The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siivoushommissa.
Siivoan konetta. Löysin ohjeet tuon "akamaihd"- mainossoftan poistoon.

Tarttee sophos virus removerin, adwcleanerin ja avast browser cleanupin. Noita tos latailen ja kattelen saanko ton ärsyttävän viruksen tapettua.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29709359:
No johan on pikkulettu alkanut kahnaamaan luonnonlakeja vastaan :D. Kuka sitä nyt pääalaspäin haluaa keikkua :xmas:.

Vaan toivotaan, että siitä vielä kiekahtaisi oikein päin ennen h-hetkeä :hug:. Mie en varmaan uskaltaisi alkaa alateitse synnyttämään. Toki perätilasynnytyksissä on koko ajan lääkäri paikalla.
Yhtä sisukas tapaus kun siskonsakin, näemmä. Tietää mukavia vuosia mulle ja herra Lätylle. :kieh: :D Ei näillä geeneillä tulisi lisääntyä. Mutta itsepähän ollaan osamme valittu.

On tässä joo onneksi vielä tovi ennen toukokuun loppua. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :hug:

Sitten on vähän haastavampaa. En oo ikinä ostanut valmista konetta. Eikö sellaisen mukana saa asennusmediaa?
Mä itse asiassa sain tän eron yhteydessä pikkusysteriltä. Näppärä miniläppäri joka piisaa mulle ihan mainiosti. Kotosalla ollessani pistän kiinni ison näytön ja oikeen näppiksen ja laitan masiinan ikkunalaudalle. Reissuun lähtiessäni irrotan pari piuhaa ja laitan masiinan salkkuun.

Mä itse asiassa sain tän eron yhteydessä pikkusysteriltä. Näppärä miniläppäri joka piisaa mulle ihan mainiosti. Kotosalla ollessani pistän kiinni ison näytön ja oikeen näppiksen ja laitan masiinan ikkunalaudalle. Reissuun lähtiessäni irrotan pari piuhaa ja laitan masiinan salkkuun.
Ubuntu on surffilsudaksi ihan kiva ja helppo laittaa. Menis varmaan miniläppäriinkin? En ole siihen kokeillut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä