Öitä!
Oikein kauniita unia ja hattaran kuvia.:kiss:
Öitä!
On ja ikäraja hurjat 7 v. .Eikös se oo animaatio?
Öitä ja mukavaa Ikea reissua :kiss:Öitä!
Noi on uskomattoman hyviä nykyjään. Tottakai tuokin on katottava.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710802:On ja ikäraja hurjat 7 v. .
Mie oon aina ihan intopinkeenä lähössä kattoo lasten leffoja . Ne on ihan loistavia.Noi on uskomattoman hyviä nykyjään. Tottakai tuokin on katottava.
The Croods on yks mun ehdoton suosikki näistä uutukaisemmista. Hitto että nauroin ihan kippurassa.
Pyydät pitämään sua kädestä kiinni niin ei se sitten pelota :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710802:On ja ikäraja hurjat 7 v. .
meillä muuten sama mutta me ostetaan DVD ja keräännyttään meidän sängylle vieriviereen katsomaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710841:Mie oon aina ihan intopinkeenä lähössä kattoo lasten leffoja . Ne on ihan loistavia.
Kädestäpä nii.meillä muuten sama mutta me ostetaan DVD ja keräännyttään meidän sängylle vieriviereen katsomaan
rrrrakastan sitä kun vaimo pitää mun kädestä kiinni salaa peiton alla
kädestäpä niinkin, otetaampa huomioon että lapset kisuaa siinä samassaKädestäpä nii.
Sie voisit tulla toista kättä pitelemään :vampire:Pyydät pitämään sua kädestä kiinni niin ei se sitten pelota :hug:
Kädestä juumeillä muuten sama mutta me ostetaan DVD ja keräännyttään meidän sängylle vieriviereen katsomaan
rrrrakastan sitä kun vaimo pitää mun kädestä kiinni salaa peiton alla
Kuka sitä toisten vehtaamista jaksaa kytätä jos ite pääsee pääosaan :xmas:.noh, sen verran voin antaa periksi että jos katotaan jotain leffaa kahestaan niin saattaa käydä että käsi ei aina pysy kädessä
ompa joku leffa jääny keskenkin
No ei se nyt mikään hammaslääkäri oleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710888:Sie voisit tulla toista kättä pitelemään :vampire:
Saat tulla kaikkiin pelottaviin ja jänniin paikkoihin. Tietenkin... Senkin höpsö :O.No ei se nyt mikään hammaslääkäri ole
Rinsessa :kiss:Iltaa.
Hän on metaforisesti meistä nähden korkealla kuin etäiset tähtikuviot.:kumarrus hänen korkeudelleen:
Vai ootko korkea?
en kun matala ja laaja-alainen.:kumarrus hänen korkeudelleen:
Vai ootko korkea?
oi miten runollisesti sanottu.:heart: todellisuudessa maan vetovoimaa vetää minua vahvasti puoleensa.Hän on metaforisesti meistä nähden korkealla kuin etäiset tähtikuviot.