Margareta?Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29700581:Hämmästyttävää että joku ylipäätään muistaa mut Mutta ei kyllä ihan osunut, Nata on lyhyt ja ytimekäs, mun nimessä on 9 kirjainta ja se on melko harvinainen
Nauroin kuule itteni juuri lähes horkkaan joten et ole ainut. Toihan on ihan parasta mitä oon tällä palstalla koskaan nähnyt, tai ehkä parasta, kun naurattaa näin jopa toisen käden kommenttina!Se oli ketjussa, jossa joku äiti valitti lapsensa muumisuklaakalenterista, kun yksi suklaa puuttui.
Joku kommentoi siihen yksioikoisesti : muumi on kusipää.
irrallaan asiayhteydestä kommenti ei ole lainkaan hauska. mutta sinä yönä siinä ketjussa se jaksoi mua naurattaa. Se oli vaan niin ... absurdi on väärä sana, mutta jotenkin vaan niin ....
Ja välillä vieläkin:ashamed:
Se kertonee minusta jotakin.
Ai parasta muka, et selvästikään oo kuullut mitä vittua muovikulho!sta.Nauroin kuule itteni juuri lähes horkkaan joten et ole ainut. Toihan on ihan parasta mitä oon tällä palstalla koskaan nähnyt, tai ehkä parasta, kun naurattaa näin jopa toisen käden kommenttina!
Luin sen just Ihan hyvä mutta kyllä kusipää-muumi silti vie voiton nyt (no, kyllähän täällä on muitakin hauskoja ollu mutta yksittäisistä kommenteista ei tule mieleen. En palstaillu mitä vittua jukan aikoihin, se on kyllä sangen legendaarisen kuulonen)Ai parasta muka, et selvästikään oo kuullut mitä vittua muovikulho!sta.
Musta muovikulho- ja gölgiketjut on hauskinta mitä palstalla oon lukenuLuin sen just Ihan hyvä mutta kyllä kusipää-muumi silti vie voiton nyt (no, kyllähän täällä on muitakin hauskoja ollu mutta yksittäisistä kommenteista ei tule mieleen. En palstaillu mitä vittua jukan aikoihin, se on kyllä sangen legendaarisen kuulonen)
Musta ne on tyhmiä. Mitä hauskaa on nauraa keksitylle tyhmyydelle?Musta muovikulho- ja gölgiketjut on hauskinta mitä palstalla oon lukenu
Hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset, tosikoilla tylsää.Musta ne on tyhmiä. Mitä hauskaa on nauraa keksitylle tyhmyydelle?
Ei se mun mielestä mikään harvinainen ole.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29700581:Hämmästyttävää että joku ylipäätään muistaa mut Mutta ei kyllä ihan osunut, Nata on lyhyt ja ytimekäs, mun nimessä on 9 kirjainta ja se on melko harvinainen
Se on tosi harvinainen suomalaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29700581:Hämmästyttävää että joku ylipäätään muistaa mut Mutta ei kyllä ihan osunut, Nata on lyhyt ja ytimekäs, mun nimessä on 9 kirjainta ja se on melko harvinainen
No voi hitsi, nyt alkoi kiinnostaa.=)Se on tosi harvinainen suomalaiseksi.
Ja mitä tulee arvauksiin tuolla ketjun alussa, ei osuneet kohdalle.
Noora?Mikäs mun on? Älkää vastatko jos tiedätte!
Ei nyt kuulosta ihan terveeltä ottaa noin vakavasti netistä luettuja huumorikeskusteluja vaikka ne ei itteä naurattaiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja näin;29701198:Mua suututtaa idiootit ihmiset, ei niille tee mieli nauraa, ne tekee mieli mestata.
No eikä ole, sehän on vanha nimi. Kaunis kylläNo kyllähän se suomalaaseksi nimeksi on aika harvinainen.
Onko sun nimi Anne?Hehee, mun nimeä täällä ei oo vielä vilahtanu, vaikka onkin nykyään jo ihan yleinen nimi Silloin ku synnyin niin oli vähän harvinaisempi. Harmi että on jo ihan normi :/