastaan niin antaudutaan
Mä en ainakaan syrji ketään. Mutta kai tajuat, että jos kohtaat huonosti käyttäytyviä, sinisiä smurffeja jatkuvasti, ja ehkä yhden ainoan hyvin käyttäytyvän smurffin sadasta, on vaikeaa ajatella, että kaikki smurffit eivät pääsääntöisesti olisi huonostikäyttäytyviä? Sinisellä värillä tai smurffiudella ei ole mitään merkitystä.
Lispetti: sodassa ja rauhassa on (melkein) kaikki sallittua.
Mä en ainakaan syrji ketään. Mutta kai tajuat, että jos kohtaat huonosti käyttäytyviä, sinisiä smurffeja jatkuvasti, ja ehkä yhden ainoan hyvin käyttäytyvän smurffin sadasta, on vaikeaa ajatella, että kaikki smurffit eivät pääsääntöisesti olisi huonostikäyttäytyviä? Sinisellä värillä tai smurffiudella ei ole mitään merkitystä.
Mä en käsitä!
Mun kohdalle on sattunut niitä pahissmurffeja huomattavast enemmän, silti en ajattele että kukaan smurffi olis toisensa kopio.
Jep, kyllä me tehotytöt hoidetaan homma kotiin!Lispetti, näin teemme. Hoida sä Vallu niin mä pehmitän Kallen.
Onpas nyt teillä vaikeaa. Jos 999 smurffia käyttäytyy huonosti ja 1 hyvin, eikö teistä ole lainkaan ymmärrettävää, että muut otukset alkavat ajatella smurffeja tietynlaisiksi? En sanonut että se olis oikein tai täysi totuus, mutta minusta on todella ymmärrettävää, että joku suhtautuu smurffeihin sitten varauksellisesti. Eikö teistä ole?
Eiköhän sieltä saatas vastaan vaan jokunen ituhippi, joka korkeintaan löis vihollista lesesäkillä.JOO
ja jos ne sattuu löytämään muutaman sotamiehen vastaan niin antaudutaan
päästään mekin sitten osalliseksi kansankodista
No mutta kai sä ymmärrät että ei tuo 999 smurffia ole kaikki maailman smurffit?
Oletko sä tutustunut jokaiseen smurffiin?:O
Ymmärrän ihan hyvin. Enkä itse yleistäkään. Mutta mulla on kyky myös ymmärtää, miten ylennsä ihmiset ajattelevat ja reagoivat, jos jokin asia osoittautuu jatkuvaksi, lähes normiksi. En sanonut että se olisi oikein. sanoin, että ymmärrän miksi se on.