The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas. Esikoislettu oppi pyöräilemään tänään - kypsässä kuuden ja puolen vuoden iässä. Mamma meinaa pakahtua ylpeydestä; onhan sitä pyöräilyä treenattu jo pari vuotta. :rolleyes: Tosin, ei kaikki lapset voi olla hyviä kaikessa, vaikka oishan se kiva että just meidän Minttu-Iisakki oppis lukemaan ja laskemaan ja urheilemaan ja ajamaan autoa jo kaksivuotiaana. Tai emmä nyt tiiä oisko se niin kauheen kivaa sit kuitenkaan. *hands*

Herra Lätty vääntää porkkana-juustosämpylöitä ja inttiä käyvä pikkuveljeni on matkalla meille ennen viikonloppuvapaiden päättymistä ja tänään ois vissiin lohta, pottua ja salaattia ruoaksi. Kelpaa.

Sää saa sanomaan voi saasta, mut onneks ei tarvii viettää aikaa ulkona jos ei haluu.

On muuten oikeesti ihan ketun tylsää,ei edes ulos viitti lähtee kun taivaalta tippuu paskaa. Mitä keksitään? Mun pitäs alkaa tyhjäämään jossain vaiheessa vaatekaappia ihan urakalla ja poistaa sieltä vihdoinkin vaatteita joita kuvittelen vielä käyttäväni mutten kuitenkaan ikinä käytä ja viedä kirpparille ja jos ei mee kaupaks niin sit uffiin.Mut se on niin iso urakka et säästän sen siihen kun alkaa lomat. ei ole edes siivoomista kun oon jo puunannu koko kämpän.

Mulle kelpais uudet vaatteet, paino vaan sahaa ja nyt ollaan jo sen verran tultu alaspäin et kaikki housut roikkuu :kieh:
Suklaata jäätelöö karkkii kakkuu ..... ei vaan,ei oo kyllä kiva jos vaan laihtuu ja laihtuu eikä tietenkään toiste päinkään. ja sä varmaan syötkin ihan hyvin. mähän en ole mikään mestari neuvoja kun menen ensviikolla tai siis tällä viikolla keskustelee mun syömisistäni tai siis sen puutteesta,saan varmaan huutia:ashamed:

kahvikirahvi
Suklaata jäätelöö karkkii kakkuu ..... ei vaan,ei oo kyllä kiva jos vaan laihtuu ja laihtuu eikä tietenkään toiste päinkään. ja sä varmaan syötkin ihan hyvin. mähän en ole mikään mestari neuvoja kun menen ensviikolla tai siis tällä viikolla keskustelee mun syömisistäni tai siis sen puutteesta,saan varmaan huutia:ashamed:
No mää syön kyl monipuolisesti ja herkuttelenkin välillä, mut en ilmeisesti sit tarpeeks kun ei paino pysy kohdillaan. Eikö herkuilla kannata lihottaa kun tulee vaan löllöä.
Mut sun tarttee tulla mun luo opetteleen syömään monipuolisesti, meikä on hyvä kokki :) ruutis voi todistaa.

No mää syön kyl monipuolisesti ja herkuttelenkin välillä, mut en ilmeisesti sit tarpeeks kun ei paino pysy kohdillaan. Eikö herkuilla kannata lihottaa kun tulee vaan löllöä.
Mut sun tarttee tulla mun luo opetteleen syömään monipuolisesti, meikä on hyvä kokki :) ruutis voi todistaa.
En epäilekään ettet olis hyvä kokki ja varmasti syöt hyvin ja monipuolisesti. mä vaan en valitettavasti voi sille mitään et olen tällänen ruokavammanen ja mun ruokailut on vähän niin ja näin,tiedän sen itsekin. mut just sanottiin taas etsekin on yks syy miks mun pitäs saada äijä et tulis ruokailuihin säännöllisyyttä kun nyt tosiaan en mä itelleni mitään erikoisia tee.
mut helpommin sanottu kuin tehty:)

Armas :heart: mä mitään suurempaa siivousta saa aloitettua. Aika menee pyykin kanssa. Keksin koko ajan uutta pestävää. Nyt olis enää jäljellä verhot, meidän talvipompat ja kaksi täkkiä. Selkä ei sano enää poks pyykkipäivänä, kun ei tarvi olla etukumarassa ripustamassa märkää pyykkiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä