The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Höh, minnes mie saan istahtaa kertomaan huolet ja murheet? :(

No joo, tässä tulikin sitten vähän tsihhauteltua. Hyi valkkaria kun mies oli voittanut arvonnassa pullon. Maistuu semmoisenaan ihan kamalalta mutta siitä tuli ihan juotavaa kun laitoin mehutiivistettä joukkoon :D

kahvikirahvi
Mää hävisin kun ei kukaan jutellu mitään. Koitan ehdotella ämpärille leffaa lauantaille, mut kaikki kaks mitkä sille olis kelvannu niin ei pyöri enää paikallisessa teatterissa :kieh:

Täs on vaan masiinan sisällä tullu win7, ei o mitn asennuslevyjä.

Kun saan ton nettitikun toimimaan linuxmintissä, niin ongelma ratkeaa.
Jos on liikaa shittiä niin olen käynnistäessä klikannu alt+f10 ja palauttanut tehdasasetuksiin. Sitä ennen olen tallennellu ulkoselle kaikki tärkeät, en tosin ohjelmia, pelejä tai liirunlaarumfaileja missä virus voi lymytä.

Meneehän siinä aikansa päivitellessä konetta, mutta on maksanut vaivan.

kahvikirahvi
Naisetki osaa tän, mää kävin kandidaatin iloksi kattoon uuden Robocopin :D
Sitä se seki olis halunnu kattoa mutta maanantai on ainoo esityspäivä meidän lähimmässä rainasalissa :| Ja mää olisin vielä ollu oikeesti innostunu siitä (enkä pelkästään siks et siinä on Gary Oldman :heart:) Hobittiakaan ei enää oo täällä. Miten mälsää.

Luulen että päädytään Gravityyn ellei noi ohjelmistot vielä vaihdu..

Sitä se seki olis halunnu kattoa mutta maanantai on ainoo esityspäivä meidän lähimmässä rainasalissa :| Ja mää olisin vielä ollu oikeesti innostunu siitä (enkä pelkästään siks et siinä on Gary Oldman :heart:) Hobittiakaan ei enää oo täällä. Miten mälsää.

Luulen että päädytään Gravityyn ellei noi ohjelmistot vielä vaihdu..
Eiks Gravitya oo kehuttu kovasti? Mun kaverit on ainaki tykänny, ja aion sen iteki käydä kattoon. Hobitin katoin eilen, ja se oli minusta aikas tylsä...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Meillä ei oo leffaa tiedossa..miulle ei käy mikään kauhu/liian jännät, mies ei tykkää romanttisista leffoista eikä kumpikaan oikeen pidetä suomalaisista tai "dokumenteista" tms.

Mutta, nyt tarttee lähteä nukkuu...huomenna ikeaan!!! Jänskättää ihan hitokseen, "työporukan" kans mennään.

• Tykkää
Reactions: krut ja Lispetti
kahvikirahvi
Eiks Gravitya oo kehuttu kovasti? Mun kaverit on ainaki tykänny, ja aion sen iteki käydä kattoon. Hobitin katoin eilen, ja se oli minusta aikas tylsä...
On kuulemma, mua ainakin kiinnostais sekin.

Ja ruutis, nyt on kyl poikkueksellisen tylsä leffatarjonta täällä, ei siellä oo kun muuta semmonen mihin itekään lähtisin. Mut koska juhlistetaan ja koitan piristää ämpäriä niin se saa päättää.

Tykkäsin tosi paljon!

Siis se piti niin otteessaan kun olla voi! Kunhan ei liian kriittisellä otteella lehvaa katsele; joku nyt saattaa löytää vaikka mitä epäkeskoja juttuja, jos pelkästään virheisiin keskittyy.

En tiedä mikä siinä on mutta mulle ei oo hobitit uponnut ollenkaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä