Palstalaisten nimet

• Viestiketjun aloittaja "tirppa"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29700581:
Hämmästyttävää että joku ylipäätään muistaa mut :D Mutta ei kyllä ihan osunut, Nata on lyhyt ja ytimekäs, mun nimessä on 9 kirjainta ja se on melko harvinainen :)
Margareta?

Se oli ketjussa, jossa joku äiti valitti lapsensa muumisuklaakalenterista, kun yksi suklaa puuttui.

Joku kommentoi siihen yksioikoisesti : muumi on kusipää.

irrallaan asiayhteydestä kommenti ei ole lainkaan hauska. mutta sinä yönä siinä ketjussa se jaksoi mua naurattaa. Se oli vaan niin ... absurdi on väärä sana, mutta jotenkin vaan niin ....:D

Ja välillä vieläkin:ashamed:

Se kertonee minusta jotakin.
Nauroin kuule itteni juuri lähes horkkaan :LOL::LOL: joten et ole ainut. Toihan on ihan parasta mitä oon tällä palstalla koskaan nähnyt, tai ehkä parasta, kun naurattaa näin jopa toisen käden kommenttina! :D

Ai parasta muka, et selvästikään oo kuullut mitä vittua muovikulho!sta.
Luin sen just :D Ihan hyvä mutta kyllä kusipää-muumi silti vie voiton nyt :D (no, kyllähän täällä on muitakin hauskoja ollu mutta yksittäisistä kommenteista ei tule mieleen. En palstaillu mitä vittua jukan aikoihin, se on kyllä sangen legendaarisen kuulonen)

kahvikirahvi
Luin sen just :D Ihan hyvä mutta kyllä kusipää-muumi silti vie voiton nyt :D (no, kyllähän täällä on muitakin hauskoja ollu mutta yksittäisistä kommenteista ei tule mieleen. En palstaillu mitä vittua jukan aikoihin, se on kyllä sangen legendaarisen kuulonen)
Musta muovikulho- ja gölgiketjut on hauskinta mitä palstalla oon lukenu :D

• Tykkää
Reactions: Safire
"vierailija"
Hämmästyttävää että joku ylipäätään muistaa mut :D Mutta ei kyllä ihan osunut, Nata on lyhyt ja ytimekäs, mun nimessä on 9 kirjainta ja se on melko harvinainen :)
Ei se mun mielestä mikään harvinainen ole.

Se on tosi harvinainen suomalaiseksi.

Ja mitä tulee arvauksiin tuolla ketjun alussa, ei osuneet kohdalle.

Olisko miä joku näistä?

Christine, Henrietta, Stephania, Magdalena, Lillianna, Katharina, Josephine, Hortensia tai Charlotta????

Yhteistyössä