kahvikirahvi
Eihän, etkös sä syö dippijuureksia?Noi on mun suosikki.
Eihän, etkös sä syö dippijuureksia?Noi on mun suosikki.
Tuota en ole kokeillut. Onko tuo ilmainen?Auttaako F-Securen online scanneri?
No oikeestaan käy mikä vaan kasvikunnan tuote, jonka saa suikaloitua savukkeen kokoisiksi pötkylöiksi + juustot. Dippinä ihan vaan kermaviili + noi taffel/estrella dipmixit.Eihän, etkös sä syö dippijuureksia?
*avaa saunatakin vyön*Otappas mukava asento, täältä pesee ja huuhtelee....
Suhun voi aina luottaa :kiss:*avaa saunatakin vyön*
nonni, valmista
täällä sitä lymyillään samalla kun katellaan BlacklistaaNo nytkö te kaikki hävisitte..:stick:
Pitänee painua nukkumaan sit.: / Olis tässä hetken joutanu istumaan kun vielä on lasi kesken.
ompa valikoiva maku :stick:Mää hävisin kun ei kukaan jutellu mitään. Koitan ehdotella ämpärille leffaa lauantaille, mut kaikki kaks mitkä sille olis kelvannu niin ei pyöri enää paikallisessa teatterissa :kieh:
Jos on liikaa shittiä niin olen käynnistäessä klikannu alt+f10 ja palauttanut tehdasasetuksiin. Sitä ennen olen tallennellu ulkoselle kaikki tärkeät, en tosin ohjelmia, pelejä tai liirunlaarumfaileja missä virus voi lymytä.Täs on vaan masiinan sisällä tullu win7, ei o mitn asennuslevyjä.
Kun saan ton nettitikun toimimaan linuxmintissä, niin ongelma ratkeaa.
Naisetki osaa tän, mää kävin kandidaatin iloksi kattoon uuden Robocopinompa valikoiva maku :stick:
meikä lähtis naisen kanssa leffaan vaikka siellä pyöris pikku kakkosen kootut
Nirzopärzeämpäri.:stick:Mää hävisin kun ei kukaan jutellu mitään. Koitan ehdotella ämpärille leffaa lauantaille, mut kaikki kaks mitkä sille olis kelvannu niin ei pyöri enää paikallisessa teatterissa :kieh:
Sitä se seki olis halunnu kattoa mutta maanantai on ainoo esityspäivä meidän lähimmässä rainasalissa :| Ja mää olisin vielä ollu oikeesti innostunu siitä (enkä pelkästään siks et siinä on Gary Oldman :heart Hobittiakaan ei enää oo täällä. Miten mälsää.Naisetki osaa tän, mää kävin kandidaatin iloksi kattoon uuden Robocopin
Eiks Gravitya oo kehuttu kovasti? Mun kaverit on ainaki tykänny, ja aion sen iteki käydä kattoon. Hobitin katoin eilen, ja se oli minusta aikas tylsä...Sitä se seki olis halunnu kattoa mutta maanantai on ainoo esityspäivä meidän lähimmässä rainasalissa :| Ja mää olisin vielä ollu oikeesti innostunu siitä (enkä pelkästään siks et siinä on Gary Oldman :heart Hobittiakaan ei enää oo täällä. Miten mälsää.
Luulen että päädytään Gravityyn ellei noi ohjelmistot vielä vaihdu..
On kuulemma, mua ainakin kiinnostais sekin.Eiks Gravitya oo kehuttu kovasti? Mun kaverit on ainaki tykänny, ja aion sen iteki käydä kattoon. Hobitin katoin eilen, ja se oli minusta aikas tylsä...
kylläpäs sää oot kiltti, kyllä ämpärin kelpaaOn kuulemma, mua ainakin kiinnostais sekin.
Ja ruutis, nyt on kyl poikkueksellisen tylsä leffatarjonta täällä, ei siellä oo kun muuta semmonen mihin itekään lähtisin. Mut koska juhlistetaan ja koitan piristää ämpäriä niin se saa päättää.
Tykkäsin tosi paljon!Eiks Gravitya oo kehuttu kovasti? Mun kaverit on ainaki tykänny, ja aion sen iteki käydä kattoon. Hobitin katoin eilen, ja se oli minusta aikas tylsä...
Eikös se oo animaatio?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29710710:Mie pääsen kuulemma seuraavaksi katsomaan herra Peabody & sherman elokuvan .