[QUOTE="hmm";29716435]no tämä on sinun uskosi, ei minun. uskon, että paikalle tullut autoilija joka oli automatkaansa suunnitellut jo alkuviikosta oli onnekas sattuma.
hän ei saanut omituista tunnetta että nyt lähdetään ajelemaan syrjäteille. hän tiesi jo reilun viikon ajavansa sitä tietä niihin aikoihin. jumalan lähettämänä jumalan olisi siis täytynyt etukäteen tietää että joudun hengenvaaralliseen tilanteeseen (mahdollista jumaluskon mukaan tietenkin), uskomattomilla voimillaan saa autoilijan suunnittelemaan visiittinsä juuri sillä hetkelle, aika voimannäyte! harmi että suunnitelman ok osuus oli että vammaudun ja arpeudun
mystiset ovat jumalan tiet ja omituinen on hänen huumorintajunsa vai miten se meni
[/QUOTE]
Jos uskotaan että Jumala on suunnitellut sinut ja tiennyt päiviesi kulun jo siitä asti kun olit vasta saanut alkusi, niin tottakai tuo kaikki oli jo Jumalan tiedossa. Ei ihmisjärki vaan voi selittää sitä millä periaatteella Jumala tekee kaiken, kuten sanotaan Jumalan tiet ja ajatukset eivät ole ihmisen tason ajatuksia.
Ei usko tarkoita sitä, ettei ikinä sairastuisi tai tapahtuisi mitään kamalaa, joskus Jumala vaan sallii senkin.
Olen minäkin viettänyt työkyvytöntä elämää jo varmaan vuoden, mutten mä siitä Jumalalle katkera ole... Päivä kerrallaan