The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En epäilekään ettet olis hyvä kokki ja varmasti syöt hyvin ja monipuolisesti. mä vaan en valitettavasti voi sille mitään et olen tällänen ruokavammanen ja mun ruokailut on vähän niin ja näin,tiedän sen itsekin. mut just sanottiin taas etsekin on yks syy miks mun pitäs saada äijä et tulis ruokailuihin säännöllisyyttä kun nyt tosiaan en mä itelleni mitään erikoisia tee.
mut helpommin sanottu kuin tehty:)
Tuu silti kokeileen, lupaan että et ees tuu tietämäänmitä syöt mutta tykkäät siitä silti!

Ei oo varaa, menee rahatalous päin peetä tän työharjottelun aikana kun menee bensaan niin pirusti rahaa, ja töissä ei saa ilmasta ruokaa niinku koulussa :|
oon muuten miettinyt kumpi tulis halvemmaks,linja-auto vai juna? täältä kun lähtee niin joutus vissiin kerran vaihtaa autoa....junaa sit taas ei. Eikä niis ajomatkois kai hirveesti ole eroa...jonkun verran.

kahvikirahvi
oon muuten miettinyt kumpi tulis halvemmaks,linja-auto vai juna? täältä kun lähtee niin joutus vissiin kerran vaihtaa autoa....junaa sit taas ei. Eikä niis ajomatkois kai hirveesti ole eroa...jonkun verran.
Paha sanoo kun en oo ihan satavarma sun kaupungista. Mut laita vr.n sivuille hakuun, ja matkahuoltoon myös niin niissä pitäis kyl näkyä hinnat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä