Miusta tuntuu, että sie oot semmoinen ihminen joka on aina hymy huulilla .Kiitosta kovasti paljon.
Mun naama on varmaan kestomessingillä muutamia viikkoja.
Miusta tuntuu, että sie oot semmoinen ihminen joka on aina hymy huulilla .Kiitosta kovasti paljon.
Mun naama on varmaan kestomessingillä muutamia viikkoja.
Nää on sukupuolten välisiä sortoeroja. Naisen suusta toi on söpöä, hellää tai humööriä. Jos joku mies erehtyis sanomaan saman, niin hänet vähintään kuohittais.Eikö sitä vois ottaa silleen hellästi väkisinki?=)
Kyllä sitä vielä on, tervetuloa vaanOnko sitä vielä? *lukee aikataulua* :xmas:
Ei ole nytMulla on ollut.
Ei mullekaan, mutta sillon oi karsee nälkä ja se muistaakseni oli ainoo kasvissyöjähipille käypä eväs siinä puljussa, niin melkoisilla ennakkoluuloilla sen tilasin. Mutta yllätyin vaan positiivisesti! Tein joskus kotonakin, nam nam.Jänniä pitsoja olet tehnyt/syönyt. Itelle ei olisi tullut mieleen kaalia laittaa pitsaan (tai porkkanaraastetta), varmaan mielikuvituksen puutetta
Hmm.. Mieluummin teen ihan "tavallisia" pitsoja ja jätän kaalit esim kaalikeittoon, laatikkoon tai vaikka kääryleisiin.Sitten vaan kokeilemaan. Mä voin koe maistaa. :xmas:
Totta. Meikäläinen ei edes huomaa jos muutama viikko hujahtaa ohitte ilman, mutta eipä mua häiritte vaikka sitä harrastais päivittäin, ellei peräti useita kertoja päivässä Oon niiiiiin mukautuvainen, vai sopeutuvainen? No eniveis, kaikki käyOn olemassa erilaisia ihmisiä. Sekä miehissä että naisissa.
Et voi tietää että mielummin kun et oo kokeilluHmm.. Mieluummin teen ihan "tavallisia" pitsoja ja jätän kaalit esim kaalikeittoon, laatikkoon tai vaikka kääryleisiin.
Ei niin.Ei ole nyt
Voi sitä kokeilla.Hmm.. Mieluummin teen ihan "tavallisia" pitsoja ja jätän kaalit esim kaalikeittoon, laatikkoon tai vaikka kääryleisiin.
Niin en voikkaan Mieluummin kuitenkin teen niitä mihin olen tottunut. Ehkä joskus vois kokeilla jotain tollaisia yhdistelmiä.Et voi tietää että mielummin kun et oo kokeillu
Niin, kokeilla voi vaikka mitä mutta ei kansantanhuja tai serkkutyttöjäVoi sitä kokeilla.
Tuo alkaa mennä miulle liian oudoksi :x.Laittaahan jotkut banaaniakin pitsaan.
Mie en tykännyt.Oon mä tän vissiin ennenki laittanu, mut pitsantekijöille toi "karppauspitsapohja" on kokeilemisen arvoinen juttu:
Vy
Pitsahan on lähtökohtaisesti tuote, mis tehdään pohja, jonka päälle lyödään mitä kaapissa sattuu olemaan.Niin en voikkaan Mieluummin kuitenkin teen niitä mihin olen tottunut. Ehkä joskus vois kokeilla jotain tollaisia yhdistelmiä.
Syö jotkut ranskalaisiakin kermavaahdolla, ei se kyllä kovin luottamusta herättävää ole, sellainen ihminen on jotenkin kieroutunut!Laittaahan jotkut banaaniakin pitsaan.
Enkä mie. Tuo rahka pikkasen tökkii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705744:Mie en tykännyt.
Ei siis kannata ainakaan ensi tapaamisella paljastaa kaikkia makutottumuksiaan.Syö jotkut ranskalaisiakin kermavaahdolla, ei se kyllä kovin luottamusta herättävää ole, sellainen ihminen on jotenkin kieroutunut!
Näinhän se on. Vähän niinkuin pyttipannukin, siinäkin yleinen käsitys on että jottain lihantapaista olisi mukava olla mukana.Pitsahan on lähtökohtaisesti tuote, mis tehdään pohja, jonka päälle lyödään mitä kaapissa sattuu olemaan.
En o reseptiä laatinu. Kummallinen herkku ois semmoinen, josta kaikki tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705744:Mie en tykännyt.
Sit tuo pitänee nimetä urospitsapohjaksi???Enkä mie. Tuo rahka pikkasen tökkii.