Onko sinun mielestä petos jos ei kerro että aviomies ei ole lapsen biolooginen isä?

• Viestiketjun aloittaja Kaverin kohtalo
  • Ensimmäinen viesti
Kaverin kohtalo
Mies joutuu maksaa elatusmaksut vaikka vaimo oli valehdellut kuka on lapsen biolooginen isä ja aikaraja isyyden kumoaamiseksi oli mennyt umpeen.

Mitä mileltä sinä olet. Onko kyseesä petos?

Pitäiskö sinun mielestä isyystesti olla joka lapsen kohdalla pakollinen?

Mun mielestä yksi suurimmista petoksista mitä voit kumppanillesi tehdä. Anteeksiantamatonta (vaikka olisi kuinka lapsen edun mukaista, á la palsta).

• Tykkää
Reactions: __Maarit__
kahvikirahvi
Kyllähän tuosta vois jo suuttua. Kyllä mua ainakin vituttais äärettömästi jos miehenpuolikas paljastais nyt että mä en oo meidän lapsen äiti.
Varmasti on tilanteita jossa on lapsen edun mukaista ettei oma biologinen isä ole kasvattamassa/elämässä, mutta kasvattajalla on oikeus tietää ellei ole biologinen vanhempi

:virtuaaliavari niille jotka tommosia tietoja pimittää:

kaverin kohtalo
Mistä toi 12,5v tulee? Eikö elareita makseta kunnes lapsi on täysi-ikäinen?
Lapsi oli 5,5 v kun eros ja sen jäkeen ex muutti kauas pois. Oli toki käytännössä elättänyt ennen sitäkin. Exvaimo oli itse kertonut kun oli tullut riita. Erohan siitä tuli. Mutta ei voinut enää kumota isyys. Elatusmaksut tuli kun manulle illallinen.

Siksi minusta isyystesti pitäis olla lakisääteinen jokaisen lapsen kohdalla.

"aha"
Lapsi oli 5,5 v kun eros ja sen jäkeen ex muutti kauas pois. Oli toki käytännössä elättänyt ennen sitäkin. Exvaimo oli itse kertonut kun oli tullut riita. Erohan siitä tuli. Mutta ei voinut enää kumota isyys. Elatusmaksut tuli kun manulle illallinen.

Siksi minusta isyystesti pitäis olla lakisääteinen jokaisen lapsen kohdalla.
Ai vaan sen takia, kun jokuselle tulee paskanakki niin pitäs kaikille olla testi? URPO OLET.
No eikö se "isä" ole kuitenkin lapsen isä näin arki elämässä, eikö hän ole koskaan rakastanut lasta? Tämähän on sama kuin olisi adoptoinut lapsen.

sit minäkin urpo
[QUOTE="aha";29710074]Ai vaan sen takia, kun jokuselle tulee paskanakki niin pitäs kaikille olla testi? URPO OLET.
No eikö se "isä" ole kuitenkin lapsen isä näin arki elämässä, eikö hän ole koskaan rakastanut lasta? Tämähän on sama kuin olisi adoptoinut lapsen.[/QUOTE]

Eli laitetaan sulle joku vauva mukaan nyt sit kun olet synnyttäyt, sama se onko sun biolooginen lapsi vai ei, kyllä opit sitä rakastamaan ( Huom en todella tarkoita niin)

Adoptio on ihan eri asia olet silloin tietoinen asiasta.

Ja toki voit rakastaa toisen siittämä lapsi mutta minusta pitäis olla kyllä tietoinen asiasta.

Aloituksessa kysytään "Onko sinun mielestä petos jos ei kerro että aviomies ei ole lapsen biolooginen isä"

Riippumatta siitä, mitä laki sanoo, minun mielestä tuo on harvinaisen törkeä petos. Tommonen ämmä pitäs muiluttaa itärajan yli. Jos ei ole sieltä tullutkin.

Yhteistyössä