moicca, mites tinkullaIltaa:wave:
onko jo peba ja reitoset naisellisesti esillä vai vieläkö ootellaan lauhempia kelejä?
moicca, mites tinkullaIltaa:wave:
Mitä annat jos ostan sulle? :xmas:Antakaa rahaa, tahdon.
Product Detail | H&M FI
Tääkin on ihan kiva, mut toi eka on vielä vähän kivempi.
Product Detail | H&M FI
Emt, mitä haluut?Mitä annat jos ostan sulle? :xmas:
Toi eka on hieno,melkein vois vaikka itelleenkin ostaa kun tarvittis saada jo uusi kun vanha rupee jo tympii.Antakaa rahaa, tahdon.
Product Detail | H&M FI
Tääkin on ihan kiva, mut toi eka on vielä vähän kivempi.
Product Detail | H&M FI
Kaikki käy, en oo niin nirso.Emt, mitä haluut?
minen mitään esittele.eli odotellaan.....moicca, mites tinkulla
onko jo peba ja reitoset naisellisesti esillä vai vieläkö ootellaan lauhempia kelejä?
Tekis mieli ehdottaa nakukuvia, mutta niilä ei sais kyllä rahoilleen vastinetta edes ton takin verranKaikki käy, en oo niin nirso.
Tekis mieli ehdottaa nakukuvia, mutta niilä ei sais kyllä rahoilleen vastinetta edes ton takin verran
Täs on vaan masiinan sisällä tullu win7, ei o mitn asennuslevyjä.Ak, eikö olisi helpompi asennella koko kone uusiksi?
Sitten on vähän haastavampaa. En oo ikinä ostanut valmista konetta. Eikö sellaisen mukana saa asennusmediaa?Täs on vaan masiinan sisällä tullu win7, ei o mitn asennuslevyjä.
Kun saan ton nettitikun toimimaan linuxmintissä, niin ongelma ratkeaa.
Yhtä sisukas tapaus kun siskonsakin, näemmä. Tietää mukavia vuosia mulle ja herra Lätylle. :kieh: Ei näillä geeneillä tulisi lisääntyä. Mutta itsepähän ollaan osamme valittu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29709359:No johan on pikkulettu alkanut kahnaamaan luonnonlakeja vastaan . Kuka sitä nyt pääalaspäin haluaa keikkua :xmas:.
Vaan toivotaan, että siitä vielä kiekahtaisi oikein päin ennen h-hetkeä :hug:. Mie en varmaan uskaltaisi alkaa alateitse synnyttämään. Toki perätilasynnytyksissä on koko ajan lääkäri paikalla.
murheet loppuu kun saa linuxin sisään myllyynTäs on vaan masiinan sisällä tullu win7, ei o mitn asennuslevyjä.
Kun saan ton nettitikun toimimaan linuxmintissä, niin ongelma ratkeaa.
You don't say..murheet loppuu kun saa linuxin sisään myllyyn
Mulla on täs jo. Tein buuttaavat muistitikut puppylinuxista ja linuxmintistä. Molemmat ikäänkuin ovat tunnistavinaan ton nettitikun, mut yhteys vaan ei muodostu.murheet loppuu kun saa linuxin sisään myllyyn
Mä itse asiassa sain tän eron yhteydessä pikkusysteriltä. Näppärä miniläppäri joka piisaa mulle ihan mainiosti. Kotosalla ollessani pistän kiinni ison näytön ja oikeen näppiksen ja laitan masiinan ikkunalaudalle. Reissuun lähtiessäni irrotan pari piuhaa ja laitan masiinan salkkuun.Sitten on vähän haastavampaa. En oo ikinä ostanut valmista konetta. Eikö sellaisen mukana saa asennusmediaa?
Ubuntu on surffilsudaksi ihan kiva ja helppo laittaa. Menis varmaan miniläppäriinkin? En ole siihen kokeillut.Mä itse asiassa sain tän eron yhteydessä pikkusysteriltä. Näppärä miniläppäri joka piisaa mulle ihan mainiosti. Kotosalla ollessani pistän kiinni ison näytön ja oikeen näppiksen ja laitan masiinan ikkunalaudalle. Reissuun lähtiessäni irrotan pari piuhaa ja laitan masiinan salkkuun.