Rahkaa jossa on marjoja, hedelmiä, vähän sokeria..Millasia rahkoja laihduttajat syö? vai syökö ollenkaan?
Rahkaa jossa on marjoja, hedelmiä, vähän sokeria..Millasia rahkoja laihduttajat syö? vai syökö ollenkaan?
oon kokeillu, hyvin pelittääUbuntu on surffilsudaksi ihan kiva ja helppo laittaa. Menis varmaan miniläppäriinkin? En ole siihen kokeillut.
kattelin kaupas rahkoja mut niitä on sen sata ja yks kappaletta niin tiennyt mikä olis hyvä...tahtoisin jotenkin saada edes pari kiloa pois mutta on se vaan niin hemmetin vaikeeta.Rahkaa jossa on marjoja, hedelmiä, vähän sokeria..
Mä syön ihan tavallista maustamatonta. En tosin laihduta mutta kun sitä joskus syö niin siitä pitää myös nauttia. En laita kermavaahtoa.kattelin kaupas rahkoja mut niitä on sen sata ja yks kappaletta niin tiennyt mikä olis hyvä...tahtoisin jotenkin saada edes pari kiloa pois mutta on se vaan niin hemmetin vaikeeta.
Auttaako F-Securen online scanneri?Sain noi kolme softaa ladattua ja toi Sophos tossa on scannannu jo melko pitkään. Joutuu vissiin pari kertaa illan aikana buuttaamaan koneen.
Kokeilin tohon poistoon aiemmin varmaan viittä malware- poisto- ohjelmaa, mut niistä ei ollu apua, joten poistin ne konelta. Mut toi äsken löytämäni ohje vakuuttaa, et noi kolme softaa kun ajaa peräkkäin, niin akamaihdista tulee entinen.
Söimme rahkaa iltapalaksi, nami.Rahka on pahaa, ptui.
kannattelee sitä väliovea alalaidan keskeltä sorkkaraudalla tms niin ei tartte käsin kannatellaÄyks! Selkä tykkäs huonoa, kun yritin laittaa yhtä väliovea takaisin paikoilleen. Nyt ei jostain syystä onnistu. Onkos tähän jotain näppärää tapaa?
Mulla oli siellä tossun kärki alla ja pidin reisien välissä ja yritin ohjata tappeihin. Sitten selkä sanoi sopparin irti. Kokeilen tuota sorkkarautaa seuraavaksi, tänks.kannattelee sitä väliovea alalaidan keskeltä sorkkaraudalla tms niin ei tartte käsin kannatella
niin on mutta kun pitäs nyt jotain keksiä kun päätin lopettaa namit mut sitten kuitenkin jotain olis kiva syödä. en edes tiedä mitä pitäs syödä et laihtuu...liikuntaa tietty mut kaikki piilosokerit ja kaikki vainoaa mua:kieh:Rahka on pahaa, ptui.
Niin jotain naposteltavaako? Dippikasviksia. Hedelmiä/hedelmäsalaattia. Pähkinöitä. Banaanilastuja. Mikähän se yks oli mitä mietin äsken, se oli tosi hyvä.. No, kerron heti kun muistan.niin on mutta kun pitäs nyt jotain keksiä kun päätin lopettaa namit mut sitten kuitenkin jotain olis kiva syödä. en edes tiedä mitä pitäs syödä et laihtuu...liikuntaa tietty mut kaikki piilosokerit ja kaikki vainoaa mua:kieh:
Mulle voi kertoa,tinku tädilleMua muuten vähän ahdistaa ajatus että lapsi kasvaa kokoajan. Mä oon jotenkin niin vauvan ja taaperon äiti, miten mä osaan kaitsea ja kasvattaa isompaa lasta? Nyt ongelmat on vielä helppoja, ei mennä nukkumaan tai kaadetaan maitoa lattialle.
Mitäs sitten kun kiusataan koulussa? Varastetaan kaupasta? Päihde- ja tupakkakokeiluita? Äiti on ihan ...seestä eikä äitille haluta kertoa mitään?
onks noi laihduttajalle hyvä...tai no pähkinät vissiin on.Niin jotain naposteltavaako? Dippikasviksia. Hedelmiä/hedelmäsalaattia. Pähkinöitä. Banaanilastuja. Mikähän se yks oli mitä mietin äsken, se oli tosi hyvä.. No, kerron heti kun muistan.
niin siis esim.töihin tauolle kun siel on vaan herkkuja kahvipöytä pullollaan,nyt mulla on ollut ruislepää ja jotain satsumia ym, mut niitäkään joka päivä jaksa.onks noi laihduttajalle hyvä...tai no pähkinät vissiin on.
Mulle voi kertoa,tinku tädille
juu juu,polvelle mut mää istahan johonkin ihan muualle*kröh kröh*ja sirahvi itse voi istahtaa ruutisedän polvelle ja kertoa toiveet, huolet ja murheet
Pähkinät ainakin on, banaanilastuja on muistaakseni makeutettu vähän hunajalla, mut tuskinpa ne lihottaa ellei niitä kilotolkulla mätä kerrallaan.onks noi laihduttajalle hyvä...tai no pähkinät vissiin on.
juu juu,polvelle mut mää istahan johonkin ihan muualle*kröh kröh*
Noi on mun suosikki.Niin jotain naposteltavaako? Dippikasviksia. Hedelmiä/hedelmäsalaattia. Pähkinöitä. Banaanilastuja. Mikähän se yks oli mitä mietin äsken, se oli tosi hyvä.. No, kerron heti kun muistan.
Otappas mukava asento, täältä pesee ja huuhtelee....ja sirahvi itse voi istahtaa ruutisedän polvelle ja kertoa toiveet, huolet ja murheet